Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съвет за по бързо загряване на тд100 и жтд105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    При мен топла/студена няма значение, паля и ако не настина педала на газта ЕГР-ра не отваря. След 10-15сек. ако за това време не съм барал педала клапана сам отваря.

    Коментар


      #32
      Днес охлаждането е потвърдено и при по-високи температури, при работа на място.При -7 градуса и пуснато парно, за 5 минути охлади 4 градуса от малкия кръг (от 69 на 65)
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        BO написа:
        Днес охлаждането е потвърдено и при по-високи температури, при работа на място.При -7 градуса и пуснато парно, за 5 минути охлади 4 градуса от малкия кръг (от 69 на 65)
        Как да не охалжда, разбира се, че ще охлади, особено на -7!Има ли някъде схема, как се върти водата в малкият кръг и респективно през парното т.е в парното постъпва най-топла или постъпва обиколно и респективно по-студена.Доста бързо се загряват тръбите на малкият кръг, а парното не духа топло, иначе тръбата на големият кръг започва да отваря на 80 градуса(по показание на моят уред).И въобще, тук никой не говори за промивки на радиаторчето....а това е полезна процедура. Промивал съм много успешно и лесно на предишният ми автомобил, но а този не съм. Ако е лесно, няакой да сподели!
        Fiat Marea JTD 105 09.2000г

        Коментар


          #34
          Колега @ВО я си пусни циркулацията на въздуха на режим ауто. и тогава пак виж какво ще е положението.

          Коментар


            #35
            chaveto написа:
            Колега @ВО я си пусни циркулацията на въздуха на режим ауто. и тогава пак виж какво ще е положението.
            Тя винаги е на "ауто".
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              chaveto написа:
              Колега @ВО я си пусни циркулацията на въздуха на режим ауто. и тогава пак виж какво ще е положението.
              AUTO - не бъзика клапата за вътре/вън, бъзика само клапата на радиаторчето, до колкото аз знам!
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                #37
                E да де ама двамата субекти са с Либри а там при ауто режим управлява и клапата за външният въздух.Има и сензор да следи замърсяването на въздуха - т.е системата може да прецени дали да отвори или затвори въпросната клапа.
                Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                Коментар


                  #38
                  pr_00f написа:
                  E да де ама двамата субекти са с Либри а там при ауто режим управлява и клапата за външният въздух.Има и сензор да следи замърсяването на въздуха - т.е системата може да прецени дали да отвори или затвори въпросната клапа.
                  АААА извинете - нбутах се у п’рЪва лига.....ние сме с Фиатк-и, к’во разбираме от "S-class"?!? :D :D :D
                  Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                  Коментар


                    #39
                    При мен когато пусна на режим AUTO (циркулацията) постоянно се чува как се променя шума на вентилатора докато е на голяма степен на духане. До колкото съм чувал при този режим се съобразява с много неща и едно от тях е температурата в купето и не е редно ако двигателя започне да изстива и има възможност да се пусне само на вътрешна циркулация да не го направи и да спре изстиването на охладителната течност Аз се убеждавам, че при мен разликата е много малка в загряването от всичките режими в които може да се кара. Както и да карам разликата е минимална.

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      При мен когато пусна на режим AUTO (циркулацията) постоянно се чува как се променя шума на вентилатора докато е на голяма степен на духане. До колкото съм чувал при този режим се съобразява с много неща и едно от тях е температурата в купето и не е редно ако двигателя започне да изстива и има възможност да се пусне само на вътрешна циркулация да не го направи и да спре изстиването на охладителната течност Аз се убеждавам, че при мен разликата е много малка в загряването от всичките режими в които може да се кара. Както и да карам разликата е минимална.
                      Да "съобразява", ама контролът се свежда само до корекция на оборотите на перката, поне при нас!
                      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                      Коментар

                      Working...
                      X