Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта Браво ЖТД!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на нафта Браво ЖТД!

    Здравейте колеги, от доста време усещах мирис на нафта при двигателя и днес реших да видя откаде идва.Свалих кората и като загледах около гнездата на дюзите се бяха насъбрали локвички нафта, подсуших ги и след 8 км каране, локвичките ги имаше отново!Незнам точно номерацията на цилиндрите и съответно дюзите, затова ги номерирам откъм акумолатора - ремъците, имаше локвички при 2,3 и 4 дюза, при 1 нямаше особеноОт какво може да се получава този теч и как може да се премахне ми е въпроса?
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    Провери маркучетата за обратната нафта явно са остарели и изпускат
    Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
    ----------------------------
    Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
    ____________________

    Коментар


      #3
      кола

      освен да трябва да си ги затегнеш ако не е се развалила резбата или уплътнението- шайбата трябва да стане а от къде тече от тръбичката ли или не
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=52712
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Колегата emzo ме е изпреварил.Виж мойта тема.Мисля че проблемът ти е същия.

          Коментар


            #6
            Мда и обратната нафта не е със скоби. Само входящата е с гайки и буренца както при газовите.

            Коментар


              #7
              janyboy написа:
              Колегата emzo ме е изпреварил.Виж мойта тема.Мисля че проблемът ти е същия.
              Сетих се че някаде май бях чел нещо подобно, но не бях сигурен дали е било тук Значи, дюзата не е мокра отгоре, така че изключвам маркучетата, след подсушаването и около 5-10 минути работа на място и лек форсаж, не беше избило нафта, но след 8 км каране при положение че не съм я натискал повече от 2500 об. имаше отново прилично количество нафта на същото място както при теб колега - в основата на дюзата. Така че мисля че проблема ми е същият. Коя гайка трябва да се затегне точно или цялата дюза се затяга само не разбрах?
              Fiat Bravo JTD '99

              Коментар


                #8

                Коментар


                  #9
                  Първо,изсмучи всичката нафта с маркучле или спринцофка и след това покарай малко или форсирай на празен ход и виж първо под коя дюза се пълни с нафта.След като установиш проблемната дюза трябва да затегнеш добре гайката от рейла към дюзата.Най-добре провери дали всички гайки са затегнати добре.За всеки случай.

                  Коментар


                    #10
                    @ janyboy Не е само при една, а при 3 се събира така нафта и първо мислех че хвърля от друго място, но бях направил точно това което ми казваш в горния пост - изсмуках нафтата и го подсуших и се беше събрало пак на същото място! И аз мисля да ги проверя всичките дали са затегнати добре, а има ли вариант отдолу кадето влиза дюзата в блока да изпуска и от какво може така да са се разхлабили много ми е чудно?!
                    Fiat Bravo JTD '99

                    Коментар


                      #11
                      To от едната се стича към другите.Загрей двигателя, подсуши и помоли някой да форсира.Пак казвам на загрят ДВГ !!!И гледай откъде тече.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        To от едната се стича към другите.Загрей двигателя, подсуши и помоли някой да форсира.Пак казвам на загрят ДВГ !!!И гледай откъде тече.
                        Ок, утре ще го направя по светло и ще пиша за резултата
                        Fiat Bravo JTD '99

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          To от едната се стича към другите.

                          Коментар


                            #14
                            Такам, днес ходих до един майстор, защото ме беше шубе да пипам аз там, казах му откаде се съмнявам че тече, пича се опита да натегне и каза че било затегнато, гледа отсам-оттам след което ми каза че неможел да ми помогне с друго тъй като незнаел откаде може да идва теча, обаче познайте кое се мъчи да притяга - не гайката откъм дюзата, а другата по-голямата която е, мисля че за контра служи. Абе тотално ме ядоса, но както и да е. Изгуби си един клиент.Прибрах се вкъщи, набързо махнах окабеляването, напънах на първата дюза откъм ремъците, първо наляво, защото се обърках и гайката се разви с минимално усилие! Затегнах я вече в правилната посока , натегнах и другите, дет се вика чак двигателя да мръдне, но те не помръднаха. Форсирах я на място, но неможах да видя откаде изпуска. Утре ще я разцъкам до работата и ще видя дали се събира пак нафта.Ако отново има какво остава?
                            Fiat Bravo JTD '99

                            Коментар


                              #15
                              Ще го мислим, а тия гайки не се затягат толкоз, че :
                              чак двигателя да мръдне
                              Дано да не си сторил беля.Карай утре и сподели.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X