ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото на JTD
Collapse
X
-
-
javascript:emoticon(’’) колега Хаджов javascript:emoticon(’’)И аз знам някои работи за турбо компресорите, но имам чувството, че някои учебници са писани от теб ! Адмирации !javascript:emoticon(’’)Можеш ли да кажеш турбото на JTD 105 коня дали е с променлива геометрия и колко му е живота? Знам, че на "класическото" турбо живота е около 240 - 260 хил. км.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
BEKI написа:javascript:emoticon(’’) колега Хаджов javascript:emoticon(’’)И аз знам някои работи за турбо компресорите, но имам чувството, че някои учебници са писани от теб ! Адмирации !javascript:emoticon(’’)Можеш ли да кажеш турбото на JTD 105 коня дали е с променлива геометрия и колко му е живота? Знам, че на "класическото" турбо живота е около 240 - 260 хил. км.
Коментар
-
Ако се поинтересувате малко от историята на турбо компресорите ще видите че те НЕ изкарват живота на двигателя, поне допреди 10-15 години. В началото са били доста ненадеждни. Ако беше толкова лесно всички коли щяха да са с турбо. Доста усилия са положени за да може да се удължи живота на турбото. Новите може и повече да изкарват, ама стартите не.
Коментар
-
vsd написа:Ако се поинтересувате малко от историята на турбо компресорите ще видите че те НЕ изкарват живота на двигателя, поне допреди 10-15 години. В началото са били доста ненадеждни. Ако беше толкова лесно всички коли щяха да са с турбо. Доста усилия са положени за да може да се удължи живота на турбото. Новите може и повече да изкарват, ама стартите не.
Коментар
-
Само дето преди 15 години двигателите са надежни почти колкото сега, ама турбините им не. Не може да очаквате турбото да изкара 400000 примерно. Вярно е че може да има и такива случаи, може и на 50000 да се скапе, може и двигателя на толкова да се скапе - божа работа. Според мен много зависи и от това каква турбина са подбрали производителите. Като гледам в алфа форума има тук там случаи на заминали турбини на 2,4 jtd, докато на 1,9 са по-малко. Разбира се 2,4 може реално да са на повече километри и затова да е така
Коментар
-
vsd написа:Само дето преди 15 години двигателите са надежни почти колкото сега, ама турбините им не. Не може да очаквате турбото да изкара 400000 примерно. Вярно е че може да има и такива случаи, може и на 50000 да се скапе, може и двигателя на толкова да се скапе - божа работа. Според мен много зависи и от това каква турбина са подбрали производителите. Като гледам в алфа форума има тук там случаи на заминали турбини на 2,4 jtd, докато на 1,9 са по-малко. Разбира се 2,4 може реално да са на повече километри и затова да е така
Коментар
-
Благодаря за отговорите Да поясня защо питам за живота на турбото. Наблюдавам ТДИ-та 90 коня и до сега 4 или 5 са сменени в интервала 240 - 290 000 км. Даже и във форума на Фолксваген е споменато за такъв живот.Това, че 1,9JTD не дава проблеми от към турбо може само да ме радваFiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
vsd написа:Ми в общия сучай турбото си заминава преди двигателя
Коментар
-
vsd написа:Хайде да не спорим кой е любител на спора Нали казахме да не говорим за частни случаи. Освен това ти твърдиш че налягането на турбото не се пипа при мен, така че не виждам защо да си замине по-бързо турбината.
Коментар
-
"Не се вкарвай в некви филми бе, братле."Stefan Hadjov написа:Преди и след тунинга налягането на турбината остава едно и също.Stefan Hadjov написа:Аз твърдя,че преди и след чип-тунинга налягането на турбината остава едно и също.И няма кой да вкара повече въздух в двигателя необходим за по-голяма мощност.И че след промяна на тези два параметъра които се правят за промяна на софтуера както бях описал в друг пост няма кой да въздеиства на турбото за да си увеличи дебита.
Коментар
-
vsd написа:"Не се вкарвай в некви филми бе, братле."Stefan Hadjov написа:Преди и след тунинга налягането на турбината остава едно и също.Stefan Hadjov написа:Аз твърдя,че преди и след чип-тунинга налягането на турбината остава едно и също.И няма кой да вкара повече въздух в двигателя необходим за по-голяма мощност.И че след промяна на тези два параметъра които се правят за промяна на софтуера както бях описал в друг пост няма кой да въздеиства на турбото за да си увеличи дебита.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар