помогнете с някакви съвети и предположения от какво може да бъде....проверени са свещите- задрави са и стига ток до тях...на студен двигател не пали.... голямо въртене..... и чак от последния път с гас на педала и пали.... като загрее малко и пали без проблем....Това го прави от 4-5 дена, до преди това при минус 15 палеше без никакви грижи и изведнъж стана така....Дайте някакви идеи за какво иде реч.... мерси предварително....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помощ мареа тд100 не пали сутрин
Collapse
X
-
Абе колега, ТД 100 , ти се обърка, какъв делко и кабели ? Според мен може да има капчици вода в горивопроводите, които да са замръзнали, и да не позволяват на горивото да премине. Виждал съм подобен проблем с ауди а6, което за последно беше заредено с нафта от туби, ама от "негов човек, 100 %"
Коментар
-
значи днеска пак същото..... прави го на студен двигател, независимо сутрин или вечер..... пали с голяма мъка все едно няма гориво и припалва все едно на два цилиндъра и трябва да подавам газ та да запали и закрепи обороти.....Днес в яда си смених подгряващи свещи, проверих всички маркучета и горивопроводници, смених и горивния филтър, проверих и отдушника на резервоара за всеки случай иииии никаква разлика. Като запали един път няма проблем после - пали си, върви си без никакви проблемиПроблемът се проявява само на студен двигател....п.с. Забравих да спомена че и акумолаторът е чисто нов 75 амперовпомагайте с идеи някаквиALFA MANIAC
Коментар
-
YORDAN alfa maniac написа:значи днеска пак същото..... прави го на студен двигател, независимо сутрин или вечер..... пали с голяма мъка все едно няма гориво и припалва все едно на два цилиндъра и трябва да подавам газ та да запали и закрепи обороти.....Днес в яда си смених подгряващи свещи, проверих всички маркучета и горивопроводници, смених и горивния филтър, проверих и отдушника на резервоара за всеки случай иииии никаква разлика. Като запали един път няма проблем после - пали си, върви си без никакви проблемиПроблемът се проявява само на студен двигател....п.с. Забравих да спомена че и акумолаторът е чисто нов 75 амперовпомагайте с идеи някакви
Коментар
-
мерси на колегата за инфото, проверено е доста от споменато, но проблем за сега не е открит, чел съм във форума, пък и имам някакъв опит, не бих си позволил да питам, ако не съм видял зор и не съм проверил някои евентуални повредиКомпресия има, защото колата си върви както си трябва, нещо тъпо е явно, но не мога да го открия....и стана изведнъж..............ALFA MANIAC
Коментар
-
YORDAN alfa maniac написа:мерси на колегата за инфото, проверено е доста от споменато, но проблем за сега не е открит, чел съм във форума, пък и имам някакъв опит, не бих си позволил да питам, ако не съм видял зор и не съм проверил някои евентуални повредиКомпресия има, защото колата си върви както си трябва, нещо тъпо е явно, но не мога да го открия....и стана изведнъж..............
Коментар
-
Koгато този двигател не пали се проверяват на първо време две неща:1.Свещи2.Наличие на въздух в помпата.Той може да постъпва от две места-входящия навтопровод към помпата или от нейното разхерметизиране/семеримг,О-пръстени,уплътнения/ Ако тези неща са ОК,тогава се пристъпва към мерене на компресия.
Коментар
-
За свещите си прав и даже сага като изчетох на ново темата тъкмо си мислех и аз да му обърна внимание на това.Би трябвало да спомене че след като запали му присветва лампата за подгрева.Тогава може би всички в куп бихме казали виж си свещите.Не виждам и да е направил теста със спрея.Ако е това което си мисля,то системата му е разхермитизирана и ГНП-то се изпразва.После върти на стартер докато подкачи и запали,което е много трудно особенно сега в студеното.Пробвай преди да завъртиш а първи път да подкачиш гориво с"крушата".Ако е спаднало горивото ще имаш успех.Ако решиш да пробваш със спрея бъди много предпазлив,не повече от 1-секунда за впръскване.Успех!!!
Коментар
-
Знам че не е по темата но на кое казвате "Крушата",че и аз имам проблем с паленето при ниски температури.Не съм си проверявал свещите защото незнам при кой майстор да отида тук в София.Имам сигурен в Пловдив но все нямам път натам.И сега голям зор като паля сутрин врутвам ключа,давам газ и чакам бая време докато запали и после яко дим отзад.И сега си измислих метод да я паля през 8 часа и ми е доста по лесноНо все пак искам да го отстраня този проблем.За сега съм си проверил само акумулатора и е ОК,даже незнам как издържа като държа ключа по 10сек и отгоре.Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар