Здравейте колеги.От 3 дена се появи поредния проблем.Сутрин колата пали трудно.Значи като изчакам да подгрее, врътвам ключа и пали веднага, ама ужасно прекъсва, все едно работи на 1 или 2 цилиндъра.Натискам педала за газта и след 5-6 сек. като се изфорсира и всичко се оправя.Във вторник, когато го направи за 1ви път, като я запалих взе да прекъсва, угасна, после като дадох на контакт работите по таблото светнаха много слабо, стрелката на нафтата мърдаше нагоре надолу, а от резервоара се чуваше някакво тракане.По таблото не ми светят никакви индикации за изгорели свещи и т.н. Разлика във вървежа на колата няма. Днес я запалих в 8 без 20, минах 5-6 километра, след това в 12.00 си запали абсолютно нормално. От какво може да го прави това? ТД100 е мотора.Поздрави.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Трудно палене сутрин
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Айдеее и тоз проблем решен.Купих клапан 2ра употреба за 60 лева, дано излезе сполучлив.Колата беше лапнала въздух и вече се научих как се обезвъздушава Стария клапан тече точно оттам, откъдето излизат жиците.Някой колега, който е ремонтирал такъв клапан може да сподели с какво лепило е действал, че да пробвам да оправя и аз моя Стария клапан тече точно оттам, откъдето излизат жиците.Някой колега, който е ремонтирал такъв клапан може да сподели с какво лепило е действал, че да пробвам да оправя и аз моя Тря'а напиша нещо тука, нали Тря'а напиша нещо тука, нали 
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар