какво трябва да означава леко омаслено турбонеска го видях омаслено е турбото и малко покрай него за какъв проблем трябва да ми говори това и спешно ли е зимането на мерки за отсраняване на проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото на JTD
Collapse
X
-
По принцип е нормално около турбото и по-специялно маркуча от турбото до интеркулера да е омаслен леко и окалян (незнам защо но и на чисто нови JTD-та става така). Ако обаче тече масло трябва да се огледат маслените щуцери и да се оправи проблема за да не падне налягането на маслото и да се озъбиш
Alfa 145 QV Turbo
Fiat Brava JTD '01
Коментар
-
Re: въпрос за турбото на JTD
ABARTH написа:какво трябва да означава леко омаслено турбонеска го видях омаслено е турбото и малко покрай него за какъв проблем трябва да ми говори това и спешно ли е зимането на мерки за отсраняване на проблема
Коментар
-
Все чувам за това омасляване на турбото,но не можах да намеря тема,където да е обяснено каква е повредата в турбото ако е омаслено(да го кажеме повечко от нормалното).От къде може да е това масло,сериозна ли е такава повреда,може ли да се оправи и дали е скъп един такъв ремонт?Надявам се на отговори по темата,че да е ясно на хората,които са решили да си купуват турбо дизелова кола,колко големи да са им притесненията относно това омасляване.
Коментар
-
Относно омазняването. За да работи му трябва масло за да се смазва.Също като ДВГ.Като се износи почва да харчи масло.Също като ДВГ.Разликата е че като се износят уплътнителните сегменти на турбото пропускат маслото по посока на смукателния колектор и то постъпва в ДВГ,а износените сегменти го пропускат директно в горивната камера.С две думи маслото си отива в крайна сметка през едно и също място.Съвременните дизели са с турбини и повреда в тях е възможна и за това трябва да се ремонтират.Маслата също са скъпи и при разход от 1 л. на 1000км. и нагоре сметни какво става.
Коментар
-
ilko-gd написа:Износва се втулковият лагер на оста. Той се маже от маслото на двигателя. Предполагам, че е с втулка, защото нормален лагер не би издържал на тези обороти и температура.
Коментар
-
peho написа:Това е така,но какво държи маслото да не излиза към турбините,как е решен там въпроса,понеже при тези температури и обороти,кое ще издържи?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ilko-gd написа:Износва се втулковият лагер на оста. Той се маже от маслото на двигателя. Предполагам, че е с втулка, защото нормален лагер не би издържал на тези обороти и температура.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ilko-gd написа:Износва се втулковият лагер на оста. Той се маже от маслото на двигателя. Предполагам, че е с втулка, защото нормален лагер не би издържал на тези обороти и температура.
Коментар
-
Много полезен отговор.Ако имаш и някакво чертежче на това направо става чудесно.А както ти казваш,че турбото е направено да работи много дълго без да се износва(разбира се при правилна употреба),какво се скапва тогава когато казват:"Турбото хвърля масло"?Тези сегментчета на лабиринтите ли се износват и започва да пропуска масло към турбините?Предполагам че това ще е полезно на много хора,поне на мен ще ми е интересно да ги разбера тези неща.
Коментар
-
peho написа:.............,какво се скапва тогава когато казват:"Турбото хвърля масло"?Тези сегментчета на лабиринтите ли се износват и започва да пропуска масло към турбините?Предполагам че това ще е полезно на много хора,поне на мен ще ми е интересно да ги разбера тези неща.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар