Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стрелката на температурата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    аз не знам доколко ми е читав термостата,но сега зимата ми държи същата температура като на колегата,а лятото в зависимост от натоварването!!! Доколко може да се вярва на това разграфяване? Защото моята перка първата степен включва веднага след като стрелката стигне средата. Втората е малко по късно и включи ли се тя температурата бързо се нормализира. Не виждам проблем в това,че колата не вдига повече от 70 градуса зимата...Не знам доколко съм прав,но в това студено време,колко да вдигне дизелов автомобил???
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #32
      Airfan написа:
      Моята като е в движение си седи на средата като залепена, обаче при първо палене за деня на място за 30 мин и още не стигнала до 1/3 от скалата дори. Тръгна ли да се движа, веднага вдига много по-бързо, но на място е бавно...., а когато смених термостата на 27 април 2008 не успяхме въобще да накараме перките да тръгнат, просто не искаше да загрее толкова много.
      JTD има много алуминий и топлоотдава бързо, особено с EGR - в началото до 20-30гр на течността е по-бързо с EGR, но след това държи ниска нтемперетутра на горене и загряването е бавно.Втора причина е подаването на гориво, ако дебитомерът е чист и изправен - на празен ход подава малко гориво и ако парното върти на 1 - може и за 40мин да не загрее.Трета причина е типа на антифриза - обикновеният антифриз не замръзва, но има ниска топлопреносимост и не може да се охалжда добре, а от там - колата загрява по-бързо, което за зимата е ок, но през лятото не. Ако си със антифриз - синтетика, той топлоотдава много и загрява по-трудно, но може да се кара целогодишно без стрях от прегряване.Както много пъти съм писал моята стрелка си седи на едно място и лете и зиме - едно деление под средата. Маркчуът след термостата е напълно студен, до достигане на въпросното деление. Може термостата да се е прецакал и вместо на 88 да отваря на 80, т’ва незнам как става. Ако пускам мостовете на Хемус по инерция и съм пуснмал парното на макс и навън е под -6, 7 - може леко да върне, но това ми се струва нормално. Преди имах Тойота - спортна бензин с напълно изряден термостат и при спускане при много ниски темперетури и пуснато парно, течността изстиваше повече.....За мен е загадка, как може да пускаш по наклон, при толкова ниска темперетура(-10 например), пуснато парно, и скорост 120км/ч и да очакваш, че термостата, като затвори и вече едва ли не нЕма охалждане.....нЕма такова нещо. При такава скорост охлаждането е зверско, можеш да го усетиш, като си покажеш муцуната на вън....да усетиш за к’во иде реч!Според мен датчиците, които се монтират на термостатите са различни, както и уредите на табалата. При VW, мисля, че от 60 до 95 градуса, стрелката седи на средата и НЕ мърда т.е равна графика на сигнала на датчика. Т’ва било да не се шашка народа, че не им е изправна охлаждащата система и стрелката постоянно мърда. Действително понятие "закована стрелка" за мен не съществува, темепретурата се променя постоянно в някакви граници.
      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

      Коментар


        #33
        Няма такова нещо, че от 65 до 95*С стрелката стои на средата за да не се шашкат водачите. Ако искаха да не се шашкат нямаше да има стрелка ами щеше да е със светлинна индикация като при някои френски. Уредите си показват много точно, но са направени да показват по бавно защото стрелката ще се движи постоянно. Така както при някой коли при ускорение/спиране стрелката за горивото се движи така и тази на температурата щеше да се движи. На Лагуната правих клип за стрелката на температурата, но сега не мога да го намеря за да го кача. Там стрелката постоянно играе между 80 и 90*С като казвам постоянно това значи в буквалният смисъл, че не спира да се движи докато колата се движи.

        Коментар


          #34
          Tornado написа:
          Airfan написа:
          Tornado написа:
          Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
          Това при каква температура, защото 2 пъти съм минавал с моята през Шипка -през април и през октомри, като през октомври си беше доволно студено (Италфеста) и стрелката определено не мръдна под средата.
          Под нулата.Или аз не мога да карам автомобил защото с доста автомобили съм пробвал и все изстиват малко или много или който твърди ,че температурата не пада смъква прохода на втора предавка над 3000 об/мин.
          Абсолютно вярно!’’Шипка’’ съм минавал 2 пъти миналото лято- на качване температурата държи средата, на спускане- охлажда до 1/4 от скалата на уреда.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #35
            Аз съм с термостат от Рено5 и единственото положение на стрелката на таблото е хоризонтално! Случвало ми се е да пада с по-малко от 1мм от нормалното си положение, НО това за много кратко време: 2-3 мин., колкото да реагира термостата и да затвори пътя към радиатора и да прекрати преохлаждането на охладителната течност. Това се получава единствено,когато се спускам с голяма скорост без гас!При мен ситемата не е в оригиналното си състояние и затова мнението ми не трябва да е миродавно, но явно термостата ми работи, защото при всички други случаи колата е с нормална работна температура /по табло/.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #36
              ето как се държи мойта в тези студове - само, че в гараж, температурата е 5-6 градуса.6мин работа на място и отива на първата, най-дебелата чертичка8мин - вече е на третата9мин - на четвъртата и с този темп отива до средата.
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #37
                Здравейте колеги,аз смятам че недозагряването зимата се дължи на термостата и то не защтото неработи,а защото просто е направен да отваря по рано.За моята по каталог (1.9 ТД 100) дават -Кат. номер C719.75 .И така след доста ровене открих че тези цифри( ****.75)след точката,са градусите на отваряне.http://www.autoteilepilot.de/%28S%28...liste/Така ми стана ясно защо само зимата стрелката стои като на снимката по време на движение а на място си стига средата както през лятото.
                Прикачени файлове
                Honda CBR 900 RR
                Suzuki GSF 400 Bandit
                1.9 TD 100

                Коментар

                Working...
                X