Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизели на Мареа?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    nikolce написа:
    Ти момче четеш ли въобще.Писал съм ти дизел мареа, ти ми даваш за пример браво на газ . Междудругото офертата е прекрасна.
    Ти може би четеш но не схващаш приятелю ама хич затова съм ти постнал линка да видиш какво се продава за 1500 лв.Минал си се братко ама яко с тея 3000 лв затова злобееш, и искаш да не си сам ами да се набутам и аз Да беше се поогледал малко (и поизчакал) сега щеше да си собственик на това Браво + заветния ти Опел Кадет дизел за тез 3 хилки

    Коментар


      #62
      Абе ти какво искаш ?! Да си купиш Мареа дизел , която сравняваш с Браво на газ ? И искаш да си я купиш за 1500 лева? Еми няма да стане, това е положението. Форумските коли се поддържат, и за да докараш една Мареа от някоя автокъща, до това състояние, в което са повечето Мареи от форума - ще трябва да се бръкнеш доста. Тука никой не продава читава Мареа дизел за толкова малко пари. Отиди някъде където я продават, купи си я за толкова, и си свиркай. Тука кой се минал с ЖТД за по 3 бона - минал се. Къде беше да му кажеш на колегата че в Холандия са по 1000 евро, та да не се мине толкова ? Кажи как си докара митсубишито от Холандия за 1000 евро, че не си го казвал скоро? И капака не знаеш откъде се отваря

      Коментар


        #63
        ilhanbg написа:
        iuly_vn написа:
        А ти какво искаш? Марея без пари ли? И да е читава? Ний си уважаваме колите и са скъпи защото вървят. И сина ми има Митсубиши, ама все гледа към Фиата. Ако си търсиш Мареа за под 3000 приготви си още толкова за да я изкараш на пътя. А Митсубиши не са коли. От опит ти го казвам! Просто еднодневки.
        Защо не са коли Мицубиши? Аз съм си я взел от холандия 2007 г. (ако не вярваш снимки и клипове качвам веднага)докарал съм си я и съм и навъртял досега,40 000 км!!!без да пипна нищо по колата-дори консуматив като акумулатор не съм сменял, смятай))Не казвай че фията е по добър от мицубиши ще ти се смеят хората)Японците винаги са били на върха на класациите по надежностhttp://www.google.bg/search?hl=bg&sa...статъка е че в рамките на 2000-3000 лв не може да се намери никакво мицу.
        Хайде пък да ти кажа че не е така. Митсубиши са добри коли но само до първите 250 - 300 000км. Не напразно много майстори знаят че не търпят втори или камо ли трети ремонт на вала и цилиндри. Проблема е че закалката им е химическа и на малка дълбочина. Не е термична. Няма и японски дизел, който да не гори масло след толкова километри. Пълен боклук. Правил съм ремонт на такава кола и го знам от опит. Ако не се смени всичко с ново а се предприемат ремонтни допуски на детайлите, после отново ремонт. При никоя европейска кола не е така. Освен това японците нямат желязо в страната си и до внасят. Почти всичкото им производство е на принципа рециклиране на металите, а там не е на ниво това и не се справят така добре както в Европа или Америка. Така че лаврите им почиват на новостите в автомобилостроенето и точноста в изработката, като и дизайн /за последното пак мога да споря/. Но хубавото е за кратко и докато са нови.. Не напразно колите им са по евтини а частите изключително скъпи. Точно тук се крие и силата на икономиката им. Ако говорим за издържливост на двигателите, то Фиат е за предпочитане. Това го казвам и защото в момента сина ми има Митсубиши Галант, на реални 120 000 км и то реални защото колата бе на бившия Японски посланник купена от Япония, а не нововнос. Със всичките и екстри. Оставили са я без масло обаче, заради потдал семеринг и са скапали мотора. При трети ремонт на кол.вал се оказа че е суров вече и се налага нов. както и бутала, а не само сегменти или шлайф на вала, както е при повечето европейски явтомобили. А един нов колянов вал и бутала със сегменти струват колкото нов двигател в Япония! Проблем има и в автоматичната скоростна кутия. Аз лично за първи път виждам такава кутия, която толкова финно, точно и интелигентно да превключва скоростите си и да се адаптира според начина на каране. Но каква полза от това, след като тече откъм помпата и не може да се отреминтира без да се разглоби цялата. Доливаме и масло през всеки 1000км. Литъра е 70лв. А е само на 120 000 км. Просто такава беля съм си нямал на главата досега. Нито да я изхвърлиш, нито да я правиш.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #64
          Баси как ми усрахте темата само Някой да ми посочи къде съм казал, марея за 1500 лв?къде съм казал, че за 1000 съм взел мицубишито?Капака наситина не го отварям, какво да гледам? 40 000 само ремък ролка,масла филтри...митовете за скъпите части са си просто.... митове.Ремък Sun 80 лв, ролка Koyo 50 лв. Това са частите които съм купувал досега, е кажи "iuly_vn" кое му е супер скъпото незнам...За какви 250-300 000 км говориш влез в мицубиши форума и виж за какво става въпрос темите са от вида:...."Какви крушчици да монтирам на таблото/козметичен "проблем"/, каква марка ремък да монтирам на ангренажа/въпрос на личен избор/, защо разхода ми е 6/100 - а на еди-кой си е 5.7/100 /ми щото караме по-бързичко/, да сменя ли вече кабелите/ми хайде де - вече са на 100 000 км/, такава ли антена да си монтирам на аудиото или онакава и т.н.Няма чупене, няма проблеми, няма ремонти....Само козметика.... """.

          Коментар


            #65
            Много грешно поведение е да коментираш качеството на други марки автомобили в нашия форум!П.П Темата ти се о**а,защото ти повдигна въпроса за качеството на сегашната ти кола!
            Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
            Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

            Коментар


              #66
              Към питащия колега: Защо въобще те интересуват ФИАТ-ите. Убеди ни, че не сме направили правилния избор, убеди ни да си посипем главите с пепел, че сме се "набутали" с незслужаващи парите си автомобили. От ТД мина за малко през ЖТД, върна се на бензинови ФИАТ-и, напът си да си вземеш каквато и да е кола, но да е на възможно най-ниската цена. И за да не ти цапам темата: Желая ти да си вземеш страхотна кола за нищожни пари. Явно нямаме нито твоя късмет, нито твоите усет и нюх. Успех. :D ПС: Знаех си аз, че на японските коли нищо не се пипа, ама...хак ми е сега.Тюх...
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #67
                Заключвам темата поради изчерпване.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар

                Working...
                X