Пич, Намери си специалист да ти свали ГНП-то.Ще видиш как от семерината отпред ти капе и следовалетно от там ти се изпразва помпата и няма гориво в помпата. Аз го имах този проблем. Смених какво ли не и накрая помпата. Няма да згрешиш ако ме послушаш. Не питай старило а патило са казали хората.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помощ мареа тд100 не пали сутрин
Collapse
X
-
Ами аз ще я карам на майстор но незнам кога защото нямам време,можеш ли да ми кажеш колко пари ти излезе горе долу?И за колко време ти е оправиха?И ако можеш да ми кажеш каква е тази "круша"?За която говорят?Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
-
Ами може и да го направя ама както казах трябва да си намеря добър сервиз.Все пак ми е интересно колко ти излезе ремонта който ми каза за да знам колко да си приготвя горе долу?Става въпроса за теча който ми спомена.Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
-
и след редица премеждия тая кола все още не може да се оправи, вчера сложихме и гнт-то след ремонт, ревизия и реглаж и на другата сутрин пак старата песен, само да спомена че прецаках и два бендикса и две от вече сменените свещи от това ненормално въртене сутрин.... Незнам вече какво да правя, в недоумение съм....... Сега се чудя дали да не проверявам клапани, то друго май не остана.... Помагайте нещо съвети или опит в подобни случаи или нещо друго, яе наистина вече ми се опира тая "кошница"ALFA MANIAC
Коментар
-
Казваш че ще проверяваш клапани и какво ли не. В началото на поста си, коментира че това се е случило изведнъж. Клапаните няма как да се окажат проблемни току така изведнъж. При положение че колата все пак пали и като загрее работи нормално, то не е от клапаните. Е ако допуснем че са проверени хлабините им и са доведени в норма. После помпата ти е била на ремонт?!? А защо набедихте помпата и какъв ремонт и е направен? Също имала ли е нужда от ремонт или само е била проверена и се е оказало че е в ред? Още си мисля за авансатор!!! Не говоря за теч от него, а за засядане на елемента му, запушен е филтърът му или двата му отвора, или неуплътнява добре. Още - провери ли за вода в резервоара и цедката също за замърсяване!!! Също така прескочил зъб на ремък, но щом сте сваляли помпата, то зацепена ли е по правилата! И не видяхме за тестове с Виза дали са направени. След тия неща можем да коментираме!Така че: 1.Провери за въздух, или преди палене обезвъздуши системата и виж дали ще запали нормално.2.Провери го най сетне тоя клапан авансатор, като пробваш с друг. (след замяната с друг-обезвъздушаване.3.Вода в резервоара и пропускливоста на цедката.4.Направи тест за датчика на 1-ва дюза и датчика за положение на кол вал. Ако ползваш Виза, то тя ще ти покаже дали има синхронизация на тия два датчика и също дали авансатора е в ред (Живи данни!). Пиши и за наличие на грешки!5.Ако дотук всичко е наред-виж клапаните за нарушени хлабини. Натисни и ръчно всеки клапан и го отпусни рязко за да разбереш дали не засяда. Натискаш внимателно плочката му със подходящ лост на ръка и пускаш рязко.От 6-то, 7-мо и т.н. няма нужда засега, тъй като казваш че това е станало изведнъж и съответно няма как да е от бутала, счупени сегменти, компресия. Защото дори и един цилиндър да не е в ред, то мотора ще запали а повреденият ще прекъсва. Пиши след всяка една проверка за да е ясно какво се случва!Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Казваш че ще проверяваш клапани и какво ли не. В началото на поста си, коментира че това се е случило изведнъж. Клапаните няма как да се окажат проблемни току така изведнъж. При положение че колата все пак пали и като загрее работи нормално, то не е от клапаните. Е ако допуснем че са проверени хлабините им и са доведени в норма. После помпата ти е била на ремонт?!? А защо набедихте помпата и какъв ремонт и е направен? Също имала ли е нужда от ремонт или само е била проверена и се е оказало че е в ред? Още си мисля за авансатор!!! Не говоря за теч от него, а за засядане на елемента му, запушен е филтърът му или двата му отвора, или неуплътнява добре. Още - провери ли за вода в резервоара и цедката също за замърсяване!!! Също така прескочил зъб на ремък, но щом сте сваляли помпата, то зацепена ли е по правилата! И не видяхме за тестове с Виза дали са направени. След тия неща можем да коментираме!Така че: 1.Провери за въздух, или преди палене обезвъздуши системата и виж дали ще запали нормално.2.Провери го най сетне тоя клапан авансатор, като пробваш с друг. (след замяната с друг-обезвъздушаване.3.Вода в резервоара и пропускливоста на цедката.4.Направи тест за датчика на 1-ва дюза и датчика за положение на кол вал. Ако ползваш Виза, то тя ще ти покаже дали има синхронизация на тия два датчика и също дали авансатора е в ред (Живи данни!). Пиши и за наличие на грешки!5.Ако дотук всичко е наред-виж клапаните за нарушени хлабини. Натисни и ръчно всеки клапан и го отпусни рязко за да разбереш дали не засяда. Натискаш внимателно плочката му със подходящ лост на ръка и пускаш рязко.От 6-то, 7-мо и т.н. няма нужда засега, тъй като казваш че това е станало изведнъж и съответно няма как да е от бутала, счупени сегменти, компресия. Защото дори и един цилиндър да не е в ред, то мотора ще запали а повреденият ще прекъсва. Пиши след всяка една проверка за да е ясно какво се случва!ALFA MANIAC
Коментар
-
Не стана ясно какво точно си правил по авансатора, но е добре да пробваш с друг. Защото симптомите при неработещ клапан, са точно такива- трудно палене при студен двигател. Но в никакъв случай засега не купувай нов, щом не тече клапана. Като подадеш на контакт и ако чуваш шума му от превключване и ако не капе, то не го пипай. Направи тест с виза за живи данни и пиши. При тоя тест се товари ситемата отговорна за работата на двигателя и командите от компютъра. Точно тогава ще ти изпише грешката в менюто на Визата. Не съди по лампата. Ако не е от всичко това, то чак тогава проверявай компресия и по-сложното - проверка на дюзи. И пиши подробно какво точно си направил и проверил дотук и как си го проверил, че така хич не е ясно.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар