Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    На всички Пежа 2,0 HDI i Ситроени помпата е съшата като твоята.Обади се в София-Франс-ауто и Мотор-корпорация и провери за ремонтни комплекти.

    Коментар


      #47
      Казаха ми, че Косер продава всякакви размери втулки. Днес се заговорих с въпросният стругар който ще ми прави втулките и той ми каза, че постоянно правят такива операции. Само, че втулките не се райбероват ами ги шлайфат, също така и самият ротор/вал (или там както е по правилно) го шлайфат за да си стане както си трябва. Ще попитат хората които им дават втулките от къде ги купуват и ако те ми намерят втулките ще пиша от къде може да се закупят. Снимки на самото шлайфане няма да мога да направя, но ще направя преди и след шлайфа.

      Коментар


        #48
        chaveto написа:
        Казаха ми, че Косер продава всякакви размери втулки. Днес се заговорих с въпросният стругар който ще ми прави втулките и той ми каза, че постоянно правят такива операции. Само, че втулките не се райбероват ами ги шлайфат, също така и самият ротор/вал (или там както е по правилно) го шлайфат за да си стане както си трябва. Ще попитат хората които им дават втулките от къде ги купуват и ако те ми намерят втулките ще пиша от къде може да се закупят. Снимки на самото шлайфане няма да мога да направя, но ще направя преди и след шлайфа.
        Вала първо се мери с микрометър и ако трябвя тогава се шлайфа.Интересно как ги шлайфат тези втулки с малък вътреешен диаметър.На шлайфмашина не става.Ако ги шлайфат с шкурка на ръка на струг ми е ясен този твой майстор как ги прави нещата.За да стане както трябва,втулката се райберова след набиване.Другото е българска майстория.

        Коментар


          #49
          Шлайфат се на шлайфмашина. Не знам защо реши, че няма как да се шлайфа втулка от вътре, машини бол. За вала нищо не пречи само да се мине повърхностно да се изравни. Не ми се вярва след толкова километри да няма никакво износване. А относно майстора не го мисли, човека знае какво прави. Няма да му е първата помпа, по неговите думи има няколко кофи пълни с втулки от ремонтирани помпи

          Коментар


            #50
            chaveto написа:
            Шлайфат се на шлайфмашина. Не знам защо реши, че няма как да се шлайфа втулка от вътре, машини бол. За вала нищо не пречи само да се мине повърхностно да се изравни. Не ми се вярва след толкова километри да няма никакво износване. А относно майстора не го мисли, човека знае какво прави. Няма да му е първата помпа, по неговите думи има няколко кофи пълни с втулки от ремонтирани помпи
            Не е лошо да се понавърташ около него докъто ти шлайфа втулката да видиш на каква шлайфмашина ще я прави.Бронзова втулка се райберова а не се шлайфа.Искай да ти покаже шлайфмашината за шлайфане на бронзови втулки с този вътрешен диаметър.

            Коментар


              #51
              Виждал съм ги всичките машини, постоянно им ползваме услугите на тези хора и знам с какви машини разполагат. Не е някакво мазе в което има струг,фреза и настолна бормашина.

              Коментар


                #52
                chaveto написа:
                Виждал съм ги всичките машини, постоянно им ползваме услугите на тези хора и знам с какви машини разполагат. Не е някакво мазе в което има струг,фреза и настолна бормашина.
                Абе ясно ми е това,но ти все пак искай да ти покаже шлайфмашината за вътрешни диаметри.Само да не я объркаш със струг или нещо подобно,я бормашина,я шмиргел.

                Коментар


                  #53
                  Честно да ти кажа хвана ме, ще си призная. Един мармот ги шлайфа с една раш пила. Всичко се прави окомерно, по големи детайли се мерят на педи и ако е много голям на крачки................................

                  Коментар


                    #54
                    chaveto написа:
                    Честно да ти кажа хвана ме, ще си призная. Един мармот ги шлайфа с една раш пила. Всичко се прави окомерно, по големи детайли се мерят на педи и ако е много голям на крачки................................
                    За малки,за малки детайли става въпрос.Виж все пак шлайфмашината на този майстор за малки детайли.

                    Коментар


                      #55
                      Смених ГНП, ролки, водна помпа и скапаният шум си го има. Днес отново отворих разпределителният вал и там не забелязах нищо нередно. Когато двигателя е запален без капак на клапаните има едно скърцане, оказа се от вакум помпата. Един от повдигачите се върти, но не мисля, че това причинява шума. Остава да е маслената помпа или там каквото се скапва покрай нея. Нека някой колега които мисли, че може да определи от къде идва шума да каже кога иска да му я закарам да я чуе. Също така ако има някой колега които има шум от маслената помпа да сподели къде аз мога да чуя как шуми тази помпа.Другото което съм решил да направя е да промия двигателя след 700км с някакво масло на приста и след това като сменя маслото да налея някаква добавка за маслото. За да не пускам нова тема за добавка я кажете някоя която е за стари двигатели. Двигателя не гори масло, единствено изтраква един повдигач сутрин на първо палене.

                      Коментар


                        #56
                        От обявата на колега в раздела Продава използвам снимката, за да онагледим какво представлява помпата сама по себе си.

                        Коментар


                          #57
                          Колега Chaveto,на мен маслената помпа ми дрънчи, звъни много ясно!Ако желаеш да чуеш за какво став ана въпрос пиши на лични да се разберем!поздрави

                          Коментар


                            #58
                            В един друг форум е писано за маслената помпа, но никой не се е наемал да подмени само веригата. Според някой хора проблема е само във веригата, но също според тях не се сменяла. Все си мисля, че в магазин за вериги ще се намери въпросната верига на цена не повече от 5лв. Сега е момента хората които са правили такъв ремонт да кажат дали е възможно да се подмени само веригата. През какво точно се минава за да се свали помпата............

                            Коментар


                              #59
                              chaveto написа:
                              В един друг форум е писано за маслената помпа, но никой не се е наемал да подмени само веригата. Според някой хора проблема е само във веригата, но също според тях не се сменяла. Все си мисля, че в магазин за вериги ще се намери въпросната верига на цена не повече от 5лв. Сега е момента хората които са правили такъв ремонт да кажат дали е възможно да се подмени само веригата. През какво точно се минава за да се свали помпата............
                              Аз съм сменял верига на Мазда 323 от 1983-та година, но на съвременен автомобил - не.

                              Коментар

                              Working...
                              X