Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повдигач на 1.3 Multijet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ходих на диагностика във алто италия казаха че неоткриват нищо а чукането си продължава ето и звуков фаил-

    Коментар


      #17
      фиат дубло 1.3 мултиджет ново е на 4500км

      Коментар


        #18
        artech написа:
        Не знам как са мерили компресията но знам че колата е била топла(така се мерила компресия)Според вас ако е дюза колко струва ремонта на една дюза и не може ли преди това да се провери тази дюза(диагностика, стенд ....)
        Най вероятно си за повдигач както описваш дефекта,но смени и майсторите щом те самите с колата в ръце не могат да ти кажат каде ти е проблема.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          еми на ли са алто италия в гаранция е как да кача звуков клип

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Следователно след като го нямаш на топъл двигател тогава за какъв повдигач.компресия............ говорим. Искам само да ти кажа, че преди да си направя моите дюзи двигателя тракаше все едно троши нещо в първите секунди. Нямаше никакво пушене............. само тракане.Дюзите не знам къде може да си ги провериш в Сливен.Ако искаш прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422
            как да пратя звуков клип да чуете

            Коментар


              #21
              artech написа:
              какъв е мотора на твоето фиатче
              фиат дубло 1.3 ново на 4500км

              Коментар


                #22
                chaveto написа:
                Един хидравличен повдигач колко луфт може да направи и този луфт може ли да причини прекъсване на двигателя Не мисля, че този повдигач може да причини прекъсване на двигателя............
                Един хидравличен повдигач,когато не е в ред може да направи луфт между гърбицата на разпред.вал и повдигача 1 мм и повече даже,а това води до нарушено газоразпределение и голямо чукане на този цилиндр,защото нормално луфта е 0 мм.И за това пуши в бяло и леко пркъсва.Щом спре чукането,значи повдигача е на 0 мм и превкъсването и пушека изчезват.Забрави за дюзата.Не го вкарвай човека в различни приключения.

                Коментар


                  #23
                  chaveto написа:
                  Нека някой колега който има прекъсващо Jtd в диапазон 1200-1500об/м да си почисти дюзите на ултра звук и да сподели какво е станало Дюзите обаче да са разглобени при почистването
                  Дюзите или разпръсквачите съветваш да почисти е хубаво да уточниш,че има разлика.Много ми се иска да обясниш следното:когато една дюза трябва да се чисти на ултразвук се предполага че е запушена или най малко частично е запушена.Е как може да работят без проблеми на 850 об,на 1000 об,на2000,3000,4000 об и то в режими когато се иска много повече да подаават гориво,а да прекъсват точно на 1200-1500 об.поради недостатъчно гориво.Много ми е трудно да си отговоря.Ако ми помогнеш, ще се радвам да науча нещо което не знам.Сериозен ми е въпроса,не се будалкам.

                  Коментар


                    #24
                    И искаш да ми кажеш, че 1мм ще наруши работата на двигателя Що не си направиш експеримент да разхлабиш клапаните на някой двигател и да видиш дали ще си наруши работата чак до прекъсване. Още повече, че точно ти си казвал, че няма бедна и богата смес за дизел- той гори всичко. И ако искаш можеш да си направиш отново пробата да сипеш няколко милилитра нафта в цилиндъра ( на студено) и да запалиш двигателя за да видиш какъв ще е пушека и да чуеш звука. Не искам да вкарвам никой в приключение, просто споделям какво съм видял и чул и досега никога не съм виждал от чукащ клапан да не може да работи двигателя нормално, чак до прекъсване.......................

                    Коментар


                      #25
                      Съветвам целият инжектор да се разглоби и почисти. Никой не е казал, че инжектора работи в другите обороти, просто в този диапазон колата се лашка. Ако прочетеш разни други теми ще видиш, че съм писал, че двигателя си прекъсва постоянно. И според мен целият проблем идва от нагар върху разпръсквача, но досега винаги съм чистил целият инжектор и затова не мога да кажа от къде точно е проблема. Единственото видимо нещо е нагар върху самият разпръсквач, няма ли нагар няма прекъсване.

                      Коментар


                        #26
                        chaveto написа:
                        И искаш да ми кажеш, че 1мм ще наруши работата на двигателя Що не си направиш експеримент да разхлабиш клапаните на някой двигател и да видиш дали ще си наруши работата чак до прекъсване. Още повече, че точно ти си казвал, че няма бедна и богата смес за дизел- той гори всичко. И ако искаш можеш да си направиш отново пробата да сипеш няколко милилитра нафта в цилиндъра ( на студено) и да запалиш двигателя за да видиш какъв ще е пушека и да чуеш звука. Не искам да вкарвам никой в приключение, просто споделям какво съм видял и чул и досега никога не съм виждал от чукащ клапан да не може да работи двигателя нормално, чак до прекъсване.......................
                        Голямия луфт между повдигач и гърбица води до по късно отваряне и по рано затваряне на съответния клапан независимо дали е всмукателен или изпускателен.Съчетано със студения режим на двигателя,а това е най тежкия режим за един дизел,води до подобни резултати в съответния цилиндър.И щом хлабината стане 0 мм,чукането и белия пушек изчезва.Може да си сигурен че в топло време ще липсва или почти бял пушек.П.С.Аз проби и експерименти няма да правя.Ти си падаш по тези работи и може ти да пробваш.

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Нека някой колега който има прекъсващо Jtd в диапазон 1200-1500об/м да си почисти дюзите на ултра звук
                          Виж какво си написъл.Всеки нормален човек ще разбере че в другите режими от обороти не прекъсва.Като не можа да отговориш на въпроса ми,сега излиза че навсякъде прекъсва.Отвори си и други теми,там твърдеше същото и пак без обяснения.

                          Коментар


                            #28
                            Добре ако предположим че има износване това фатално ли е ? Нама ли вариант да е заседнало нещо ?П.С. Колата е при мен ,но още не съм я платил.Въпроса е да се прецени заслужава ли си или да си търся другаОт друга страна като е топла "върви" като луда (да не повярваш че е само 75 hp)

                            Коментар


                              #29
                              artech написа:
                              Добре ако предположим че има износване това фатално ли е ? Нама ли вариант да е заседнало нещо ?П.С. Колата е при мен ,но още не съм я платил.Въпроса е да се прецени заслужава ли си или да си търся друга
                              Ако има износване,това е само в повдигача.Неприятното е че няма как да се определи кой е,и може да се наложи да се сменят всичките.Теоретично има вариянт нещо да е запушено,заседнало както казваш,но дали ще се самоуправи е въпрос.Дали си заслужава да я купиш или не е важно на каква цена я купуваш.Това е дефект за който може да свлиш съществено цената.

                              Коментар


                                #30
                                artech написа:
                                Добре ако предположим че има износване това фатално ли е ? Нама ли вариант да е заседнало нещо ?П.С. Колата е при мен ,но още не съм я платил.Въпроса е да се прецени заслужава ли си или да си търся другаОт друга страна като е топла "върви" като луда (да не повярваш че е само 75 hp)
                                Колега, я направи един клип да чуем как точно чука, че ако е това чукане дето си мисля, според мен чавето е прав и ще видиш че лятото няма да ти чука. А бял пушек всеки дизиел при студено време го изкрава докато загрее малко.За сведение ситроен берлинго 2.0 HDI на 35000км и палене при -15 онзи ден, около 1-2 минути беше зверско тракане от двигателя. Да си мисля че е прецакан ли?
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X