Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта Браво ЖТД!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ми,колега,гайките се затягат точно наляво(като стойш с лице към мотора пред колата),тъй като са с дясна резба.Ако застанеш виртуално зад самата гайка тогава се пада надясно завиването.Не знам дали ме разбра.Ако пак тече, освен от основата на дюзата не виждам от къде другаде може да тече.По добре провери и гайките дето натягат дюзата към блока.Там е вътрешен шестограм ама не натягай много да не превърти.

    Коментар


      #17
      25-35Nm - късат се като кашкавал (от личен опит). Имам резервни 5 броя и 5 гайки, но си пазя 4 за мен.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        25-35Nm - късат се като кашкавал (от личен опит). Имам резервни 5 броя и 5 гайки, но си пазя 4 за мен.
        Дясна ръка- ?? Nm, издържа! , "emzo" не мисля че съм направил беля, защото преди малко се повозих около 20 км и като погледнах нямаше вече нафтица в гнездата , беше само леко влажно, но не повече отколкото след като я попивах. Гледам обаче и ГНП е влажна, възможно ли е да го е завихряло от това място по-някакъв начин и до нея, защото доколкото гледах по нея всичко е затегнато добре и не се вижда отнякаде да хвърля?Благодаря за помоща до момента колеги, много ми бяха полезни съветите ви.
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #19
          jenti написа:
          Airfan написа:
          25-35Nm - късат се като кашкавал (от личен опит). Имам резервни 5 броя и 5 гайки, но си пазя 4 за мен.
          Дясна ръка- ?? Nm, издържа! , "emzo" не мисля че съм направил беля, защото преди малко се повозих около 20 км и като погледнах нямаше вече нафтица в гнездата , беше само леко влажно, но не повече отколкото след като я попивах. Гледам обаче и ГНП е влажна, възможно ли е да го е завихряло от това място по-някакъв начин и до нея, защото доколкото гледах по нея всичко е затегнато добре и не се вижда отнякаде да хвърля?Благодаря за помоща до момента колеги, много ми бяха полезни съветите ви.
          Абе моята дясна издържа повече от 35Nm (проверено... за тва и имам резервни шпилки) Аз не виждам как ще завихри. Ако можеш снимай да видим къде е текло. Освен от към дюзите, виж си гайките и от към самата рейка, както и скобите на маркучите за нафта.Едит: 1Nm е приблизително 1 kg сила приложен с рамо 1 м. От там сметни на 20 см ключ колко е силата (не е много).

          Коментар


            #20
            Всеки си има различен талант колега. Снимката не е особено красива, но дано се вижда. Маркучът който влиза отгоре на DSC00867.JPG, му се беше разхлабила леко скобата, но я стегнах. На другата снимка съм снимал тръбичката, защото и тя ми изглежда ненормално мазна. Трябва ли да ме притеснява че така изглежда или си е нормална мизерията?
            Прикачени файлове
            Fiat Bravo JTD '99

            Коментар


              #21
              jenti написа:
              Всеки си има различен талант колега. Снимката не е особено красива, но дано се вижда. Маркучът който влиза отгоре на DSC00867.JPG, му се беше разхлабила леко скобата, но я стегнах. На другата снимка съм снимал тръбичката, защото и тя ми изглежда ненормално мазна. Трябва ли да ме притеснява че така изглежда или си е нормална мизерията?
              Мазничко си е да. Моето там е напълно сухо. Мини го с едно меглио и малко вода и пак карай, веднага ще лъсне ако омазнява от някъде. Иначе металната тръбичка както я гледаш има две гайки - малка и една продълговата. Малката от към помпата е щуцер навит в самата помпа, а голямата гайка притяга тръбата към щуцера посредством буренце - както са съединенията при газовите уредби. Обикновено голямата гайка иска леко притягане. В случая обаче, източника на мазнотията не ми прилича да е от металната гайка, а от към маркучите.

              Коментар


                #22
                Щуцера го пробвах и си е затегнат, съмнява ме маркуча който идва от филтъра, но пък и на него му пристегнах скобата, но ще изчистя и пак ще го погледна. Относно гнездата на дюзите кадето се събираше преди нафта - сега даже не усещам и аромат оттам, но от ГНП ми намирисва. Ще си купя това меглио, само да видя каде има, че то моя град си е един такъв смотан... Yellow_Flash_Colorz_PDT_48
                Fiat Bravo JTD '99

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  ........Едит: 1Nm е приблизително 1 kg сила приложен с рамо 1 м. От там сметни на 20 см ключ колко е силата (не е много).
                  Аз само да поправя, че си сбъркал с около 1000% силата, някой да не вземе да се увърти в приключение
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    BO написа:
                    Airfan написа:
                    ........Едит: 1Nm е приблизително 1 kg сила приложен с рамо 1 м. От там сметни на 20 см ключ колко е силата (не е много).
                    Аз само да поправя, че си сбъркал с около 1000% силата, някой да не вземе да се увърти в приключение
                    Да, да, да, наистина! 1Nm = 0.102 kg на метър Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 С моите съвети - ремонтът ви е сигурен

                    Коментар

                    Working...
                    X