Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгревните свещи и паленето в студа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.

    Коментар


      #32
      Airfan написа:
      Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.
      Именно де - даваш на конткат, чакаш, изключваш, чакаш 30сек и пак. По този начин вдигаш малко възможността за пиково отдаване на ток. Ако е 40мин е добре, но 20мин - не е добре! Като се прибереш спри фаровете и я остави да поработи без голям консуматор 20мин, поне в големите студове и ще усетиш разликата.Зимата зареждам само Alpin Diesel на OMV и винаги си слагам добавка Castrol, нищо, че гарантират -33 грдуса. Ако нафтата не е специална, гаранцията по стандарт , трябва да е до -22 или - 24, незнам точно.
      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

      Коментар


        #33
        Reptile написа:
        Airfan написа:
        Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.
        Именно де - даваш на конткат, чакаш, изключваш, чакаш 30сек и пак. По този начин вдигаш малко възможността за пиково отдаване на ток. Ако е 40мин е добре, но 20мин - не е добре! Като се прибереш спри фаровете и я остави да поработи без голям консуматор 20мин, поне в големите студове и ще усетиш разликата.Зимата зареждам само Alpin Diesel на OMV и винаги си слагам добавка Castrol, нищо, че гарантират -33 грдуса. Ако нафтата не е специална, гаранцията по стандарт , трябва да е до -22 или - 24, незнам точно.
        Ок, ще пробвам и този вариант. Аз карам с Лукойл и за първи път съм с добавка РС Антигел. На -16 -17 съм си палил с Лукойлска нафта без ядове. Нямам възможност да я оставям след като пристигна, защото трябва да отивам на работа и всичкото време ми е умножено по 3,14.

        Коментар


          #34
          Airfan написа:
          На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.
          Точно така! И по-точно границата, до която може да се слагат добавки е нула градуса. Може да има и такива приложими при ниски температури, но аз не съм срещал.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #35
            Airfan написа:
            ......Нямам възможност да я оставям след като пристигна, защото трябва да отивам на работа и всичкото време ми е умножено по 3,14.
            Когато се прибираш вечер я оставяй....тогава!
            Fiat Marea JTD 105 09.2000г

            Коментар


              #36
              Vladim написа:
              Airfan написа:
              На първо време на всички добавки пише да се слагат преди да стане студено, после - не. За бензина незнам.
              Точно така! И по-точно границата, до която може да се слагат добавки е нула градуса. Може да има и такива приложими при ниски температури, но аз не съм срещал.
              Е как не си срещал, като за дизела, основният ефект на повечето добавки е "анти-гел"!
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                #37
                Reptile написа:
                Е как не си срещал, като за дизела, основният ефект на повечето добавки е "анти-гел"!
                Нещо не си ми схванал мисълта явно... Не съм срещал добавка, която да се долива под нула градуса температура на околната среда! Демек на опаковките, които съм чел изрично пише, че добавката се сипва преди температурата на околната среда да падне под нула градуса. Разбра ли ме?
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.
                  При мен не духа и масло не хвърля :D Аз също имам клип на палене, но чака модерация.

                  Коментар


                    #39
                    Голяма мания с тия паления и клипове.В ЮтЮб не се чака толкова Чаве
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Vladim написа:
                      Нещо не си ми схванал мисълта явно... Не съм срещал добавка, която да се долива под нула градуса температура на околната среда! Демек на опаковките, които съм чел изрично пише, че добавката се сипва преди температурата на околната среда да падне под нула градуса. Разбра ли ме?
                      Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да греша
                      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                      Коментар


                        #41
                        emzo написа:
                        Голяма мания с тия паления и клипове.В ЮтЮб не се чака толкова Чаве
                        Той е специално филтираран - обществено опасен е!
                        Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                        Коментар


                          #42
                          Reptile написа:
                          Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да греша
                          От тая добавка преди 2 години не само мойта кола протече
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #43
                            Geraka написа:
                            Reptile написа:
                            Е как има добавка, която е анти-гел, ама не може да се добавя под нулата, а то смисъла е да се добавя, имено когато е под нулата. Ако имаш предвид, че самата добавка не трябва да е охладена за да работи добре - т’ва е друго! Това е българската добавка и не виждам да има ограничение при каква темперетура се сипва, но може и да греша
                            От тая добавка преди 2 години не само мойта кола протече
                            Абе стига с тези търговски гадости/впрочем добавки/.Хората са го писали 20% бензин в резервоара и си топ.Винаги това съм практикувал от -10 надолу и не съм имал проблеми.И може да си го сипваш когато си поискаш.

                            Коментар


                              #44
                              Stefan Hadjov написа:
                              Абе стига с тези търговски гадости/впрочем добавки/.Хората са го писали 20% бензин в резервоара и си топ.Винаги това съм практикувал от -10 надолу и не съм имал проблеми.И може да си го сипваш когато си поискаш.
                              Именно. И аз се отказах от всякакъв вид добавки, които продават по бензиностанциите. Както пали с добавки, така пали и без. Не виждам никакъв смисъл от тях.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #45
                                http://www.youtube.com/watch?v=TnfIceX-ViA Това е моето палене след 20ч престой.
                                Той е специално филтираран - обществено опасен е!
                                Това нещо към мен ли е, че не мога да стопля

                                Коментар

                                Working...
                                X