Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    И аз това си помислих...като извадя буксата,какво печеля от това?
    http://joro711.com

    Коментар


      #77
      Joro711 написа:
      И аз това си помислих...като извадя буксата,какво печеля от това?
      Чавето ще ти обясни.......

      Коментар


        #78
        Нищо не пречи да опита.

        Коментар


          #79
          Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
          http://joro711.com

          Коментар


            #80
            Joro711 написа:
            Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
            Провери с колко ти пада напрежението при стартиране след релето,което включва контролера.

            Коментар


              #81
              Колегата не може да вдигне достатъчно налягане в рейла или поне така се разбра от другият форум. Там колегите му казаха, че трябва да се гледат живи данни когато не иска да запали, но....................

              Коментар


                #82
                Stefan Hadjov написа:
                Joro711 написа:
                Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
                Провери с колко ти пада напрежението при стартиране след релето,което включва контролера.
                Опитвах и с друг акумулатор,който да завърти само стартера.Имах съмнения да не би да пада много напрежението и да блокира управляващия блок.Но и така няма никакъв ефект.
                http://joro711.com

                Коментар


                  #83
                  Stefan Hadjov написа:
                  Joro711 написа:
                  Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
                  Провери с колко ти пада напрежението при стартиране след релето,което включва контролера.
                  Провери това за всеки случай,независимо че слагаш и друг акумулатор.Някои неща трябва да се елиминират чрез измерване.Щом нямаш записани грешки.Иначе на колкото сервиза отидеш,толкова неща ще смениш и накрая знаеш резултата.

                  Коментар


                    #84
                    Колега след като проблема е бил в дюза от която пада налягането и не може да запали. Откачи ел.част и обратното гориво на същата дюза, виж като тръгнеш да палиш дали ще връща гориво. Ако връща гориво отново няма да запалиш на стартер защото няма да може да вдигне налягане в рейла. По същият начин може да си провериш и останалите дюзи, но трябва да имаш на предвид, че ще ти запише грешка и при някой автомобили над една грешка за дюзи не пали Трябва да се изчисти грешката или да се изчака малко време.Хайде свърши нещо, защото и тука няма да запали този Хюндай или там каквото беше :D

                    Коментар


                      #85
                      chaveto написа:
                      Колега след като проблема е бил в дюза от която пада налягането и не може да запали. Откачи ел.част и обратното гориво на същата дюза, виж като тръгнеш да палиш дали ще връща гориво. Ако връща гориво отново няма да запалиш на стартер защото няма да може да вдигне налягане в рейла. По същият начин може да си провериш и останалите дюзи, но трябва да имаш на предвид, че ще ти запише грешка и при някой автомобили над една грешка за дюзи не пали Трябва да се изчисти грешката или да се изчака малко време.Хайде свърши нещо, защото и тука няма да запали този Хюндай или там каквото беше :D
                      Интересно защо въпросната дюза не връша гориво и не пада налягането в рейла,когато пали двигателя по инерция по нанадолнище,а пали на един метър по данни на колегата.Обясни този факт.

                      Коментар


                        #86
                        Точно това се опитвам да разбера и аз.Би трябвало ако дюзата връща,да е нужно повече време спускане по наклон за да направи налягане в рейла.А в моя случай не е така.
                        http://joro711.com

                        Коментар


                          #87
                          Joro711 написа:
                          Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
                          Или имаш проблем по горивната система (ГНП, дюза и т.н.) поради което не може да ти вдигне достатъчно налягане на стартер, за да запалиш, или имаш проблем с датчика на коляновия вал.Щом си обикалял сервизи за диагностика, закарай я на място когато не иска да запали и гледайте какво "вижда" ЕКУ-то. Това е най-бързия начин.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #88
                            Прав си за дюзата.Днес се оказа,че има едно спукано пръстенче в нея.А иначе на стенда си показваха онзи ден,че са напълно изправни.Явно като са напълно студени,само тогава проблема е най-голям.Стискайте палци от утре да започне да си пали сутрин.Благодаря на всички за отговорите.
                            http://joro711.com

                            Коментар


                              #89
                              По наклон пали, защото веднага прави налягане и дюзата си разпръсква в цилиндъра.Да не пускам нова тема да попитам:Как се отразява разхода на гориво, като дюзата връща голямо количество нафта?Намалява, увеличава или не променя разхода на гориво???

                              Коментар


                                #90
                                Професора (на всяка манджа мерудия) ги разбира обратните горива и нека той да ти отговори Няма нужда да казвам кой е той, всички го знаем.

                                Коментар

                                Working...
                                X