Не знам до кое е по близо, но едно време когато бях в казармата нафтовата печка я карах на керосин и за има няма и месец се стопи :D От авто ротата потрошиха на сума ти народ тракторите и всичко което се движеше около поделението.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример
Collapse
X
-
Преди няколко дни свалях дюзите за профилактика от мотор на Хюндай CRDI и това са снимки на най-малко 200 000 км дюза, така че пораженията на по горните снимки не са от нафта.Дюзата е минала ултразвукова вана,регулирана,сменена съчма и най-долните пръстени, при норма 43 мл дюзата върна 413 мл , след като бяха направени тези неща се връна в норма.Някаде бях чел че дюзата не се регулира, но тава не е вярно, става със помоща на най-долните пластини(пръстени).
Коментар
-
mtm написа:Преди няколко дни свалях дюзите за профилактика от мотор на Хюндай CRDI и това са снимки на най-малко 200 000 км дюза, така че пораженията на по горните снимки не са от нафта.Дюзата е минала ултразвукова вана,регулирана,сменена съчма и най-долните пръстени, при норма 43 мл дюзата върна 413 мл , след като бяха направени тези неща се връна в норма.Някаде бях чел че дюзата не се регулира, но тава не е вярно, става със помоща на най-долните пластини(пръстени).
Коментар
-
Red Storm написа:Жорка,остави.Ясно е какво регулират с една медна шайба?Рагулира се само портфейла на рибата.
Коментар
-
Какво да ти обяснявам бе ,аз не съм специалист.Казвам каво видях и важното е,че колата отново ми върви срещу символична сума.Човека пред мен отвори дюзата и имаше счупена някаква шайба или реглажна пластина.незнам как се казва.Сложи нова пластина и качи дюзата на стенда,но каза че не е в параметри.Разглоби я и шлайфа пластината,после пак на стенда и така няколки пъти докато влезе в норма дюзата.Това е .Колата си пърпори и ме боли дедовия,че една нова дюза е 700-800лв.
Коментар
-
Red Storm написа:Добре,покажи регулиращата шайба на електрическа дюза,командвана от компа.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
По ел.път се командва само едно налягане в дюзата, натам всичко си е механика. Тези шайби които ги има при пружинките регулират натиска върху иглата на разпръсквача и съчменият клапан. Нормално е при нещо което е в серийно производство да не се налагат настройки на всяка една дюза и е нормално когато нещо се замени с ново отново да няма нужда от настройка, но за да е сигурно, че работи точно си трябва проверка. Колегата @Хаджов го беше писал, но нямаше кой да го прочете. При CR дюзите се настройва иглата да отвори на 200bar. А с горната шайба аз до колкото знам се настройва магнита при напрежение..................... Х да отвори. Гледа се върнатото и правото гориво, върнатото може да е завишено, но правото да си е в норма и това значи, че дадената дюза си е годна. Това, че някой хора не искат да проумеят или ги е яд, че те не могат да манипулират такива дюзи не е проблем на останалите.Ако нямаше вратичка за настройка, нямаше да има въпросните шайби............ и щеше да се мине без тях.
Коментар
-
Не мисля, че някой го е яд, по-скоро има разумни технически решения, които сме съгласни да използваме и безумни такива, които всеки си преценя дали да използва. В дадения случай аз бих си купил дюза втора употреба за 70-80-100-200 лв, на която да подменя разпръсквач и сачма (ако е нужно), вместо да подбирам шайба с различна дебелина. Въпрос на избор.
Коментар
-
Не е само до разпръсквач и съчма. Пружините също си губят свойствата......... идеята на тези шайби е точно такава, да се подменят. Ако нямаше нужда от подмяна с нужната дебелина или пружината щеше да е друга или самото място където ляга пружината щеше да е направено по друг начин. Това обаче не искате да го признаете и само защото Бош не го бил написал.
Коментар
-
chaveto написа:Не е само до разпръсквач и съчма. Пружините също си губят свойствата......... идеята на тези шайби е точно такава, да се подменят. Ако нямаше нужда от подмяна с нужната дебелина или пружината щеше да е друга или самото място където ляга пружината щеше да е направено по друг начин. Това обаче не искате да го признаете и само защото Бош не го бил написал.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар