Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгревните свещи и паленето в студа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с подгревните свещи и паленето в студа

    въпроса е за браво jtd.имам изгорели подгревни свещи.сутринта запалих много трудно,както и сега,въртях може би 10-на пъти,а утре пак съм на работа и не мога да ги сменя.други ден се заемам,но въпроса е за утре.на колата става ли и нещто,освен че се товарят акумолатора и стартера т. е. да си търся ли друг превоз или и утре да я мъча по същия начин.благодаря за отговорите предварително.
    impossible is nothing

    #2
    Нищо няма да стане на колата, НО ги смени при първа възможност, да не се мъчиш ти
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      а какво да направя за да запаля най-лесно.да давам ли газ,да изчакам ли още 4-5с. след изгасването на подгревните свещи.живея на стръмно мога ли да пусна и да запаля на скорост.питам такива лаишки въпроси по простата причина че досега съм карал само бензинови коли.
      impossible is nothing

      Коментар


        #4
        Колеги не сте ли чували за спрей(старт).Верно опасен е при предозиране но пък палиш от раз ако си в час как да го правиш.

        Коментар


          #5
          Aз не съм, къде се пръска ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Не го гледай реотанчето на таблото. Слушай, като цъкне от жабката, тогава палиш. Ако трябва подгрявай по два пъти.Подаването на газ, не играе роля тук. И не пали на скорост, да не се вкараш в лоши филми.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Aз не съм, къде се пръска ?
              Точно ти ли ще се ...... с мен?

              Коментар


                #8
                Нищо подобно, не се **** с теб, къде се пръска ?Какво прави спрея ? Някаква реакция и загрява ли ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Пръскаш във филтъра за момент. Лошото е, че може да се запали и веднага след ДМТ.............

                  Коментар


                    #10
                    значи давам на контакт изчаквам да цъкне в жбката,изключвам контакта,пак на контакт пак цъква и тогава въртя.газ не давам и така докато запаля.
                    impossible is nothing

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Нищо подобно, не се **** с теб, къде се пръска ?Какво прави спрея ? Някаква реакция и загрява ли ?
                      Не вярвам че не си запознат,по скоро си мисля че се майтапиш.Сместа се взривява при помалко налягане и температура.Понякога го използвам и при бензиновите за да локализирам проблем.Стои ми в жабката, и досега съм го ползвал винаги на други автомобили за да докажа нещо,не съм се подлъгвал с него.

                      Коментар


                        #12
                        veskra123 написа:
                        значи давам на контакт изчаквам да цъкне в жбката,изключвам контакта,пак на контакт пак цъква и тогава въртя.газ не давам и така докато запаля.
                        Да. Поне аз така правя като е под -7 -8. И аз имам изгорели подгревни свещи.
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Само да вметна една забележка за неопитните притежатели на JTD двигатели и изобщо такива с инжекционни електронно управляеми системи - подаването на газ на незапалил двигател не прави нищо... Само си натискате педала за газта...Що се отнася до паленето без подгрев - Common Rail двигателите (JTD) палят почти прекрасно и безпроблемно при ниски температури дори и без подгрев, но трябва да има изпълнени три важни неща:1. Добър и зареден акумулатор2. Добра нежелирана нафта (незамръзнала)3. Изправен двигател и горивна система.Ако някой се сеща - да добавя.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            jenshen73 написа:
                            Само да вметна една забележка за неопитните притежатели на JTD двигатели и изобщо такива с инжекционни електронно управляеми системи - подаването на газ на незапалил двигател не прави нищо... Само си натискате педала за газта...Що се отнася до паленето без подгрев - Common Rail двигателите (JTD) палят почти прекрасно и безпроблемно при ниски температури дори и без подгрев, но трябва да има изпълнени три важни неща:1. Добър и зареден акумулатор2. Добра нежелирана нафта (незамръзнала)3. Изправен двигател и горивна система.Ако някой се сеща - да добавя.
                            Всичко е точно,но нека потребителите на форума правят разлика за това какъв мотор е поставен на колата им.За тях може да няма значение но за паленето без подгрев има и то голямо.Няма да изпадаме в конструктивни особености ,но е важно за тях самите да знаят как да експлоатират надежно и безопасно колите си.

                            Коментар


                              #15
                              jenshen73 написа:
                              Само да вметна една забележка за неопитните притежатели на JTD двигатели и изобщо такива с инжекционни електронно управляеми системи - подаването на газ на незапалил двигател не прави нищо... Само си натискате педала за газта...Що се отнася до паленето без подгрев - Common Rail двигателите (JTD) палят почти прекрасно и безпроблемно при ниски температури дори и без подгрев, но трябва да има изпълнени три важни неща:1. Добър и зареден акумулатор2. Добра нежелирана нафта (незамръзнала)3. Изправен двигател и горивна система.Ако някой се сеща - да добавя.
                              Колега от трите точки само за една съм сигурен,акумолатор.Аз смятам че имам проблем с компресията тъй като ми духа като отвия капачката за доливане на маслото.А за подаването на газ имах впредвид чак когато придруса двигателя и аха да запали и не иска.тогава мога ли да подам леко газ и дали има някаква полза.
                              impossible is nothing

                              Коментар

                              Working...
                              X