Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повдигач на 1.3 Multijet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повдигач на 1.3 Multijet

    Здравейте, от няколко дни съм горд собственник на Fiat Punto 1.3 Multijet. За съжаление имам един проблем. При палене на студена кола за около 20-30 секунди трака нещо в двигателя (тракането е сериозно на желязо). След тези 20-30 секунди шума изчезва и колата си работи мормално.За информация докато трака мотора и прекъсва(вади бял дим). Според мен има задържал клапан.Благодаря предварително за вашето мнение и колко може да ми струва ремонта?

    #2
    кола

    е ти на тази по нова кола ако правиш ремонт на двигател ние кво да кажем направи диагностика може да покаже друго Температурен датчик или нещо такова
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Карах го на диагностика казаха миче 1 целиндър вдига по бавно налягане което ме кара да си мисля че има заседнал клапан

      Коментар


        #4
        Казаха ми , че хидравличните клапани така засядали когато не се сменя маслото което е нормално за италиански автомобил

        Коментар


          #5
          А случайно да помислиха, че може да е от дюза. И ако ще и два милиметра да е луфта на клапана пак ще запали като хората. А и клапана въобще не ми се вярва да засяда защото ще стане таратор, просто повдигача чука докато се напълни с масло, но това за мен не може да е причина цилиндъра да не работи нормално.

          Коментар


            #6
            Абе и мойта трака така като я запаля - будя тука квартала ... ама от тракане до тракане разлика от тука до небето ... Запиши някакво клипче със звук нещо и го пусни
            Fiat Forum Bulgaria

            Прекаленият светец и богу не е драг !

            Коментар


              #7
              Извинете ме за НЕВЕЖЕСТВОТО грешката е моя. Навсякъде където съм писъл клапан съм имал предвид ПОВДИГАЧСетих се още нещо - тракането изчезва изведнъж след 20-30 секунди работа

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                А случайно да помислиха, че може да е от дюза.
                Стига с тази дюза,ти всичко нередно го даваш с дюзи и обратна нафта.Не харесвам хидравлични повдигачи.Добре че на Стилото не са ги набутали.Лошото е че на този двигател нямаш никакъв достъп нито до разпределителен вал,нито до повдигачи,нито до клапани за да се види кой повдигач не е наред.Това е същия двигател на 1,2/16V-80 ks,но наместу с ангренажен ремък са му турили верига.Даже и кубатурата е същата.Нищо не може да се направи,освен да се сменът 16 повдигача,но смяната е доста тегава работа.И много ще се охарчиш.Караш така и се кръстиш,дано се оправи от само себе си.Вероятно заради този дефект е продадена колата в Италия.

                Коментар


                  #9
                  Колега Hadjov знам, че разбираш от тези неща, но някак си не ми се връзва това.Един хидравличен повдигач колко луфт може да направи и този луфт може ли да причини прекъсване на двигателя Не мисля, че този повдигач може да причини прекъсване на двигателя, не работеща дюза може да направи много по силно чукане, прекъсване,бял пушек..............П.С Нищо не отдавам на дюзи и обратно гориво. Казвал съм го много пъти и пак ще го кажа, че завишеното обратното гориво е признак за износена дюза и проблем в нея, но не значи, че въпросната дюза не работи нормално.И малко извън темата. Нека някой колега който има прекъсващо Jtd в диапазон 1200-1500об/м да си почисти дюзите на ултра звук и да сподели какво е станало Дюзите обаче да са разглобени при почистването

                  Коментар


                    #10
                    Може ли тракащ повдигач да има връзка с това че на 1 - ви целиндър компресията се вдига по-бавно от колкото на другите 3 целиндъра

                    Коментар


                      #11
                      Колега как ти мериха компресията и само ми кажи когато ти мериха компресията повдигачите чукаха ли или по точно двигателя беше ли студен за да имаш симптомите на чукаш повдигач Мисля, че след последното сам може да си отговориш на въпроса.

                      Коментар


                        #12
                        Не знам как са мерили компресията но знам че колата е била топла(така се мерила компресия)Според вас ако е дюза колко струва ремонта на една дюза и не може ли преди това да се провери тази дюза(диагностика, стенд ....)

                        Коментар


                          #13
                          здравейте аз имам същото чукане на фиат дубло сутрин на студено

                          Коментар


                            #14
                            какъв е мотора на твоето фиатче

                            Коментар


                              #15
                              Следователно след като го нямаш на топъл двигател тогава за какъв повдигач.компресия............ говорим. Искам само да ти кажа, че преди да си направя моите дюзи двигателя тракаше все едно троши нещо в първите секунди. Нямаше никакво пушене............. само тракане.Дюзите не знам къде може да си ги провериш в Сливен.Ако искаш прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422

                              Коментар

                              Working...
                              X