Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги да питам 1,7тд на мястото на 1,7 чист за типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не се подлъгвай за основен ремонт.Търси си цял двигател, както казват колегите.Смятам че ще намериш.Успех.
    BRAVA TD100 ELX `98

    Коментар


      #17
      ако е цял мотор го купувам ама да не е повече от 300 лв...

      Коментар


        #18
        teodor19 написа:
        ако е цял мотор го купувам ама да не е повече от 300 лв...
        А ти да не си въобразяваш че основния ремонт ще ти излезе по малко от 1000 лв.И 500 лв да дадеш за мотор,пак ти е на сметка.В днешно време,кой прави основен ремонт на стара кола?????????

        Коментар


          #19
          Koлега сметнал съм го,колко е 1000 лева е без труд.....Трудът ще е от мен...Каква е гарнцията че като зема втора употреба мотор ще искара дълго при добра подръжка,моят мотор е на поне 350000 км. без ремонти по бутала лагери и тен подобни...малко масло гореше 500 мл на 1000 км.. при яко каране, не съм го жалил....Не се обиждаи мога и 500 да дам, ама Англичанина ко е каъал не си купувам евтини работи,защото излизат 2 пъти по скъпо......

          Коментар


            #20
            teodor19 написа:
            Koлега сметнал съм го,колко е 1000 лева е без труд.....Трудът ще е от мен...Каква е гарнцията че като зема втора употреба мотор ще искара дълго при добра подръжка,моят мотор е на поне 350000 км. без ремонти по бутала лагери и тен подобни...малко масло гореше 500 мл на 1000 км.. при яко каране, не съм го жалил....Не се обиждаи мога и 500 да дам, ама Англичанина ко е каъал не си купувам евтини работи,защото излизат 2 пъти по скъпо......
            ...ами то няма гаранция ако ти светне пак лампата на маслото и не погледнеш от какво е ... и чисто нов да вземеш се тая
            Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
            ----------------------------
            Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
            ____________________

            Коментар


              #21
              teodor19 написа:
              Koлега сметнал съм го,колко е 1000 лева е без труд.....Трудът ще е от мен...Каква е гарнцията че като зема втора употреба мотор ще искара дълго при добра подръжка,моят мотор е на поне 350000 км. без ремонти по бутала лагери и тен подобни...малко масло гореше 500 мл на 1000 км.. при яко каране, не съм го жалил....Не се обиждаи мога и 500 да дам, ама Англичанина ко е каъал не си купувам евтини работи,защото излизат 2 пъти по скъпо......
              Аз въобще няма за какво да се обиждам че съм изказал мое мнение.Ще си вземеш мотор от катастроф.кола,ще искаш гаранции да ти се дадът и надали ще е по зле от твоя,който харчи масло 500 мл /1000 клм.Труда може да е от тебе,но какви гаранции имаш за части-ментета,как майстора ще ти хонингова цилиндрите,как друг някой ще ти шлайва коляновия вал и т.н.Да знаеш от мене-няма по добро от оргиналното.

              Коментар


                #22
                Колеги 800 лв. за двигател... Ко ще кажете....бил уж на 100000 км. да вярвам ли.........

                Коментар


                  #23
                  Аз лично бих си направил старият от колкото да купувам някой на който не знаеш дереджето. Дори и да е от катастрофирала и т.н пак може да изядеш дървото. Един колега си продава на части мареата 2.4JTD Наистина мотора работи тихо и не се чува, обаче е масленик и няма душа да откъсне. Като го измие и ще стане като нов, до тук добре. Обаче сваляне качване и всичките разправии заслужават ли си ако уцелиш греда.

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    Аз лично бих си направил старият от колкото да купувам някой на който не знаеш дереджето. Дори и да е от катастрофирала и т.н пак може да изядеш дървото.
                    A знаеш ли колко хора познавам,които са изяли гредата непосредствено след основен ремонт,а други малко по късно но пак в резултат на "добрия" основен ремонт.....

                    Коментар


                      #25
                      Мен не ме интересува ти колко познаваш а това, че аз не познавам такива които са го яли. Да знам един на който му правиха коляновият вал на паджеро три пъти и след 1000км блокираше и след като смени майстора паджерото не блокира. По твоята логика не трябва да се правят ремонти на каквото и да било, но онзи ден ме караш да си направя пълен ремонт на помпата............................. Ако се спазят всички изисквания при един ремонт, ако майсторите не се изтъкват на какво са способни а правят всичко както е писано по дебелите книги и частите не са купени от битака, не виждам причина да се купува двигател който след ХХХ км може да е за боклука. Не по малко значение има експлоатацията на двигателя след ремонта, защото не се знае какви хлабини са оставени.

                      Коментар


                        #26
                        Колеги и тва го има за маистора,но мисля да си я правя сам.....Относно хлабините тия дето го шлаифат трябва да си знаят допустимите граници......

                        Коментар


                          #27
                          Да тия дето шлайфат трябва да си знаят, но все пак трябва да се съобразяват и с частите. Например е хубаво цилиндрите да се шлайфат по буталата освен ако не са еднакви. Също така не е желателно да се престарават и да го оставят по стегнат като си мислят, че са направили нещо добро. Аз досега никога не съм имал проблеми с такива ремонти, колегата след като има наблюдения, че не трябва да се правят да не прави :D И само за негова информация на двутактовите мотоциклети където съм имал и съм правил ремонтите преди време съм ги правил на струг и със шкурка съм заглаждал. Коляновия вал съм избивал да сменя биелният лагер и след това е сглобяван в домашни условия и не е имало проблеми. В момента не си правя аз шлайфовете защото има машини в БГ пък и повечето цилиндри започнаха да ги правят никасилови.

                          Коментар


                            #28
                            дам колега,от маисторите зависи дето шлаифат.в русе е само едно мястото където ги правят тия работи.носил съм цилиндри на двутактови имам моторетки и сам нямал проблеми като са ми ги правили ...Да те попитам дружба раъград праят ли сегменти за италиански коли.... по евтини са пратих им запитване....

                            Коментар


                              #29
                              teodor19 написа:
                              ...Да те попитам дружба раъград праят ли сегменти за италиански коли.... по евтини са пратих им запитване....
                              Правят,правят и бутала правят и сегменти.@chavetoСега разбра ли защо не трябва да се правят основни ремонти в BG.Не е за всяка уста лъжица.

                              Коментар


                                #30
                                chaveto написа:
                                ........ повечето цилиндри започнаха да ги правят никасилови.
                                Би ли обяснил тази думичка НИКАСИЛОВИ какво ще рече,че не я вдявам нещо.

                                Коментар

                                Working...
                                X