ходих на диагностика във алто италия казаха че неоткриват нищо а чукането си продължава ето и звуков фаил-
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повдигач на 1.3 Multijet
Collapse
X
-
artech написа:Не знам как са мерили компресията но знам че колата е била топла(така се мерила компресия)Според вас ако е дюза колко струва ремонта на една дюза и не може ли преди това да се провери тази дюза(диагностика, стенд ....)AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
chaveto написа:Следователно след като го нямаш на топъл двигател тогава за какъв повдигач.компресия............ говорим. Искам само да ти кажа, че преди да си направя моите дюзи двигателя тракаше все едно троши нещо в първите секунди. Нямаше никакво пушене............. само тракане.Дюзите не знам къде може да си ги провериш в Сливен.Ако искаш прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422
Коментар
-
chaveto написа:Един хидравличен повдигач колко луфт може да направи и този луфт може ли да причини прекъсване на двигателя Не мисля, че този повдигач може да причини прекъсване на двигателя............
Коментар
-
chaveto написа:Нека някой колега който има прекъсващо Jtd в диапазон 1200-1500об/м да си почисти дюзите на ултра звук и да сподели какво е станало Дюзите обаче да са разглобени при почистването
Коментар
-
И искаш да ми кажеш, че 1мм ще наруши работата на двигателя Що не си направиш експеримент да разхлабиш клапаните на някой двигател и да видиш дали ще си наруши работата чак до прекъсване. Още повече, че точно ти си казвал, че няма бедна и богата смес за дизел- той гори всичко. И ако искаш можеш да си направиш отново пробата да сипеш няколко милилитра нафта в цилиндъра ( на студено) и да запалиш двигателя за да видиш какъв ще е пушека и да чуеш звука. Не искам да вкарвам никой в приключение, просто споделям какво съм видял и чул и досега никога не съм виждал от чукащ клапан да не може да работи двигателя нормално, чак до прекъсване.......................
Коментар
-
Съветвам целият инжектор да се разглоби и почисти. Никой не е казал, че инжектора работи в другите обороти, просто в този диапазон колата се лашка. Ако прочетеш разни други теми ще видиш, че съм писал, че двигателя си прекъсва постоянно. И според мен целият проблем идва от нагар върху разпръсквача, но досега винаги съм чистил целият инжектор и затова не мога да кажа от къде точно е проблема. Единственото видимо нещо е нагар върху самият разпръсквач, няма ли нагар няма прекъсване.
Коментар
-
chaveto написа:И искаш да ми кажеш, че 1мм ще наруши работата на двигателя Що не си направиш експеримент да разхлабиш клапаните на някой двигател и да видиш дали ще си наруши работата чак до прекъсване. Още повече, че точно ти си казвал, че няма бедна и богата смес за дизел- той гори всичко. И ако искаш можеш да си направиш отново пробата да сипеш няколко милилитра нафта в цилиндъра ( на студено) и да запалиш двигателя за да видиш какъв ще е пушека и да чуеш звука. Не искам да вкарвам никой в приключение, просто споделям какво съм видял и чул и досега никога не съм виждал от чукащ клапан да не може да работи двигателя нормално, чак до прекъсване.......................
Коментар
-
chaveto написа:Нека някой колега който има прекъсващо Jtd в диапазон 1200-1500об/м да си почисти дюзите на ултра звук
Коментар
-
artech написа:Добре ако предположим че има износване това фатално ли е ? Нама ли вариант да е заседнало нещо ?П.С. Колата е при мен ,но още не съм я платил.Въпроса е да се прецени заслужава ли си или да си търся друга
Коментар
-
artech написа:Добре ако предположим че има износване това фатално ли е ? Нама ли вариант да е заседнало нещо ?П.С. Колата е при мен ,но още не съм я платил.Въпроса е да се прецени заслужава ли си или да си търся другаОт друга страна като е топла "върви" като луда (да не повярваш че е само 75 hp)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар