Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото на JTD
Collapse
X
-
peho написа:Stefan Hadjov написа:Kакво и кога се скапва на турбото:турбото може да хвърля масло от лошо уплътнение на външните въздуховоди.Това е много често явление но е бял кахър...
Коментар
-
Виждам,че си много добре запознат с устройството и работата на турбото иии дано не прекалявам,ама много обичам да задавам въпроси. Казваш,че изправното турбо трябва да е със сухи въздуховоди,значи можем да приемем,че дори при малко омасляване на въздуховода,вече има някакво износване на уплътненията.Те трудни ли са за ремонтиране?Изобщо от твоята гледна точка,едно турбо трудно ли се ремонтира?
Коментар
-
Всичко се ремонтира. Турбото ако е фалирало тотално, то ще имаш такива пушеци от аспуха, та дори и приятелката/жена ти ще разбере. Също така признак за доста износено турбо, е силно изразеното свирене от него. Мисля, че рециклиране на турбото с подмяна на сътветните части е около 400лв.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
nanio написа:Всичко се ремонтира. Турбото ако е фалирало тотално, то ще имаш такива пушеци от аспуха, та дори и приятелката/жена ти ще разбере. Също така признак за доста износено турбо, е силно изразеното свирене от него. Мисля, че рециклиране на турбото с подмяна на сътветните части е около 400лв.
Коментар
-
nanio написа:Всичко се ремонтира. Турбото ако е фалирало тотално, то ще имаш такива пушеци от аспуха, та дори и приятелката/жена ти ще разбере. Също така признак за доста износено турбо, е силно изразеното свирене от него. Мисля, че рециклиране на турбото с подмяна на сътветните части е около 400лв.ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD
Коментар
-
peho написа:...... Казваш,че изправното турбо трябва да е със сухи въздуховоди,значи можем да приемем,че дори при малко омасляване на въздуховода,вече има някакво износване на уплътненията.Те трудни ли са за ремонтиране?Изобщо от твоята гледна точка,едно турбо трудно ли се ремонтира?
Коментар
-
Re: въпрос за турбото на JTD
hit-ko написа::
Коментар
-
Nino написа:Eвала на колегата Stefan Hadjov и ако бях модератор още на този раздел, бих направил тази тема ВАЖНА, заради неговите обяснения.Още веднъж благодаря Стефане!
Коментар
-
И аз имам въпрос относно турбината
Здравейте колеги.И аз имам проблем с турбото и моля за компетентна помощ!Запознат съм много добре с двигатели с вътршно горене,както съм и технически грамотен.Освен това ми е хоби да си оправям колите сам,които досега съм имал.Но с турбо-дизел се сблъсквам за първи път.По точно с турбото.От три седмици имам Фиат Мареа TD100.Голяма красавица!На малко километри е и нямах никакви проблеми до днес.Тая вечер обаче почистих дебитомера по инструкцийте тук от форума,със спрей за почистване на спирачни системи и такъв за пчистване на контакти.Спрейовете са маркови с безупречен произход!След манипулацията,двигателя на колата се промени и работи много по добре.Усети се осезаемо разлика в динамиката.След като заредих дизел от ОМV,от най скъпия,след около 200-300 метра отказа турбото.Не вярвам да е от нафтата,защото в случея,тя няма нищо общо с турбината.Последната преди се включваше на около 2000 оборота и залепваше гърба за седалката,а сега изведнъж след като я настъпах,включи нормално но и така изведнъж спря.Изкарах колата на магистралата,гасих я,палех я,но ефект нямаше.Моля за помощ някой има ли идея какво може да и е станало на турбината и то така изведнъж, след като преди това си работеше безупречно.Ще съм ви много благодарен и признателен за помоща!!!Аз също мога да ви бъда много полезен по състоянието и проблемите по двигатели и автомобили но турбото ми е малко неясно като техническо изпълнение засега.Само му знам принципа на работа.Извинете за отклонението по темата зададена от автора!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: И аз имам въпрос относно турбината
Колега, извинявай за намесата, но на тези автомобили турбината винаги се върти, понякога с по-малки, понякога с по-големи обороти. Няма такова положение при което се включва и изключва. Това е характерно предимно за немските народни коли, и по-скоро за приказките на притежателите им. Дано някой колега ти помогне с точен съвет за симптомите които описваш. А дебитомера ти случайно да е с оригиналния болт на буксата? С 5 лъча и пъпка в средата? Иначе по проблема ти - не съм в час, ама има един клапан - ЕГР. Може да има нещо общо с проблема.
Коментар
-
Re: И аз имам въпрос относно турбината
ogi28b написа:Колега, извинявай за намесата, но на тези автомобили турбината винаги се върти, понякога с по-малки, понякога с по-големи обороти. Няма такова положение при което се включва и изключва. Това е характерно предимно за немските народни коли, и по-скоро за приказките на притежателите им. Дано някой колега ти помогне с точен съвет за симптомите които описваш. А дебитомера ти случайно да е с оригиналния болт на буксата? С 5 лъча и пъпка в средата? Иначе по проблема ти - не съм в час, ама има един клапан - ЕГР. Може да има нещо общо с проблема.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: въпрос за турбото на JTD
Stefan Hadjov написа:Ако имаш съмнения за турбото, извади входящия маркуч/ най-долния/ и виж има ли масло в него или не!_______
146 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар