Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгревните свещи и паленето в студа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Reptile написа:
    Tornado написа:
    Не наливайте Хелиос колеги ще патите и бъркате надълбоко в джоба.
    Какво прави тази добавка, преди във форума я хвалеха доста. Аз ползвам добавка на Castrol, дадох линк за да прочете колоегата, че няма ограничение, кога да се ползва въпросната добавка.Ползвал съм и Хелиос и на цвят и мирис не намирам разлика с Castrol, но все пак.....
    На мен ми протече един клапан. Може и да не от добавката, но точно тогава тя усилено се ползваше във форума и доста колеги имаха подобни проблеми. Мисля, че и Tornado беше с идентичен проблем. И наистина май няма смисъл от тях.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #62
      Така палим днес.А така пушим при студен двигател. Като отлепи нагоре стрелката пушене няма никакво.

      Коментар


        #63
        vgeorgiev написа:
        Здравейте,Карам колата си вече втора зима. Купих я с изгоряла една или няколко подгревни свещи.Миналата зима нито един път не е отказвала да запали от пъри път.Тази зима и особено тази сутрин паленето е много трудно.Ще сменя свещите. По форума има доста теми за тези свещи, но никъде не намерих някой да спомене, къде в София може да се сменят.Имам малко предубеждения вече за ИталСервиза и не ми се иска да ходя там.Някой ще сподели ли къде си ги е сменял и колко пари излиза процедурата.Владо.
        Току що звъннах в италсервиза. На въпроса ми какви са цените на свещите и колко струва работата, получих следния отговор."Свещите са по около 30лв, има някви боклуци по 12лв, 25лв на бройка за работата".Май ще си ги сменя сам.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #64
          Airfan написа:
          Така палим днес.А така пушим при студен двигател. Като отлепи нагоре стрелката пушене няма никакво.
          Нормално!Това пушене е водна пара и така трябва да бъде.Като загрее-изчезва.Черно и синьо не трябва да има.

          Коментар


            #65
            vgeorgiev написа:
            vgeorgiev написа:
            Здравейте,Карам колата си вече втора зима. Купих я с изгоряла една или няколко подгревни свещи.Миналата зима нито един път не е отказвала да запали от пъри път.Тази зима и особено тази сутрин паленето е много трудно.Ще сменя свещите. По форума има доста теми за тези свещи, но никъде не намерих някой да спомене, къде в София може да се сменят.Имам малко предубеждения вече за ИталСервиза и не ми се иска да ходя там.Някой ще сподели ли къде си ги е сменял и колко пари излиза процедурата.Владо.
            Току що звъннах в италсервиза. На въпроса ми какви са цените на свещите и колко струва работата, получих следния отговор."Свещите са по около 30лв, има някви боклуци по 12лв, 25лв на бройка за работата".Май ще си ги сменя сам.
            220 лв за свещи.!??Карай без тях.Пали и без тях.След една седмица ептем няма да ти трябват.Чака се затопляне.

            Коментар


              #66
              Stefan Hadjov написа:
              Airfan написа:
              Така палим днес.А така пушим при студен двигател. Като отлепи нагоре стрелката пушене няма никакво.
              Нормално!Това пушене е водна пара и така трябва да бъде.Като загрее-изчезва.Черно и синьо не трябва да има.
              Незнам защо я няма тази пара като позагрее макар и леко двигателя, но е факт, че после не пуши нищо.

              Коментар


                #67
                Малко наблюдея и от мен. Фиат мареа 1.9 jtd 105, преди няколо дена при -14 и нафта от туби, запали от първия път. Заредих от ОМW не алпин, а спринт дизел. Поже на Батак температурата беше -12, а аз трябваше да ходя до яз.Широка поляна, сложих един литър бензин за всеки случай. Рибата не кълвеше и не се наложи да оставам колата за повече от 5 часа и нямаше проблеми с паленето. Днес в София при -7 jtd-то не иска да запали, при -6 също. След като полях горивния филтър с топла вода, малко трудно, но запали. Сега му сложих още малко бензин приблизителни около 15% и ще видим утре каква ще е ситуацията. Имам изгоряла свещ или свещи, но до сега не им обръщах внимание, защото нямах проблеми с паленето, но явно всичко трябва да си е както трябва за да нямаме проблеми.

                Коментар


                  #68
                  Stefan Hadjov написа:
                  Reptile написа:
                  Ползвал съм и Хелиос и на цвят и мирис не намирам разлика с Castrol, но все пак.....
                  То и да не туриш никаква добавка,пак няма да усетиш разлика.Пробвай и ще разбереш.
                  Аз основно за почистване и смазване на дюзите - други ефекти не очаквам!
                  Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                  Коментар


                    #69
                    Geraka написа:
                    Reptile написа:
                    Tornado написа:
                    Не наливайте Хелиос колеги ще патите и бъркате надълбоко в джоба.
                    Какво прави тази добавка, преди във форума я хвалеха доста. Аз ползвам добавка на Castrol, дадох линк за да прочете колоегата, че няма ограничение, кога да се ползва въпросната добавка.Ползвал съм и Хелиос и на цвят и мирис не намирам разлика с Castrol, но все пак.....
                    На мен ми протече един клапан. Може и да не от добавката, но точно тогава тя усилено се ползваше във форума и доста колеги имаха подобни проблеми. Мисля, че и Tornado беше с идентичен проблем. И наистина май няма смисъл от тях.
                    Колеги тази добавка е газ и някакви смазващи компоненти, едва ли от нея може да стане нещо, особено, като имаш предвид нищожната и концентрация от 1/1000. Какъв клапан даде фира?!? Щом казвате - ще се предпазвам от нея. Мои познати с много скъпи коли ползват Castrol(има я в МЕТРО) от години и правят много километри и казват, че техните тестове са, че т’ва било най-доброто.
                    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                    Коментар


                      #70
                      emil petkov написа:
                      Малко наблюдея и от мен. Фиат мареа 1.9 jtd 105, преди няколо дена при -14 и нафта от туби, запали от първия път. Заредих от ОМW не алпин, а спринт дизел. Поже на Батак температурата беше -12, а аз трябваше да ходя до яз.Широка поляна, сложих един литър бензин за всеки случай. Рибата не кълвеше и не се наложи да оставам колата за повече от 5 часа и нямаше проблеми с паленето. Днес в София при -7 jtd-то не иска да запали, при -6 също. След като полях горивния филтър с топла вода, малко трудно, но запали. Сега му сложих още малко бензин приблизителни около 15% и ще видим утре каква ще е ситуацията. Имам изгоряла свещ или свещи, но до сега не им обръщах внимание, защото нямах проблеми с паленето, но явно всичко трябва да си е както трябва за да нямаме проблеми.
                      Убеждавам се, че по-просто животно от рибаря НЯМА....и аз съм така - споко. Лових на щека в студа, та всички ми се чудеха.....то и аз си се чудех, как не счупих щеката, ама то те човърка от вътре!
                      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                      Коментар


                        #71
                        tyson написа:
                        Чаве, твоето палене защо го пускаш въобще???? Гаражните изпълнения не се броят. То остава и в гараж да не запали, егати :D
                        Какво значение има, че е в гараж след като температурата е отрицателна. В моят гараж е все едно да е под навес.

                        Коментар


                          #72
                          Така е, при -20 навън снощи, сутринта в гаража ми си беше -9 :D
                          Fiat Bravo JTD '99

                          Коментар


                            #73
                            chaveto написа:
                            tyson написа:
                            Чаве, твоето палене защо го пускаш въобще???? Гаражните изпълнения не се броят. То остава и в гараж да не запали, егати :D
                            Какво значение има, че е в гараж след като температурата е отрицателна. В моят гараж е все едно да е под навес.
                            И под навес да е,пак има разлика с открито,камо ли на закрито.

                            Коментар


                              #74
                              Малко офтопик.Имаше някъде тема със снимки как се сменят свещите на ЖТД.Е не мога да я намеря и не мога.Помогнете ми моля,защото и аз имам изгоряла свещ и да видя какви ключове трябваха.Пък нали някой каза,че свещ на Искра от Косер за ЖТД струва 7-8лева? Какви за тези цени 30лв? Те със златен или платинен нагревател са?
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #75
                                Stefan Hadjov написа:
                                chaveto написа:
                                tyson написа:
                                Чаве, твоето палене защо го пускаш въобще???? Гаражните изпълнения не се броят. То остава и в гараж да не запали, егати :D
                                Какво значение има, че е в гараж след като температурата е отрицателна. В моят гараж е все едно да е под навес.
                                И под навес да е,пак има разлика с открито,камо ли на закрито.
                                Тя може да си е на закрито, но нито има врата нито е измазано и между тухлите си духа.......................................... Аз не виждам каква толкова е разликата след като много ясно се чува как двигателя върти бавно при положение, че акумулатора ми е перфектен.

                                Коментар

                                Working...
                                X