аз не знам доколко ми е читав термостата,но сега зимата ми държи същата температура като на колегата,а лятото в зависимост от натоварването!!! Доколко може да се вярва на това разграфяване? Защото моята перка първата степен включва веднага след като стрелката стигне средата. Втората е малко по късно и включи ли се тя температурата бързо се нормализира. Не виждам проблем в това,че колата не вдига повече от 70 градуса зимата...Не знам доколко съм прав,но в това студено време,колко да вдигне дизелов автомобил???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стрелката на температурата
Collapse
X
-
Airfan написа:Моята като е в движение си седи на средата като залепена, обаче при първо палене за деня на място за 30 мин и още не стигнала до 1/3 от скалата дори. Тръгна ли да се движа, веднага вдига много по-бързо, но на място е бавно...., а когато смених термостата на 27 април 2008 не успяхме въобще да накараме перките да тръгнат, просто не искаше да загрее толкова много.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Няма такова нещо, че от 65 до 95*С стрелката стои на средата за да не се шашкат водачите. Ако искаха да не се шашкат нямаше да има стрелка ами щеше да е със светлинна индикация като при някои френски. Уредите си показват много точно, но са направени да показват по бавно защото стрелката ще се движи постоянно. Така както при някой коли при ускорение/спиране стрелката за горивото се движи така и тази на температурата щеше да се движи. На Лагуната правих клип за стрелката на температурата, но сега не мога да го намеря за да го кача. Там стрелката постоянно играе между 80 и 90*С като казвам постоянно това значи в буквалният смисъл, че не спира да се движи докато колата се движи.
Коментар
-
Tornado написа:Airfan написа:Tornado написа:Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Аз съм с термостат от Рено5 и единственото положение на стрелката на таблото е хоризонтално! Случвало ми се е да пада с по-малко от 1мм от нормалното си положение, НО това за много кратко време: 2-3 мин., колкото да реагира термостата и да затвори пътя към радиатора и да прекрати преохлаждането на охладителната течност. Това се получава единствено,когато се спускам с голяма скорост без гас!При мен ситемата не е в оригиналното си състояние и затова мнението ми не трябва да е миродавно, но явно термостата ми работи, защото при всички други случаи колата е с нормална работна температура /по табло/.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Здравейте колеги,аз смятам че недозагряването зимата се дължи на термостата и то не защтото неработи,а защото просто е направен да отваря по рано.За моята по каталог (1.9 ТД 100) дават -Кат. номер C719.75 .И така след доста ровене открих че тези цифри( ****.75)след точката,са градусите на отваряне.http://www.autoteilepilot.de/%28S%28...liste/Така ми стана ясно защо само зимата стрелката стои като на снимката по време на движение а на място си стига средата както през лятото.Honda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар