Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта около дюзите Брава JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на нафта около дюзите Брава JTD

    Колеги имам следния проблем.Преди около 3 месеца забелязах(по мириса на нафта при загрял мотор) че гнездата на дюзите са пълни с нафта.Набедих маркучите за обратна нафта и след като ги прегледах смених 3 от тях,които бяха станали много твърди и бяха целите попити с нафта.Обаче продължава да се събира нафта около дюзите.Направих си експеримент:изсмуках нафтата с едно маркучле от всички гнезда и я понапънах колата.Резултатът след 5 мин каране:гнездото на 4-та дюза(от ляво на дясно) пълно с нафта(виж снимките).Та от къде може да идва тази нафта? Предположения:1.От тръбичката от рейла към дюзата;2.От самата дюза ако не е херметически затворена добре в блока;3.От мъкучлетата за обратна нафта(това отпада вече)Не знам.Иначе колата си върви добре.Има мощност.Разходът е в норма.
    Прикачени файлове

    #2
    Аз имам абсолютно същия проблем, но си мисля, че не е нафта...всъщност ти казваш ,че мирише на нафта, така че незнам! Мисля си обаче за недобро уплътнение на гарнитурата на капака към блока на двигателя. Поне аз съм се насочил към това, но не изключвам и твойте предположения, защото не съм сигурен на 100% какво се събира в гнездата на дюзите: масло или нафта.п.п. ще чета с интерес темата ти и дано повече колеги и обърнат внимание
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      Jimy написа:
      Аз имам абсолютно същия проблем, но си мисля, че не е нафта...всъщност ти казваш ,че мирише на нафта, така че незнам! Мисля си обаче за недобро уплътнение на гарнитурата на капака към блока на двигателя. Поне аз съм се насочил към това, но не изключвам и твойте предположения, защото не съм сигурен на 100% какво се събира в гнездата на дюзите: масло или нафта.п.п. ще чета с интерес темата ти и дано повече колеги и обърнат внимание
      При мен съм сигурен че не е масло.Гарнитурата на капака я сменях преди около 6 месеца.Пък и мирише на нафта,има цвят на нафта.То няма как да съм 100 % сигурен че нафта(не съм я изследвал в лаборатория тази "субстанция")И аз ще се радвам повече колеги да дадaт компетентно мнение или предположение.

      Коментар


        #4
        Силно се съмнявам да е масло, то трябва да е ужасен теч, за да напълни толкова бързо. Ако е от маркуча за обратна нафта, който е над дюзата, то той трябва да е мокър, а и цялата дюза отгоре трябва да е мокра. Ако тече от щуцера от към рейла, то трябва отдолу по гайката да е мокро. Попий и накарай някой да ти форсира на място колата. Ако е от там, ще видиш веднага. Възможно е самата дюза да не ти е херметична и да таи от снадката на електромагнита с дюзата и последен вариант е да избива от към цилиндъра заради не добре натегнат разпръсквач, но мен лично ме съмнява да идва от там. Ако избива от към двигателя, то трябва да имаш и загуба на компресия и да чуваш как дудне двигателя. Виж пак обратната нафта и входа към дюзата от към рейла.

        Коментар


          #5
          Airfan написа:
          Силно се съмнявам да е масло, то трябва да е ужасен теч, за да напълни толкова бързо. Ако е от маркуча за обратна нафта, който е над дюзата, то той трябва да е мокър, а и цялата дюза отгоре трябва да е мокра. Ако тече от щуцера от към рейла, то трябва отдолу по гайката да е мокро. Попий и накарай някой да ти форсира на място колата. Ако е от там, ще видиш веднага. Възможно е самата дюза да не ти е херметична и да таи от снадката на електромагнита с дюзата и последен вариант е да избива от към цилиндъра заради не добре натегнат разпръсквач, но мен лично ме съмнява да идва от там. Ако избива от към двигателя, то трябва да имаш и загуба на компресия и да чуваш как дудне двигателя. Виж пак обратната нафта и входа към дюзата от към рейла.
          Не е от мъркуа за обратна нафта.Той си е сух пък и дюзата отгоре е суха.Щуцерът към рейла е целия в нафта и боклуци.Той целият рейл е така.Омазан в смесица от много неща.По самата дюза няма нито масло,нито нафта, нито боклуци.Чиста и суха е.Но около нея не е.Моторът работи равномерно без тракане и подскачане.Не знам.Утре ще позачистя около дюзата и ще снимам.

          Коментар


            #6
            Зачисти добре гайката, която присъединява тръбата от рейла към дюзата и следи за теч от там. Според мен там ти е проблемът.

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              Зачисти добре гайката, която присъединява тръбата от рейла към дюзата и следи за теч от там. Според мен там ти е проблемът.
              И аз съм на това мнение.За сега натам се насочвам.Междудругото това се случва само когато я натискам сериозно колата.Когато не е под голям товар мотора има теч но съвсем малък.То е логично да е така.

              Коментар


                #8
                janyboy написа:
                Airfan написа:
                Зачисти добре гайката, която присъединява тръбата от рейла към дюзата и следи за теч от там. Според мен там ти е проблемът.
                И аз съм на това мнение.За сега натам се насочвам.Междудругото това се случва само когато я натискам сериозно колата.Когато не е под голям товар мотора има теч но съвсем малък.То е логично да е така.
                Да, на празен ход е около 300 бара налягането, а при натоварване стига над 1000 бара теоритично.

                Коментар


                  #9
                  Колега и при мен тези маркучи са в нафта. Когато майстора ми сменяше филтъра ги направи такива - обля всичко общо взето. Според мен не е проблем.
                  I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                  Коментар


                    #10
                    cls618 написа:
                    Колега и при мен тези маркучи са в нафта. Когато майстора ми сменяше филтъра ги направи такива - обля всичко общо взето. Според мен не е проблем.
                    Е да ама не теб са ти ги оляли, а пък при мен сами се оливат.Проблем си е.

                    Коментар


                      #11
                      janyboy написа:
                      cls618 написа:
                      Колега и при мен тези маркучи са в нафта. Когато майстора ми сменяше филтъра ги направи такива - обля всичко общо взето. Според мен не е проблем.
                      Е да ама не теб са ти ги оляли, а пък при мен сами се оливат.Проблем си е.
                      Всякакви течове по горивната система са недопустими.

                      Коментар


                        #12
                        Така,току що свалих окабеляването на дюзите и поочистих малко, но то е много мръсно там.Все пак поочистих.Гайката от рейла към 4-та дюза я затегнах с 1/4 оборот.Другите гайки си бяха затегнато добре.Проверих и гайката на супорта дето натиска дюзата към блока.Беше си стегната.Тройниците и маркучите за обратна нафта са ок.Покарах 10-15 мин.Натиснах я сериозно.За сега няма теч.Гледах и на празен ход под товар никъде не се вижда теч.За сега оставям така.Днес ми предстой пътуване до Казанлък и ще видим.Дано не тече повече,защото остава само едно място,от където може да тече-от основата на дюзата,което пък ще значи че не е херметически добре затворена дюзата.Това за мен е най-лошия вариянт,но ще видим.Благодаря на колегите ,които взеха отношение по въпроса. :P

                        Коментар


                          #13
                          janyboy написа:
                          Така,току що свалих окабеляването на дюзите и поочистих малко, но то е много мръсно там.Все пак поочистих.Гайката от рейла към 4-та дюза я затегнах с 1/4 оборот.Другите гайки си бяха затегнато добре.Проверих и гайката на супорта дето натиска дюзата към блока.Беше си стегната.Тройниците и маркучите за обратна нафта са ок.Покарах 10-15 мин.Натиснах я сериозно.За сега няма теч.Гледах и на празен ход под товар никъде не се вижда теч.За сега оставям така.Днес ми предстой пътуване до Казанлък и ще видим.Дано не тече повече,защото остава само едно място,от където може да тече-от основата на дюзата,което пък ще значи че не е херметически добре затворена дюзата.Това за мен е най-лошия вариянт,но ще видим.Благодаря на колегите ,които взеха отношение по въпроса. :P
                          И дюзата може да се попритяга, но трябва да се свали преди това.

                          Коментар


                            #14
                            След 150 км каране днес и яко ръчкане няма и капка нафта.Да се надяваме че проблемът е решен. :P

                            Коментар

                            Working...
                            X