Колеги имам следния проблем.Преди около 3 месеца забелязах(по мириса на нафта при загрял мотор) че гнездата на дюзите са пълни с нафта.Набедих маркучите за обратна нафта и след като ги прегледах смених 3 от тях,които бяха станали много твърди и бяха целите попити с нафта.Обаче продължава да се събира нафта около дюзите.Направих си експеримент:изсмуках нафтата с едно маркучле от всички гнезда и я понапънах колата.Резултатът след 5 мин каране:гнездото на 4-та дюза(от ляво на дясно) пълно с нафта(виж снимките).Та от къде може да идва тази нафта? Предположения:1.От тръбичката от рейла към дюзата;2.От самата дюза ако не е херметически затворена добре в блока;3.От мъкучлетата за обратна нафта(това отпада вече)Не знам.Иначе колата си върви добре.Има мощност.Разходът е в норма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на нафта около дюзите Брава JTD
Collapse
X
-
Аз имам абсолютно същия проблем, но си мисля, че не е нафта...всъщност ти казваш ,че мирише на нафта, така че незнам! Мисля си обаче за недобро уплътнение на гарнитурата на капака към блока на двигателя. Поне аз съм се насочил към това, но не изключвам и твойте предположения, защото не съм сигурен на 100% какво се събира в гнездата на дюзите: масло или нафта.п.п. ще чета с интерес темата ти и дано повече колеги и обърнат вниманиеПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Jimy написа:Аз имам абсолютно същия проблем, но си мисля, че не е нафта...всъщност ти казваш ,че мирише на нафта, така че незнам! Мисля си обаче за недобро уплътнение на гарнитурата на капака към блока на двигателя. Поне аз съм се насочил към това, но не изключвам и твойте предположения, защото не съм сигурен на 100% какво се събира в гнездата на дюзите: масло или нафта.п.п. ще чета с интерес темата ти и дано повече колеги и обърнат внимание
Коментар
-
Силно се съмнявам да е масло, то трябва да е ужасен теч, за да напълни толкова бързо. Ако е от маркуча за обратна нафта, който е над дюзата, то той трябва да е мокър, а и цялата дюза отгоре трябва да е мокра. Ако тече от щуцера от към рейла, то трябва отдолу по гайката да е мокро. Попий и накарай някой да ти форсира на място колата. Ако е от там, ще видиш веднага. Възможно е самата дюза да не ти е херметична и да таи от снадката на електромагнита с дюзата и последен вариант е да избива от към цилиндъра заради не добре натегнат разпръсквач, но мен лично ме съмнява да идва от там. Ако избива от към двигателя, то трябва да имаш и загуба на компресия и да чуваш как дудне двигателя. Виж пак обратната нафта и входа към дюзата от към рейла.
Коментар
-
Airfan написа:Силно се съмнявам да е масло, то трябва да е ужасен теч, за да напълни толкова бързо. Ако е от маркуча за обратна нафта, който е над дюзата, то той трябва да е мокър, а и цялата дюза отгоре трябва да е мокра. Ако тече от щуцера от към рейла, то трябва отдолу по гайката да е мокро. Попий и накарай някой да ти форсира на място колата. Ако е от там, ще видиш веднага. Възможно е самата дюза да не ти е херметична и да таи от снадката на електромагнита с дюзата и последен вариант е да избива от към цилиндъра заради не добре натегнат разпръсквач, но мен лично ме съмнява да идва от там. Ако избива от към двигателя, то трябва да имаш и загуба на компресия и да чуваш как дудне двигателя. Виж пак обратната нафта и входа към дюзата от към рейла.
Коментар
-
Airfan написа:Зачисти добре гайката, която присъединява тръбата от рейла към дюзата и следи за теч от там. Според мен там ти е проблемът.
Коментар
-
janyboy написа:Airfan написа:Зачисти добре гайката, която присъединява тръбата от рейла към дюзата и следи за теч от там. Според мен там ти е проблемът.
Коментар
-
janyboy написа:cls618 написа:Колега и при мен тези маркучи са в нафта. Когато майстора ми сменяше филтъра ги направи такива - обля всичко общо взето. Според мен не е проблем.
Коментар
-
Така,току що свалих окабеляването на дюзите и поочистих малко, но то е много мръсно там.Все пак поочистих.Гайката от рейла към 4-та дюза я затегнах с 1/4 оборот.Другите гайки си бяха затегнато добре.Проверих и гайката на супорта дето натиска дюзата към блока.Беше си стегната.Тройниците и маркучите за обратна нафта са ок.Покарах 10-15 мин.Натиснах я сериозно.За сега няма теч.Гледах и на празен ход под товар никъде не се вижда теч.За сега оставям така.Днес ми предстой пътуване до Казанлък и ще видим.Дано не тече повече,защото остава само едно място,от където може да тече-от основата на дюзата,което пък ще значи че не е херметически добре затворена дюзата.Това за мен е най-лошия вариянт,но ще видим.Благодаря на колегите ,които взеха отношение по въпроса. :P
Коментар
-
janyboy написа:Така,току що свалих окабеляването на дюзите и поочистих малко, но то е много мръсно там.Все пак поочистих.Гайката от рейла към 4-та дюза я затегнах с 1/4 оборот.Другите гайки си бяха затегнато добре.Проверих и гайката на супорта дето натиска дюзата към блока.Беше си стегната.Тройниците и маркучите за обратна нафта са ок.Покарах 10-15 мин.Натиснах я сериозно.За сега няма теч.Гледах и на празен ход под товар никъде не се вижда теч.За сега оставям така.Днес ми предстой пътуване до Казанлък и ще видим.Дано не тече повече,защото остава само едно място,от където може да тече-от основата на дюзата,което пък ще значи че не е херметически добре затворена дюзата.Това за мен е най-лошия вариянт,но ще видим.Благодаря на колегите ,които взеха отношение по въпроса. :P
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар