И аз имам браво jtd но положението е подобно - ако работи в града стига почти до средата - но изкарам ли я на някоя права - до 1/4 даже напоследък се опитва да пада под 1/4 и с оглед мненията в другата тема мисля, че съм за термостат, странното е че първоначално винаги стига почти до средата и когато отвори термостата пада до под 1/4, може би като отвори 1 път не затваря повече като хората..........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стрелката на температурата
Collapse
X
-
Моята като е в движение си седи на средата като залепена, обаче при първо палене за деня на място за 30 мин и още не стигнала до 1/3 от скалата дори. Тръгна ли да се движа, веднага вдига много по-бързо, но на място е бавно...., а когато смених термостата на 27 април 2008 не успяхме въобще да накараме перките да тръгнат, просто не искаше да загрее толкова много.
Коментар
-
Airfan написа:Моята като е в движение си седи на средата като залепена, обаче при първо палене за деня на място за 30 мин и още не стигнала до 1/3 от скалата дори. Тръгна ли да се движа, веднага вдига много по-бързо, но на място е бавно...., а когато смених термостата на 27 април 2008 не успяхме въобще да накараме перките да тръгнат, просто не искаше да загрее толкова много.
Коментар
-
Rokambol написа:Не съм напълно съгласен. Колата загрява на място, точно до където трябва. При изправна охладителна система. Разбира се, не говоря за сибирски студ -30°С. При -6°С(това беше най-големия студ в моя край), на място, за около 12-15мин, стрелката удря средата на скалата и не мърда от там. Мога и видеоклип да направя, защото почти всяка сутрин(07.00ч) карам детето на училище и като грижовен баща, паля колата 15-20мин по-рано за да му е топло.@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не мисля че има кой знае каква разлика, между бензиновия и дизеловия, а и производителя се предполага че е преценил тази разлика, със съответните термостати и радиатори. Иначе щом на място ти загрява, а в движение достига около 1/3 или 1/4 от нормалната температура, със сигурност проблем с термостата.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
Коментар
-
Airfan написа:Tornado написа:Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Airfan написа:Tornado написа:Точно и ако някой ме убеди ,че поддържа на слизане по Шипка постоянни 86 градуса го черпя цяла вечер на следващата среща ма форума.Няма ли гориво в горивната камера няма топлина.
Коментар
-
Слизане от Шипка-винаги на 4-та и 3-та/ с лека спирачка по завоите/.Стрелката едва едва трепва в посока понижение.При изкачване дори и в летните жеги /и в колона/ стои закована в средата.Сега при -12 С" стига до там на 4-я,5-я км /5-6 мин./ при около 2000об/мин. и изключено парно .След това духа яко топло.Като дойде Tornado лятотото на морето да заповяда на биричката./съвсем скромно/.BRAVA TD100 ELX `98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар