Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Не знам до кое е по близо, но едно време когато бях в казармата нафтовата печка я карах на керосин и за има няма и месец се стопи :D От авто ротата потрошиха на сума ти народ тракторите и всичко което се движеше около поделението.

    Коментар


      #47
      Преди няколко дни свалях дюзите за профилактика от мотор на Хюндай CRDI и това са снимки на най-малко 200 000 км дюза, така че пораженията на по горните снимки не са от нафта.Дюзата е минала ултразвукова вана,регулирана,сменена съчма и най-долните пръстени, при норма 43 мл дюзата върна 413 мл , след като бяха направени тези неща се връна в норма.Някаде бях чел че дюзата не се регулира, но тава не е вярно, става със помоща на най-долните пластини(пръстени).

      Коментар


        #48
        mtm написа:
        Преди няколко дни свалях дюзите за профилактика от мотор на Хюндай CRDI и това са снимки на най-малко 200 000 км дюза, така че пораженията на по горните снимки не са от нафта.Дюзата е минала ултразвукова вана,регулирана,сменена съчма и най-долните пръстени, при норма 43 мл дюзата върна 413 мл , след като бяха направени тези неща се връна в норма.Някаде бях чел че дюзата не се регулира, но тава не е вярно, става със помоща на най-долните пластини(пръстени).
        С кои точно пластини/пръстени? Би ли ни показал в темата за ремонт на инжектори в разздела?

        Коментар


          #49
          Жорка,остави.Ясно е какво регулират с една медна шайба?Рагулира се само портфейла на рибата.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #50
            Red Storm написа:
            Жорка,остави.Ясно е какво регулират с една медна шайба?Рагулира се само портфейла на рибата.
            Колега, ти да не си помисли че е тази медна дифтунга на снимката С тази снимка, искам да покажа че това е разпръсквач над 200 000 км, и че този Хюндай с тези стопени дюзи не е каран само със дизел

            Коментар


              #51
              Добре,покажи регулиращата шайба на електрическа дюза,командвана от компа.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #52
                Какво да ти обяснявам бе ,аз не съм специалист.Казвам каво видях и важното е,че колата отново ми върви срещу символична сума.Човека пред мен отвори дюзата и имаше счупена някаква шайба или реглажна пластина.незнам как се казва.Сложи нова пластина и качи дюзата на стенда,но каза че не е в параметри.Разглоби я и шлайфа пластината,после пак на стенда и така няколки пъти докато влезе в норма дюзата.Това е .Колата си пърпори и ме боли дедовия,че една нова дюза е 700-800лв.

                Коментар


                  #53
                  Red Storm написа:
                  Добре,покажи регулиращата шайба на електрическа дюза,командвана от компа.
                  Аз до колкото схванах се командва подаването на гориво, а не механичният процес на впръскването... освен ако дюзите ни не са нещо пиезо-електрически..., но все пак аз освен, че съм и рус - не разбирам грам от ДВГ.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #54
                    По ел.път се командва само едно налягане в дюзата, натам всичко си е механика. Тези шайби които ги има при пружинките регулират натиска върху иглата на разпръсквача и съчменият клапан. Нормално е при нещо което е в серийно производство да не се налагат настройки на всяка една дюза и е нормално когато нещо се замени с ново отново да няма нужда от настройка, но за да е сигурно, че работи точно си трябва проверка. Колегата @Хаджов го беше писал, но нямаше кой да го прочете. При CR дюзите се настройва иглата да отвори на 200bar. А с горната шайба аз до колкото знам се настройва магнита при напрежение..................... Х да отвори. Гледа се върнатото и правото гориво, върнатото може да е завишено, но правото да си е в норма и това значи, че дадената дюза си е годна. Това, че някой хора не искат да проумеят или ги е яд, че те не могат да манипулират такива дюзи не е проблем на останалите.Ако нямаше вратичка за настройка, нямаше да има въпросните шайби............ и щеше да се мине без тях.

                    Коментар


                      #55
                      Не мисля, че някой го е яд, по-скоро има разумни технически решения, които сме съгласни да използваме и безумни такива, които всеки си преценя дали да използва. В дадения случай аз бих си купил дюза втора употреба за 70-80-100-200 лв, на която да подменя разпръсквач и сачма (ако е нужно), вместо да подбирам шайба с различна дебелина. Въпрос на избор.

                      Коментар


                        #56
                        Не е само до разпръсквач и съчма. Пружините също си губят свойствата......... идеята на тези шайби е точно такава, да се подменят. Ако нямаше нужда от подмяна с нужната дебелина или пружината щеше да е друга или самото място където ляга пружината щеше да е направено по друг начин. Това обаче не искате да го признаете и само защото Бош не го бил написал.

                        Коментар


                          #57
                          chaveto написа:
                          Не е само до разпръсквач и съчма. Пружините също си губят свойствата......... идеята на тези шайби е точно такава, да се подменят. Ако нямаше нужда от подмяна с нужната дебелина или пружината щеше да е друга или самото място където ляга пружината щеше да е направено по друг начин. Това обаче не искате да го признаете и само защото Бош не го бил написал.
                          Те и отворите на шенкелите разпробиват, за да ти нагласят наклоните някои майстори...

                          Коментар


                            #58
                            Airfan написа:
                            Те и отворите на шенкелите разпробиват, за да ти нагласят наклоните някои майстори...
                            Друг начин няма затова го правят.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #59
                              Tornado написа:
                              Airfan написа:
                              Те и отворите на шенкелите разпробиват, за да ти нагласят наклоните някои майстори...
                              Друг начин няма затова го правят.
                              Има - като си смениш кривите части - амортисьор, тампон, шенкел.

                              Коментар


                                #60
                                Същото е и с дюзата, но там производителя е предвидил да се променя.

                                Коментар

                                Working...
                                X