chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум от 2.4jtd
Collapse
X
-
-
Да но ролките и помпата са на около 20к ролките са качествени за помпата не знам въпросната марка Метели дали е хубава. Както казах слушал съм на работещ двигател и двете ролки и помпата и нищо не се чува от тяхна страна. Шумът е срещу вала и към ГНП-то По средата също се чува, след вчера и всичките слушания си мисля, че проблема си е във вала. По напред бях писал, че като отворя капачката за маслото шума не се усилва, да така е, но когато си сложа ухото на гърловината се чува въпросното скърцане което го има на отворен капак. На този етап ми е по лесно да отворя вала от колкото да свалям ремъка и да гледам ролките. При Фиат може да е лесно за проверка, но при мен двигателя стой на 2см от роговете и е едно голямо приключение. За сведение когато ми сменяха ремъка цялата процедура отне към 5-6ч от хора които се занимават с това :D затова ролките ще ги оставя за накрая.
Коментар
-
chaveto написа:Да но ролките и помпата са на около 20к ролките са качествени за помпата не знам въпросната марка Метели дали е хубава. Както казах слушал съм на работещ двигател и двете ролки и помпата и нищо не се чува от тяхна страна. Шумът е срещу вала и към ГНП-то По средата също се чува, след вчера и всичките слушания си мисля, че проблема си е във вала. По напред бях писал, че като отворя капачката за маслото шума не се усилва, да така е, но когато си сложа ухото на гърловината се чува въпросното скърцане което го има на отворен капак. На този етап ми е по лесно да отворя вала от колкото да свалям ремъка и да гледам ролките. При Фиат може да е лесно за проверка, но при мен двигателя стой на 2см от роговете и е едно голямо приключение. За сведение когато ми сменяха ремъка цялата процедура отне към 5-6ч от хора които се занимават с това :D затова ролките ще ги оставя за накрая.
Коментар
-
Те свалят ли се ролките то все едно си сменяш ремъка. Сменя се за 2 часа когато си го правил няколко пъти. Справка-личен опит :D Нямам нищо напротив аз да разглобя всичко и да остане само ремъка и някой да дойде и за 15мин. да ми прегледа ролките и водната помпа. Утре ще отварям при вала като се прибера след работа, ще видя да направя някоя снимка ако забележа нещо не редно.
Коментар
-
u_bo
автора на темата - колега пробва ли да си купиш стетоскоп от най близката аптека (около 5 лв.)махаш му накрайникапъхаш го в ушите и ще чуваш звуци само пред тръбичката където е бил накрайникатака ще локализираш доста точно проблемаайде наздравеще чакаме резултат
Коментар
-
Ако прочетеш първият пост ще разбереш, че съм пробвал с медицински слушалки.http://www.medeos.com/pic/5071970628.jpg подобни
Коментар
-
Днес отворих разпределителният вал и не забелязах нищо особено по петичките, двете крайни не ги свалях заради семерингите. Има си някакъв шум от самият вал, но не можах да определя точно от къде се чува защото става мазало от масло. Единственото нередно нещо което забелязах е, че на тръбичката имаше хлабави две връзки и от едната страна на вала (от към капачката за наливане на масло) изтича много повече масло от колкото от другите места. Предполагам петичката има повече хлабина и от там излиза по лесно маслото, но пък това може да доведе до по малко смазване на останалитеВ неделя ако не ме мързи ще свалям ролки + помпа и дано да излезе от някъде защото ще си търся въже да се беся :DЕДИТ: направих и клип, но още чака модерация.
Коментар
-
Да повдигна малко темата защото има развитие. Все пак колегата Хаджов се оказа прав, че шума е от помпата, но не и от водната ами е от нагнетателнатаРолки+водна помпа проверени и на 100% изрядни, даже ги смених и със старите и шума си го имаше. Пристъпих към разглобяване към ГНП-то и се оказа след махането на капаците и другите неща пред него, че има навсякъде луфт и проблема на 100% си е от ГНП-то.Обадих се до сервиза на Бош и от там ми казаха, че нямат налично ремонтни комплекти. Ремонтният комплект върви с капака и семеринга на самата помпа. Само втулка не се продава.Въпроса е дали може да се извади само въпросната втулка и да се направи нова от стругар и ако може какъв е материала от който е изработена втулката.Колега @Airfan тази помпа която си я снимал на колегата @JTD знаеш ли и номера и дали има луфтове. Общо взето дали проблема и е само в помпените елементи.
Коментар
-
chaveto написа:Да повдигна малко темата защото има развитие. Все пак колегата Хаджов се оказа прав, че шума е от помпата, но не и от водната ами е от нагнетателнатаРолки+водна помпа проверени и на 100% изрядни, даже ги смених и със старите и шума си го имаше. Пристъпих към разглобяване към ГНП-то и се оказа след махането на капаците и другите неща пред него, че има навсякъде луфт и проблема на 100% си е от ГНП-то.Обадих се до сервиза на Бош и от там ми казаха, че нямат налично ремонтни комплекти. Ремонтният комплект върви с капака и семеринга на самата помпа. Само втулка не се продава.Въпроса е дали може да се извади само въпросната втулка и да се направи нова от стругар и ако може какъв е материала от който е изработена втулката.Колега @Airfan тази помпа която си я снимал на колегата @JTD знаеш ли и номера и дали има луфтове. Общо взето дали проблема и е само в помпените елементи.
Коментар
-
Не съм я отварял, просто само свалих ремъка и махнах всичко пред нея за да мога да стигна до ангренажното колело. В момента гледах по нета комплект уплътнители 10 евро и въпросната втулка + капака 30евро. Проблема е, че аз лично никога не съм поръчвал по нета и мисля, че няма да се справя без помощ. За стругар мисля, че знам добър който се намира в Технотест и съм на 100% убеден, че ще направи втулката както си трябва. Въпроса е какъв да е материала, предполагам от фосфорен бронз ще е добре.
Коментар
-
chaveto написа:Не съм я отварял, просто само свалих ремъка и махнах всичко пред нея за да мога да стигна до ангренажното колело. В момента гледах по нета комплект уплътнители 10 евро и въпросната втулка + капака 30евро. Проблема е, че аз лично никога не съм поръчвал по нета и мисля, че няма да се справя без помощ. За стругар мисля, че знам добър който се намира в Технотест и съм на 100% убеден, че ще направи втулката както си трябва. Въпроса е какъв да е материала, предполагам от фосфорен бронз ще е добре.
Коментар
-
Да и ще ми избият зъбките Yellow_Flash_Colorz_PDT_07EDIT: сега се разрових по нета и според мен ако правилно съм гледал не е толкова скъпо.Това е комплект F 00R 0P1 727 струва 62.65 без ДДС. Това е семеринг,капак,втулка и някаква шайба или нещо от сорта.Трябва и комплект уплътнители който е около 30лв + ХХлв за труд и стъпваме на цена за втора употреба помпа.Ауто+ до колкото знам са дистрибутори на Бош и би трябвало да могат да ми доставят всичките неща които се предлагат от Бош или греша.
Коментар
-
Определено с доставката е бавна работа и цената ще е добра и не си заслужава чакането и парите. За втулка, семеринг, шайба и капак почти 300лв + над 40дни чакане.Дайте акъл от какъв материал е най добре да се направи въпросната втулка. За самата изработка съм си намерил стругар който ще я направи качествено. Един друг колега ми предложи да отида в Косер и от там да си купя ремонтни втулки за някаква друга помпа и само да се преправят да станат за моята помпа. Някой може ли да ми каже някакви размери на въпросната втулка за да знам каква да купувам за преработването ако мина на този вариант. Говоря за втулката която се намира зад семеринга.
Коментар
-
chaveto написа:Дайте акъл от какъв материал е най добре да се направи въпросната втулка. Говоря за втулката която се намира зад семеринга.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар