Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ мареа тд100 не пали сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пич, Намери си специалист да ти свали ГНП-то.Ще видиш как от семерината отпред ти капе и следовалетно от там ти се изпразва помпата и няма гориво в помпата. Аз го имах този проблем. Смених какво ли не и накрая помпата. Няма да згрешиш ако ме послушаш. Не питай старило а патило са казали хората.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    Коментар


      #17
      Ами аз ще я карам на майстор но незнам кога защото нямам време,можеш ли да ми кажеш колко пари ти излезе горе долу?И за колко време ти е оправиха?И ако можеш да ми кажеш каква е тази "круша"?За която говорят?
      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

      No one ever really dies

      Коментар


        #18
        ...

        Като застанеш срещу колата, "крушата" се намира вляво от горивния филтър - прилича на помпичка за апарат за мерене на кръвно налягане
        Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
        Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

        Коментар


          #19
          И преди да запаля отварям капака и я стискам ли,или какво точно се прави.Дали така ще запали по лесно ако проблема ми е че се изпразва помпата?
          Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
          Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

          No one ever really dies

          Коментар


            #20
            Ако питаш за пунтото то няма круша.Може да се монтира допълнително.Провери си свещите и дали идва напрежение до тях когато трябва.Ако можеш сам да свършиш нещата ще има и други насоки къде да обърнеш внимание.Успех!!!

            Коментар


              #21
              Еми няма да мога сам да ги направя,ще трябва на майстор.Но дали е от свещите или нещо друго.Мога ли да прецакам нещо ако карам така още известно време?
              Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
              Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

              No one ever really dies

              Коментар


                #22
                Освен да си прецакаш стартера и батерията от дълго въртене.

                Коментар


                  #23
                  Кофти ще трябва да действам по бързоМерси много все пак,ясно е че ще ходя в сервиз.Все пак ако някой ми каже сигурен в София ще съм много благодарен.
                  Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                  Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                  No one ever really dies

                  Коментар


                    #24
                    Може да си сложиш тази помпичка /като помпа за апарат за кръвно налягане е/ към 22 лева е и клапан да не ти се връща горивото.
                    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                    харчи: DOSTA

                    Коментар


                      #25
                      Ами може и да го направя ама както казах трябва да си намеря добър сервиз.Все пак ми е интересно колко ти излезе ремонта който ми каза за да знам колко да си приготвя горе долу?Става въпроса за теча който ми спомена.
                      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                      No one ever really dies

                      Коментар


                        #26
                        и след редица премеждия тая кола все още не може да се оправи, вчера сложихме и гнт-то след ремонт, ревизия и реглаж и на другата сутрин пак старата песен, само да спомена че прецаках и два бендикса и две от вече сменените свещи от това ненормално въртене сутрин.... Незнам вече какво да правя, в недоумение съм....... Сега се чудя дали да не проверявам клапани, то друго май не остана.... Помагайте нещо съвети или опит в подобни случаи или нещо друго, яе наистина вече ми се опира тая "кошница"
                        ALFA MANIAC

                        Коментар


                          #27
                          Казваш че ще проверяваш клапани и какво ли не. В началото на поста си, коментира че това се е случило изведнъж. Клапаните няма как да се окажат проблемни току така изведнъж. При положение че колата все пак пали и като загрее работи нормално, то не е от клапаните. Е ако допуснем че са проверени хлабините им и са доведени в норма. После помпата ти е била на ремонт?!? А защо набедихте помпата и какъв ремонт и е направен? Също имала ли е нужда от ремонт или само е била проверена и се е оказало че е в ред? Още си мисля за авансатор!!! Не говоря за теч от него, а за засядане на елемента му, запушен е филтърът му или двата му отвора, или неуплътнява добре. Още - провери ли за вода в резервоара и цедката също за замърсяване!!! Също така прескочил зъб на ремък, но щом сте сваляли помпата, то зацепена ли е по правилата! И не видяхме за тестове с Виза дали са направени. След тия неща можем да коментираме!Така че: 1.Провери за въздух, или преди палене обезвъздуши системата и виж дали ще запали нормално.2.Провери го най сетне тоя клапан авансатор, като пробваш с друг. (след замяната с друг-обезвъздушаване.3.Вода в резервоара и пропускливоста на цедката.4.Направи тест за датчика на 1-ва дюза и датчика за положение на кол вал. Ако ползваш Виза, то тя ще ти покаже дали има синхронизация на тия два датчика и също дали авансатора е в ред (Живи данни!). Пиши и за наличие на грешки!5.Ако дотук всичко е наред-виж клапаните за нарушени хлабини. Натисни и ръчно всеки клапан и го отпусни рязко за да разбереш дали не засяда. Натискаш внимателно плочката му със подходящ лост на ръка и пускаш рязко.От 6-то, 7-мо и т.н. няма нужда засега, тъй като казваш че това е станало изведнъж и съответно няма как да е от бутала, счупени сегменти, компресия. Защото дори и един цилиндър да не е в ред, то мотора ще запали а повреденият ще прекъсва. Пиши след всяка една проверка за да е ясно какво се случва!
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            ще се работи по въпроса и ще пиша за развитието, мерси за сега
                            ALFA MANIAC

                            Коментар


                              #29
                              iuly_vn написа:
                              Казваш че ще проверяваш клапани и какво ли не. В началото на поста си, коментира че това се е случило изведнъж. Клапаните няма как да се окажат проблемни току така изведнъж. При положение че колата все пак пали и като загрее работи нормално, то не е от клапаните. Е ако допуснем че са проверени хлабините им и са доведени в норма. После помпата ти е била на ремонт?!? А защо набедихте помпата и какъв ремонт и е направен? Също имала ли е нужда от ремонт или само е била проверена и се е оказало че е в ред? Още си мисля за авансатор!!! Не говоря за теч от него, а за засядане на елемента му, запушен е филтърът му или двата му отвора, или неуплътнява добре. Още - провери ли за вода в резервоара и цедката също за замърсяване!!! Също така прескочил зъб на ремък, но щом сте сваляли помпата, то зацепена ли е по правилата! И не видяхме за тестове с Виза дали са направени. След тия неща можем да коментираме!Така че: 1.Провери за въздух, или преди палене обезвъздуши системата и виж дали ще запали нормално.2.Провери го най сетне тоя клапан авансатор, като пробваш с друг. (след замяната с друг-обезвъздушаване.3.Вода в резервоара и пропускливоста на цедката.4.Направи тест за датчика на 1-ва дюза и датчика за положение на кол вал. Ако ползваш Виза, то тя ще ти покаже дали има синхронизация на тия два датчика и също дали авансатора е в ред (Живи данни!). Пиши и за наличие на грешки!5.Ако дотук всичко е наред-виж клапаните за нарушени хлабини. Натисни и ръчно всеки клапан и го отпусни рязко за да разбереш дали не засяда. Натискаш внимателно плочката му със подходящ лост на ръка и пускаш рязко.От 6-то, 7-мо и т.н. няма нужда засега, тъй като казваш че това е станало изведнъж и съответно няма как да е от бутала, счупени сегменти, компресия. Защото дори и един цилиндър да не е в ред, то мотора ще запали а повреденият ще прекъсва. Пиши след всяка една проверка за да е ясно какво се случва!
                              колега, има тема от теб за ремонтиране на клапан-авансатор. Днес му направих тези процедури, стриктно спазих всичко, но пак нямаше промяна, колата пак така продължаваше да не пали, грешки не са налични, то и не светят разни притеснителни лампи, въздух в системата няма, проверено е. Колата като запали си работи нормално, върви си нормално.Та искам да попитам дали след тази процедура мога да отпиша този клапан като евнтуална причина за проблем или за по-сигурно да отида до магазина и да си дам 150 лв. за нов такъв и да ми е спокойно, че не е от него. Повредата си остава да е някаква механична при това положение, след всичко до тука и ако действително не е този клапан, вече не знам какво остава да бъде. Може би клапани, компресия е вече време да се проверяват.......
                              ALFA MANIAC

                              Коментар


                                #30
                                Не стана ясно какво точно си правил по авансатора, но е добре да пробваш с друг. Защото симптомите при неработещ клапан, са точно такива- трудно палене при студен двигател. Но в никакъв случай засега не купувай нов, щом не тече клапана. Като подадеш на контакт и ако чуваш шума му от превключване и ако не капе, то не го пипай. Направи тест с виза за живи данни и пиши. При тоя тест се товари ситемата отговорна за работата на двигателя и командите от компютъра. Точно тогава ще ти изпише грешката в менюто на Визата. Не съди по лампата. Ако не е от всичко това, то чак тогава проверявай компресия и по-сложното - проверка на дюзи. И пиши подробно какво точно си направил и проверил дотук и как си го проверил, че така хич не е ясно.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X