Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стрелката на температурата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз имам браво jtd но положението е подобно - ако работи в града стига почти до средата - но изкарам ли я на някоя права - до 1/4 даже напоследък се опитва да пада под 1/4 и с оглед мненията в другата тема мисля, че съм за термостат, странното е че първоначално винаги стига почти до средата и когато отвори термостата пада до под 1/4, може би като отвори 1 път не затваря повече като хората..........
    Пунто '95 1.1

    Коментар


      #17
      Моята като е в движение си седи на средата като залепена, обаче при първо палене за деня на място за 30 мин и още не стигнала до 1/3 от скалата дори. Тръгна ли да се движа, веднага вдига много по-бързо, но на място е бавно...., а когато смених термостата на 27 април 2008 не успяхме въобще да накараме перките да тръгнат, просто не искаше да загрее толкова много.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Моята като е в движение си седи на средата като залепена, обаче при първо палене за деня на място за 30 мин и още не стигнала до 1/3 от скалата дори. Тръгна ли да се движа, веднага вдига много по-бързо, но на място е бавно...., а когато смених термостата на 27 април 2008 не успяхме въобще да накараме перките да тръгнат, просто не искаше да загрее толкова много.
        Абсолютно същото е и при мен.

        Коментар


          #19
          Rokambol написа:
          Не съм напълно съгласен. Колата загрява на място, точно до където трябва. При изправна охладителна система. Разбира се, не говоря за сибирски студ -30°С. При -6°С(това беше най-големия студ в моя край), на място, за около 12-15мин, стрелката удря средата на скалата и не мърда от там. Мога и видеоклип да направя, защото почти всяка сутрин(07.00ч) карам детето на училище и като грижовен баща, паля колата 15-20мин по-рано за да му е топло.@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.
          Абсолютно различно си е при дизела - 10% и нагоре му е по-добро КПД-то. Аз спрях да загрявам още през октомври, но на 01.01.2010 - си стигнах до средата на скалата Дизеловият двигател е в проценти по-студен от бензиновият при еднаква натовареност.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            Не мисля че има кой знае каква разлика, между бензиновия и дизеловия, а и производителя се предполага че е преценил тази разлика, със съответните термостати и радиатори. Иначе щом на място ти загрява, а в движение достига около 1/3 или 1/4 от нормалната температура, със сигурност проблем с термостата.
            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

            Коментар


              #21
              мойта върви на първата нертичка 68 градоса
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                За термостат си колега, трябва да ти е на 86
                Fiat Bravo JTD '99

                Коментар


                  #23
                  Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Абсолютно си прав. Пътувам доста по разни проходи и не я ли настъпваш мотора изстива......
                    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                    Коментар


                      #25
                      Tornado написа:
                      Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
                      Това при каква температура, защото 2 пъти съм минавал с моята през Шипка -през април и през октомри, като през октомври си беше доволно студено (Италфеста) и стрелката определено не мръдна под средата.

                      Коментар


                        #26
                        Airfan написа:
                        Tornado написа:
                        Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
                        Това при каква температура, защото 2 пъти съм минавал с моята през Шипка -през април и през октомри, като през октомври си беше доволно студено (Италфеста) и стрелката определено не мръдна под средата.
                        Под нулата.Или аз не мога да карам автомобил защото с доста автомобили съм пробвал и все изстиват малко или много или който твърди ,че температурата не пада смъква прохода на втора предавка над 3000 об/мин.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Tornado написа:
                          Airfan написа:
                          Tornado написа:
                          Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
                          Това при каква температура, защото 2 пъти съм минавал с моята през Шипка -през април и през октомри, като през октомври си беше доволно студено (Италфеста) и стрелката определено не мръдна под средата.
                          Под нулата.Или аз не мога да карам автомобил защото с доста автомобили съм пробвал и все изстиват малко или много или който твърди ,че температурата не пада смъква прохода на втора предавка над 3000 об/мин.
                          Е незнам какво да ти кажа . Освен когато спускам отново Шипка да направя едно клипче.

                          Коментар


                            #28
                            Tornado написа:
                            Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
                            Е по твоята логика един компресор не трябва да загрява въобще, защо тогава има охлаждане Загряването не е само от горенето, я си разтъркай ръцете и виж дали не се загряват.

                            Коментар


                              #29
                              Слизане от Шипка-винаги на 4-та и 3-та/ с лека спирачка по завоите/.Стрелката едва едва трепва в посока понижение.При изкачване дори и в летните жеги /и в колона/ стои закована в средата.Сега при -12 С" стига до там на 4-я,5-я км /5-6 мин./ при около 2000об/мин. и изключено парно .След това духа яко топло.Като дойде Tornado лятотото на морето да заповяда на биричката./съвсем скромно/.
                              BRAVA TD100 ELX `98

                              Коментар


                                #30
                                а моята седи на 90
                                Fiat Marea 1,9TD

                                Коментар

                                Working...
                                X