Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помощ мареа тд100 не пали сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помощ мареа тд100 не пали сутрин

    помогнете с някакви съвети и предположения от какво може да бъде....проверени са свещите- задрави са и стига ток до тях...на студен двигател не пали.... голямо въртене..... и чак от последния път с гас на педала и пали.... като загрее малко и пали без проблем....Това го прави от 4-5 дена, до преди това при минус 15 палеше без никакви грижи и изведнъж стана така....Дайте някакви идеи за какво иде реч.... мерси предварително....
    ALFA MANIAC

    #2
    Пробвай когато е плюс 1-2 градуса дали ще запали. Само сутрин ли го има проблема, или и вечер?

    Коментар


      #3
      Абе колега, ТД 100 , ти се обърка, какъв делко и кабели ? Според мен може да има капчици вода в горивопроводите, които да са замръзнали, и да не позволяват на горивото да премине. Виждал съм подобен проблем с ауди а6, което за последно беше заредено с нафта от туби, ама от "негов човек, 100 %"

      Коментар


        #4
        значи днеска пак същото..... прави го на студен двигател, независимо сутрин или вечер..... пали с голяма мъка все едно няма гориво и припалва все едно на два цилиндъра и трябва да подавам газ та да запали и закрепи обороти.....Днес в яда си смених подгряващи свещи, проверих всички маркучета и горивопроводници, смених и горивния филтър, проверих и отдушника на резервоара за всеки случай иииии никаква разлика. Като запали един път няма проблем после - пали си, върви си без никакви проблемиПроблемът се проявява само на студен двигател....п.с. Забравих да спомена че и акумолаторът е чисто нов 75 амперовпомагайте с идеи някакви
        ALFA MANIAC

        Коментар


          #5
          YORDAN alfa maniac написа:
          значи днеска пак същото..... прави го на студен двигател, независимо сутрин или вечер..... пали с голяма мъка все едно няма гориво и припалва все едно на два цилиндъра и трябва да подавам газ та да запали и закрепи обороти.....Днес в яда си смених подгряващи свещи, проверих всички маркучета и горивопроводници, смених и горивния филтър, проверих и отдушника на резервоара за всеки случай иииии никаква разлика. Като запали един път няма проблем после - пали си, върви си без никакви проблемиПроблемът се проявява само на студен двигател....п.с. Забравих да спомена че и акумолаторът е чисто нов 75 амперовпомагайте с идеи някакви
          Можеш да направиш две три неща и да разбереш къде е проблема.Първо провери за наличие на въздух в системата,това става с прозрачни горивопроводи,няма да те убеждавам че маркучите за обратно гориво за тази система трябва да са изрядни.Ако всичко е ОК,измери си компресията! Има и друг начин ,като неще да запали ползвай спрей още при първия опит,ако запали значи няма нужда да мериш компресия щото я няма.Ако припалва само от спрея значи няма гориво.И друг път е писано доста по тази тема ,разрови се малко и почети ще ти е от полза. Успех!!!

          Коментар


            #6
            мерси на колегата за инфото, проверено е доста от споменато, но проблем за сега не е открит, чел съм във форума, пък и имам някакъв опит, не бих си позволил да питам, ако не съм видял зор и не съм проверил някои евентуални повредиКомпресия има, защото колата си върви както си трябва, нещо тъпо е явно, но не мога да го открия....и стана изведнъж..............
            ALFA MANIAC

            Коментар


              #7
              YORDAN alfa maniac написа:
              мерси на колегата за инфото, проверено е доста от споменато, но проблем за сега не е открит, чел съм във форума, пък и имам някакъв опит, не бих си позволил да питам, ако не съм видял зор и не съм проверил някои евентуални повредиКомпресия има, защото колата си върви както си трябва, нещо тъпо е явно, но не мога да го открия....и стана изведнъж..............
              Това, че върви не е гаранция, че не ти е спаднала драстично компресията.

              Коментар


                #8
                честно казано не е мерена, но така изведнъж да падне компресията и да започне да прави така възможно ли е наистина?
                ALFA MANIAC

                Коментар


                  #9
                  YORDAN alfa maniac написа:
                  честно казано не е мерена, но така изведнъж да падне компресията и да започне да прави така възможно ли е наистина?
                  Все някога пада, лека полека до един момент, в който става студено и се озъбваш.Щом сециалиста казва нещо за ТД, съм склонен да му вярвам.

                  Коментар


                    #10
                    мерси за сега и за всичко казано до момента, ще видя утре сутринта какво ще е положението и ще премеря и компресия, ще пиша какво е станало и като се установи проблема, ще пиша какъв е бил, за да се знае за любознателните....
                    ALFA MANIAC

                    Коментар


                      #11
                      Паркирай я под наклон, задницата да е по високо от предницата и виж дали пак ще прави проблеми с паленето.

                      Коментар


                        #12
                        Я виж наистина за течове или най вече провери авансатора! Нищо не каза за състоянието му!
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          Koгато този двигател не пали се проверяват на първо време две неща:1.Свещи2.Наличие на въздух в помпата.Той може да постъпва от две места-входящия навтопровод към помпата или от нейното разхерметизиране/семеримг,О-пръстени,уплътнения/ Ако тези неща са ОК,тогава се пристъпва към мерене на компресия.

                          Коментар


                            #14
                            За свещите си прав и даже сага като изчетох на ново темата тъкмо си мислех и аз да му обърна внимание на това.Би трябвало да спомене че след като запали му присветва лампата за подгрева.Тогава може би всички в куп бихме казали виж си свещите.Не виждам и да е направил теста със спрея.Ако е това което си мисля,то системата му е разхермитизирана и ГНП-то се изпразва.После върти на стартер докато подкачи и запали,което е много трудно особенно сега в студеното.Пробвай преди да завъртиш а първи път да подкачиш гориво с"крушата".Ако е спаднало горивото ще имаш успех.Ако решиш да пробваш със спрея бъди много предпазлив,не повече от 1-секунда за впръскване.Успех!!!

                            Коментар


                              #15
                              Знам че не е по темата но на кое казвате "Крушата",че и аз имам проблем с паленето при ниски температури.Не съм си проверявал свещите защото незнам при кой майстор да отида тук в София.Имам сигурен в Пловдив но все нямам път натам.И сега голям зор като паля сутрин врутвам ключа,давам газ и чакам бая време докато запали и после яко дим отзад.И сега си измислих метод да я паля през 8 часа и ми е доста по лесноНо все пак искам да го отстраня този проблем.За сега съм си проверил само акумулатора и е ОК,даже незнам как издържа като държа ключа по 10сек и отгоре.
                              Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                              Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                              No one ever really dies

                              Коментар

                              Working...
                              X