Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ мареа тд100 не пали сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    specialista написа:
    За свещите си прав и даже сага като изчетох на ново темата тъкмо си мислех и аз да му обърна внимание на това.Би трябвало да спомене че след като запали му присветва лампата за подгрева.Тогава може би всички в куп бихме казали виж си свещите.Не виждам и да е направил теста със спрея.Ако е това което си мисля,то системата му е разхермитизирана и ГНП-то се изпразва.После върти на стартер докато подкачи и запали,което е много трудно особенно сега в студеното.Пробвай преди да завъртиш а първи път да подкачиш гориво с"крушата".Ако е спаднало горивото ще имаш успех.Ако решиш да пробваш със спрея бъди много предпазлив,не повече от 1-секунда за впръскване.Успех!!!
    аз имам съшия проблем от няколко седмици сменях клапана и неще и неще даже има и някакво металическо чукане от време на време ако си си решил проблема кажи може и на ЛС
    Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


    FIAT BRAVO 1.8GT
    FIAT BRAVO 1.9TD ex

    Коментар


      #32
      здравейте колеги искам да ви кажа за проблема си оправи се беше авансатора отремонтираха стария за сега бива новия се оказа повреден обидно е 200лв за клапан и той повреден попътен вятър и дано не ви се случва ако ви се случи помислете от къде ще го закупите преди да платите аз платих и сгрешиш
      Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


      FIAT BRAVO 1.8GT
      FIAT BRAVO 1.9TD ex

      Коментар


        #33
        vaskoni_1980 написа:
        здравейте колеги искам да ви кажа за проблема си оправи се беше авансатора отремонтираха стария за сега бива новия се оказа повреден обидно е 200лв за клапан и той повреден попътен вятър и дано не ви се случва ако ви се случи помислете от къде ще го закупите преди да платите аз платих и сгрешиш
        Жалко за парите! Няма ли начин да ти го подменят,гаранция,нещо такова?А иначе от Стара Загора до Ямбол е около 80-90 километра.За следващият път/дано няма следващ/ ще знаеш къде да отидеш.
        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

        Коментар


          #34
          Бе то си бе ясно че е от авансатора. Щом казваше че изведнъж е станало, а преди е палила без проблем и в студа. Жалко че си случил на калпав такъв и това те е подвело в началото. Иди и им го върни. Ама и защо не си знаете правата бе колеги. В България има ЗАКОН НА ПОТРЕБИТЕЛЯ. Т.Е. първо имаш право да върнеш продукта до три дена от покупката, без да даваш обяснения и второ всичко което се продава по-закон трябва да е с гаранционна карта. Аман че взех да се ядосвам, като виждам колко хора си патят от некоректни продавачи и не си търсят правата. Има и телефон на потребителя за тая работа.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #35
            поправиха ми го авансатора и е евтинко в сравнение с цената която дадох за нов и неработи ужасно е ама се сега поне се радвам че ми върви количката със стария
            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


            FIAT BRAVO 1.8GT
            FIAT BRAVO 1.9TD ex

            Коментар


              #36
              колеги, вече мога да се похваля, че проблема е отстранен, колата пали само като покажеш ключа...Оказа се май в крайна сметка, че и на бензиностанциите не винаги продават хубава нафта, дори и на най-реномираните(без да споменавам имена).Лошото е, че човек не очаква нещо подобно, и започва да прави и да търси други неща..... Какво да ви кажа - набутах се доста пари, доста се ядосвахме също, доста неща здрави се прецакаха, вследствие на това трудно палене.Свалих резервоара, почистих го, промихме системата доколкото успяхме и нещата заработиха подобаващо... и вкрайна сметка нафтата е едно от нещата, които първи трябва да се проверяват в подобни случаи, и това доверие на бензиностанцията, от която зареждам всеки ден ми излезе скъпо.......Колата не беше виновна нищо, беше си здрава и читава, виновен си бях само аз..... НЕ ДОПУСКАЙТЕ моята грешка.И сега като чета първия пост от темата си мисля, че проблемът дойде изведнъж, най - логично е че колата изведнъж трудно би спряла да пали, освен ако си я нахранил с калпава нафта, разбира се....както и да е........Мерси на всички, които оказаха съдействие и помощ в случая. Поздрави!!! :D :D :Dи дано темата да е от полза и на други потърпевши...
              ALFA MANIAC

              Коментар


                #37
                Здравеите.Реших да се вкл.към вашият дебат.На въпроса на колегата защо не може да пали когато е студен двигателя.Наистина трябва да провери подгр.свещи.А може ли да каже кога е сменял горивния филтър.

                Коментар


                  #38
                  колеги темата е приключена
                  ALFA MANIAC

                  Коментар


                    #39
                    @YORDAN alfa maniacНе се заблуждавай,че непаленето е от лошата ти нафта.

                    Коментар


                      #40


                      iuly_vn написа:
                      Не стана ясно какво точно си правил по авансатора, но е добре да пробваш с друг. Защото симптомите при неработещ клапан, са точно такива- трудно палене при студен двигател. Но в никакъв случай засега не купувай нов, щом не тече клапана. Като подадеш на контакт и ако чуваш шума му от превключване и ако не капе, то не го пипай. Направи тест с виза за живи данни и пиши. При тоя тест се товари ситемата отговорна за работата на двигателя и командите от компютъра. Точно тогава ще ти изпише грешката в менюто на Визата. Не съди по лампата. Ако не е от всичко това, то чак тогава проверявай компресия и по-сложното - проверка на дюзи. И пиши подробно какво точно си направил и проверил дотук и как си го проверил, че така хич не е ясно.
                      Аз имам същия проблем. Изведъж запо4на да не пали сутрин,а палеше в наи минусувите темперетури! Вартя на стартер а само пуши бяло! Жазможно ли е да се почисти някак тоя Авансатор ! Сигурно ще да е от него! Виждам има някви цедки!!! Като запали веднъж после си пали без проблем

                      Коментар


                        #41
                        Re:

                        torresss написа:
                        iuly_vn написа:
                        Не стана ясно какво точно си правил по авансатора, но е добре да пробваш с друг. Защото симптомите при неработещ клапан, са точно такива- трудно палене при студен двигател. Но в никакъв случай засега не купувай нов, щом не тече клапана. Като подадеш на контакт и ако чуваш шума му от превключване и ако не капе, то не го пипай. Направи тест с виза за живи данни и пиши. При тоя тест се товари ситемата отговорна за работата на двигателя и командите от компютъра. Точно тогава ще ти изпише грешката в менюто на Визата. Не съди по лампата. Ако не е от всичко това, то чак тогава проверявай компресия и по-сложното - проверка на дюзи. И пиши подробно какво точно си направил и проверил дотук и как си го проверил, че така хич не е ясно.
                        Аз имам същия проблем. Изведъж запо4на да не пали сутрин,а палеше в наи минусувите темперетури! Вартя на стартер а само пуши бяло! Жазможно ли е да се почисти някак тоя Авансатор ! Сигурно ще да е от него! Виждам има някви цедки!!! Като запали веднъж после си пали без проблем
                        Не стана ясно ти с коя кола си щото тук се намесиха и с Пунто.Ако си с ТД100 почни от въздуха,свещи. Поздрави!!!

                        Коментар

                        Working...
                        X