Колеги с JTD, кажете на студено време като днешното /0 - + 2градуса/ къде ви стои стрелката на температурата? Защото на моята Марея 110 к. стрелката по никакъв начин на студ не отива до средата. Може би ако поработи на място ще достигне, но на дълъг път при тая външна температура стои около 1/4 от скалата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стрелката на температурата
Collapse
X
-
Re: стрелката на температурата
bobist написа:Колеги с JTD, кажете на студено време като днешното /0 - + 2градуса/ къде ви стои стрелката на температурата? Защото на моята Марея 110 к. стрелката по никакъв начин на студ не отива до средата. Може би ако поработи на място ще достигне, но на дълъг път при тая външна температура стои около 1/4 от скалата.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не съм напълно съгласен. Колата загрява на място, точно до където трябва. При изправна охладителна система. Разбира се, не говоря за сибирски студ -30°С. При -6°С(това беше най-големия студ в моя край), на място, за около 12-15мин, стрелката удря средата на скалата и не мърда от там. Мога и видеоклип да направя, защото почти всяка сутрин(07.00ч) карам детето на училище и като грижовен баща, паля колата 15-20мин по-рано за да му е топло.@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.
Коментар
-
Rokambol написа:@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.
Коментар
-
janyboy написа:Rokambol написа:@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
Rokambol написа:Не съм напълно съгласен. Колата загрява на място, точно до където трябва. При изправна охладителна система. Разбира се, не говоря за сибирски студ -30°С. При -6°С(това беше най-големия студ в моя край), на място, за около 12-15мин, стрелката удря средата на скалата и не мърда от там. Мога и видеоклип да направя, защото почти всяка сутрин(07.00ч) карам детето на училище и като грижовен баща, паля колата 15-20мин по-рано за да му е топло.@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.
Коментар
-
bobist написа:Колега, на място за 10-тина минути докато стоя колата на една естакада / понеже се чуваше фучене от меката връзка на ауспуха / замалко стрелката да удари средата, но не я изчакахме . Така че ако поседи повечко сигурно ще стигне средата, но на дълго си гравитира около 1/4, въпреки че парното си духа топло :D
Коментар
-
Airfan написа:Колега, направи разлика между бензинов и дизелов агрегат - КПД-то знаеш, че при дизела е по-високо и не се отделя толкова топлина. Дори лятото доста бавно и трудно загрява на място до отваряне на термостата.
Коментар
-
Airfan написа:Rokambol написа:Не съм напълно съгласен. Колата загрява на място, точно до където трябва. При изправна охладителна система. Разбира се, не говоря за сибирски студ -30°С. При -6°С(това беше най-големия студ в моя край), на място, за около 12-15мин, стрелката удря средата на скалата и не мърда от там. Мога и видеоклип да направя, защото почти всяка сутрин(07.00ч) карам детето на училище и като грижовен баща, паля колата 15-20мин по-рано за да му е топло.@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Rokambol написа:Не съм напълно съгласен. Колата загрява на място, точно до където трябва. При изправна охладителна система. Разбира се, не говоря за сибирски студ -30°С. При -6°С(това беше най-големия студ в моя край), на място, за около 12-15мин, стрелката удря средата на скалата и не мърда от там. Мога и видеоклип да направя, защото почти всяка сутрин(07.00ч) карам детето на училище и като грижовен баща, паля колата 15-20мин по-рано за да му е топло.@edit: Малко съм се отплеснал - това е за бензинов двигател, но не мисля че при дизела трябва да е различно.
Коментар
-
janyboy написа:bobist написа:Колега, на място за 10-тина минути докато стоя колата на една естакада / понеже се чуваше фучене от меката връзка на ауспуха / замалко стрелката да удари средата, но не я изчакахме . Така че ако поседи повечко сигурно ще стигне средата, но на дълго си гравитира около 1/4, въпреки че парното си духа топло :DFiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
Имайки предвид,че термостата на JTD 110 e същият като на Стило JTD 115,мога да споделя че проблема е в термостата.При мен симптомите бяха абсолютно същите затова и толкова се чудех дали да го сменям или не.На практика термостата вместо да отвори на 88 градуса,както е написано на него,отваря към 60-65 градуса и от там нагоре няма загряване или става много трудно.С новият термостат и днешна температура от (-3) градуса стрелката ми стои точно в средата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар