Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    chaveto написа:
    Колега не искам да се засягаш, но съм пуснал темата заради проблема който имам. Ти обаче не казваш нищо конкретно освен, че съм в грешна посока и да не се занимавам. Мазането може да е перфектно, но нищо не пречи да има запушване и износване. Сума ти народ я гледа и слуша и никой не може да каже нищо конкретно. Просто шума се чува от всякъде, но най ясно около главата. Всички обаче като теб твърдят, че вала не може да издава този звук. Надявах се някой да е имал такъв проблем и да сподели от къде е бил. Кажете поне ако знаете какви са уплътненията на въпросната тръба утре да хвана да ги купя и в други ден да я сваля.
    Въпросната тръба не знам да има уплатнения.Като си търсиш работа,защо не свалиш обтяжната и паразитна ролка и да ги разгледаш подробно.Отваря се така възможност да провериш и водната помпа.Проверияя за осева хлабина,защото при налична лопатъчното колело започва да закча корпуса и се чува чагърташ звук често непостоянен.Те това ти казвам конкретно,но ти си се навил да правиш друго.

    Коментар


      #32
      Да но ролките и помпата са на около 20к ролките са качествени за помпата не знам въпросната марка Метели дали е хубава. Както казах слушал съм на работещ двигател и двете ролки и помпата и нищо не се чува от тяхна страна. Шумът е срещу вала и към ГНП-то По средата също се чува, след вчера и всичките слушания си мисля, че проблема си е във вала. По напред бях писал, че като отворя капачката за маслото шума не се усилва, да така е, но когато си сложа ухото на гърловината се чува въпросното скърцане което го има на отворен капак. На този етап ми е по лесно да отворя вала от колкото да свалям ремъка и да гледам ролките. При Фиат може да е лесно за проверка, но при мен двигателя стой на 2см от роговете и е едно голямо приключение. За сведение когато ми сменяха ремъка цялата процедура отне към 5-6ч от хора които се занимават с това :D затова ролките ще ги оставя за накрая.

      Коментар


        #33
        chaveto написа:
        Да но ролките и помпата са на около 20к ролките са качествени за помпата не знам въпросната марка Метели дали е хубава. Както казах слушал съм на работещ двигател и двете ролки и помпата и нищо не се чува от тяхна страна. Шумът е срещу вала и към ГНП-то По средата също се чува, след вчера и всичките слушания си мисля, че проблема си е във вала. По напред бях писал, че като отворя капачката за маслото шума не се усилва, да така е, но когато си сложа ухото на гърловината се чува въпросното скърцане което го има на отворен капак. На този етап ми е по лесно да отворя вала от колкото да свалям ремъка и да гледам ролките. При Фиат може да е лесно за проверка, но при мен двигателя стой на 2см от роговете и е едно голямо приключение. За сведение когато ми сменяха ремъка цялата процедура отне към 5-6ч от хора които се занимават с това :D затова ролките ще ги оставя за накрая.
        Нещо си в заблуда.За да свалиш ролките за да ги прегледаш съвсем не е необходимо да свляш ремъка.Цялата работа е за 10-15 мин,а не 5-6 часа.И следващия път за смяна на ангр.ремък недей да ходиш при тези дето го сменята за 5-6 часа.Сменя се макс.за 2 часа.Справка Autodata.A по добрите и за по малко.

        Коментар


          #34
          Те свалят ли се ролките то все едно си сменяш ремъка. Сменя се за 2 часа когато си го правил няколко пъти. Справка-личен опит :D Нямам нищо напротив аз да разглобя всичко и да остане само ремъка и някой да дойде и за 15мин. да ми прегледа ролките и водната помпа. Утре ще отварям при вала като се прибера след работа, ще видя да направя някоя снимка ако забележа нещо не редно.

          Коментар


            #35
            chaveto написа:
            Те свалят ли се ролките то все едно си сменяш ремъка.
            Щом смяташ че е все едно,сваляй тогава разпределителния вал да ти дийде акъла.

            Коментар


              #36
              автора на темата - колега пробва ли да си купиш стетоскоп от най близката аптека (около 5 лв.)махаш му накрайникапъхаш го в ушите и ще чуваш звуци само пред тръбичката където е бил накрайникатака ще локализираш доста точно проблемаайде наздраве ще чакаме резултат

              Коментар


                #37
                Ако прочетеш първият пост ще разбереш, че съм пробвал с медицински слушалки.http://www.medeos.com/pic/5071970628.jpg подобни

                Коментар


                  #38
                  Днес отворих разпределителният вал и не забелязах нищо особено по петичките, двете крайни не ги свалях заради семерингите. Има си някакъв шум от самият вал, но не можах да определя точно от къде се чува защото става мазало от масло. Единственото нередно нещо което забелязах е, че на тръбичката имаше хлабави две връзки и от едната страна на вала (от към капачката за наливане на масло) изтича много повече масло от колкото от другите места. Предполагам петичката има повече хлабина и от там излиза по лесно маслото, но пък това може да доведе до по малко смазване на останалите В неделя ако не ме мързи ще свалям ролки + помпа и дано да излезе от някъде защото ще си търся въже да се беся :DЕДИТ: направих и клип, но още чака модерация.

                  Коментар


                    #39
                    Да повдигна малко темата защото има развитие. Все пак колегата Хаджов се оказа прав, че шума е от помпата, но не и от водната ами е от нагнетателната Ролки+водна помпа проверени и на 100% изрядни, даже ги смених и със старите и шума си го имаше. Пристъпих към разглобяване към ГНП-то и се оказа след махането на капаците и другите неща пред него, че има навсякъде луфт и проблема на 100% си е от ГНП-то.Обадих се до сервиза на Бош и от там ми казаха, че нямат налично ремонтни комплекти. Ремонтният комплект върви с капака и семеринга на самата помпа. Само втулка не се продава.Въпроса е дали може да се извади само въпросната втулка и да се направи нова от стругар и ако може какъв е материала от който е изработена втулката.Колега @Airfan тази помпа която си я снимал на колегата @JTD знаеш ли и номера и дали има луфтове. Общо взето дали проблема и е само в помпените елементи.

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      Да повдигна малко темата защото има развитие. Все пак колегата Хаджов се оказа прав, че шума е от помпата, но не и от водната ами е от нагнетателната Ролки+водна помпа проверени и на 100% изрядни, даже ги смених и със старите и шума си го имаше. Пристъпих към разглобяване към ГНП-то и се оказа след махането на капаците и другите неща пред него, че има навсякъде луфт и проблема на 100% си е от ГНП-то.Обадих се до сервиза на Бош и от там ми казаха, че нямат налично ремонтни комплекти. Ремонтният комплект върви с капака и семеринга на самата помпа. Само втулка не се продава.Въпроса е дали може да се извади само въпросната втулка и да се направи нова от стругар и ако може какъв е материала от който е изработена втулката.Колега @Airfan тази помпа която си я снимал на колегата @JTD знаеш ли и номера и дали има луфтове. Общо взето дали проблема и е само в помпените елементи.
                      Разбира се че може да ти изработи втулката един добър стругар на добър струг,но много е важно материяла от който ще ти изработи втулката.Съветвам те да не се занимаваш с такива ремонти.Вземи си макар и с доставка ремонтен комплект със семеринг,втулки и помпени елементи и помпата ти става нова.Така и така си я отворил и свалил,направи я както трябва.

                      Коментар


                        #41
                        Не съм я отварял, просто само свалих ремъка и махнах всичко пред нея за да мога да стигна до ангренажното колело. В момента гледах по нета комплект уплътнители 10 евро и въпросната втулка + капака 30евро. Проблема е, че аз лично никога не съм поръчвал по нета и мисля, че няма да се справя без помощ. За стругар мисля, че знам добър който се намира в Технотест и съм на 100% убеден, че ще направи втулката както си трябва. Въпроса е какъв да е материала, предполагам от фосфорен бронз ще е добре.

                        Коментар


                          #42
                          chaveto написа:
                          Не съм я отварял, просто само свалих ремъка и махнах всичко пред нея за да мога да стигна до ангренажното колело. В момента гледах по нета комплект уплътнители 10 евро и въпросната втулка + капака 30евро. Проблема е, че аз лично никога не съм поръчвал по нета и мисля, че няма да се справя без помощ. За стругар мисля, че знам добър който се намира в Технотест и съм на 100% убеден, че ще направи втулката както си трябва. Въпроса е какъв да е материала, предполагам от фосфорен бронз ще е добре.
                          Отиди в Bosch,за две седмици ще ти доставят всичко каквото ти трябва.Даже и помпа комплект ше ти доставят.

                          Коментар


                            #43
                            Да и ще ми избият зъбките Yellow_Flash_Colorz_PDT_07EDIT: сега се разрових по нета и според мен ако правилно съм гледал не е толкова скъпо.Това е комплект F 00R 0P1 727 струва 62.65 без ДДС. Това е семеринг,капак,втулка и някаква шайба или нещо от сорта.Трябва и комплект уплътнители който е около 30лв + ХХлв за труд и стъпваме на цена за втора употреба помпа.Ауто+ до колкото знам са дистрибутори на Бош и би трябвало да могат да ми доставят всичките неща които се предлагат от Бош или греша.

                            Коментар


                              #44
                              Определено с доставката е бавна работа и цената ще е добра и не си заслужава чакането и парите. За втулка, семеринг, шайба и капак почти 300лв + над 40дни чакане.Дайте акъл от какъв материал е най добре да се направи въпросната втулка. За самата изработка съм си намерил стругар който ще я направи качествено. Един друг колега ми предложи да отида в Косер и от там да си купя ремонтни втулки за някаква друга помпа и само да се преправят да станат за моята помпа. Някой може ли да ми каже някакви размери на въпросната втулка за да знам каква да купувам за преработването ако мина на този вариант. Говоря за втулката която се намира зад семеринга.

                              Коментар


                                #45
                                chaveto написа:
                                Дайте акъл от какъв материал е най добре да се направи въпросната втулка. Говоря за втулката която се намира зад семеринга.
                                Въпросния материял се казва Оловен Бронз-много светло жълт цвят.Може да ти предложат фосфорен бронз,защото е по разпространен,но не се хващай,защото е много твърд и ще ти износи вала на помпата.Проблема не е само в изработката на втулката,а това че трябва да се набие на пресова сглобка в корпуса на помпата и след това да се райберова с раздвижен райбер до получаването на необходимата работна хлабина с вала на помпата.Това е най отговорния момент от работата след намиране на точния материял.

                                Коментар

                                Working...
                                X