Въпросният разход го даде едно БМВ 320д 150к.с. 6 скорости, с около 170 беше на 3000 оборота... случайно се получи така, че се закачиха с една кочина... дето реши, че не иска да отстъпва, момчето занули разхода и след 40-50 км на доста висока скорост, достигна 220 дори, даде 6 или 6,5, не помня точно... колата беше пълна...добра машина си е Ей, Нино счетоводителят си е счетоводител, прав си, ПРИХОДИ си трябват и V8 ще си търкалям :D Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример
Collapse
X
-
BEX---GT написа:Ей, Нино счетоводителят си е счетоводител, прав си, ПРИХОДИ си трябват и V8 ще си търкалям :D ПоздравиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Няма "чисти дизели" ПРИЯТЕЛЮ..... има и е имало "АТМОСФЕРНИ ДИЗЕЛИ".... чистите дизели са други, но не мисля, че този форум е образователно- пояснителен! Все-пак сме технически форум и би трябвало да си служим с точните понятия...Nino написа:В моето семейство се е карало до сега атмосферни ФИОРИНО 1.7, РЕГАТА 1.9, РЕНО 5 - 1.6, ФИАТ БРАВА 1.9,PUNTO-2,1.9DS, РЕНО КЛИО 1.9 и сега COMMON RAIL сузукито 1.9 DDiS - сиреч 1.9 мултиджет! С всички освен със сузукито съм имал горивни проблеми.... замръзнала нафта, лоша нафта, ЛИПСА на нафта...Nino написа:Даже може да видиш как върви 1.9 .... не атмосферка! Може да си сметнеш при 200 км/ч с колко оборота ще е!...Nino написа:К’ви драми, к’ви бисери ръсите тук ВЕ... к’ ви турбини с променлива геометрия ви тресат?...Код:The DW10 was used as the basis for the new family of Diesel engines co-developed with Ford, and it is used in the Focus, C-Max and Mazda5, besides various Citroën and Peugeot passenger models. The DOHC 16-valve powerplants were mated to a second generation common rail injection system and a variable geometry turbocharger, pushing power to 136 PS (134 hp/100 kW).
Код:105 bhp and 120 bhp 1.9 MultijetBoth with 4 cylinders in line - two valves per cylinder - with bore of 82 millimetres and stroke of 90.4 mm, the former delivers a power output of 105 bhp (77kW) at 4000 rpm and a torque of 200 Nm (20.4 kgm) at 1750 rpm - the latter 120 bhp (88 kW) at 4000 rpm and 200 Nm (20.4 kgm) at 1750 rpm. Both power units have undergone several engineering changes to increase performance and engine torque at low speeds and to reduce noise levels and vibration. The 120 bhp 1.9 Multijet unit is turbocharged via an electronically-controlled Garrett turbocharger with variable geometry turbine that helps improve power delivery by allowing very high torque delivery even at low rpms. Suffice it to say that 90% of maximum torque is available between 1750 and 3250 rpm. These data translate into great driving satisfaction and hot performance. Like the 1.3 Multijet, both 1.9 Multijet engines also meet Euro 4 regulations, due to the EGR emission control system described above. The 120 bhp power unit also offers a particulate trap.
Nino написа:СТО И ШЕСТДЕСЕТ ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА на отработено ФИЛТРИРАНО ОЛИО.... не на биодизел!!!! С автомобилите РЕНО 5 - 1.6D и Рено Клио 1.9D...Nino написа:Ся ти ми кажи, кое ще издържи повече километри пробег при нормална, не при ЧАЛГАРСКА експлоатация????
Коментар
-
Колега @Nino само да ти кажа, че филтрите се сменят не когато се запушат ами когато минеш някакви километри. Не виждам какво лошо има скъп автомобил да зарежда алтернативно гориво. Въобще цялата работа с това което си сипваме не е заради това, че не получаваме европейски заплати (беше написано по напред в темата) ами защото сме си българи. Заплатата ми е добра, имам карта с която не давам нито една стотинка за гориво и мога да зареждам без ограничение, но си сипвам старото олио в резервоара, надигам тубите от време на време и така като се замисля и аз не знам защо го правя, може би за спорта :D А това за старите дизели е много вярно, че не бяха толкова капризни към горивото, има едно типо и един голф2 които още се движат и са над 500к и ако можеха да говорят какво е минало през резервоара......................
Коментар
-
chaveto написа:...имам карта с която не давам нито една стотинка за гориво и мога да зареждам без ограничение, но си сипвам старото олио в резервоара, надигам тубите от време на време и така като се замисля и аз не знам защо го правя...............A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pr_00f написа:Red Storm написа:Сменете заглавието на темата.Не са виновни тубите. В тях може да се сипва и икономисана и платена със служебна карта лукойлска нафтица.Би ли отказал такава оферта,при условие,че всичко става пред очите ти?И разликата е 50-60ст на литър? :Pmaxuel82 написа:Airfan написа:Модерирано.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
"Но ако не знаеш - чети. Питай чичо Гошо. Той знае много. Колега @Nino само да ти кажа, че филтрите се сменят не когато се запушат ами когато минеш някакви километри."Наистина много благодаря на двама ви ,че ме научихте на подобни фундаментални неща....едното какво е турбина с промемлива геометрия, другото кога се сменят филтрите!Колега ExGANDI, мисля, че те познавам задочно от Пежо форума... не се заяждам с теб, напротив симпатичен си ми, но също не мога да се съглася с приказки от кварталните кафенета.Ти каква статистика водиш за ИЗНОСОУСТОЙЧИВОСТТА на двата вида двигатели, атмосферен и common rail ?Относно моите "ПРИХОДИ" не се тревожи за тях приятелю... ако си забелязал дребната подробност цените на бензина и дизела не са много различни.Купил съм кола с дизелов двигател, просто защото ми харесва да карам дизели не за икономии... още повече, че дизеловия вариант беше с около 5000 лева по-скъп.Както и да е...Е и, пак казвам, атмосферните машинки НИКОГА няма да се върнат.... за какво спорим ? Но мисля, че е още много рано за присъди над COMMON RAIL... осъдиха помпа дюза технологиите и самите VAG се отказват от тях!chaveto=> според мен няма по-мръсна работа от събирането и филтрирането на отработено олио. Синът ми се занимаваше с това дело... и той от любов към спорта, е аз не съм толкова любвеобвилен.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Airfan написа:Ex... изпокарахте се за едното олио. Нека всеки да кара на каквото си иска. Аз също си купих дизел, защото искам да карам дизел, а и не ме притеснява да зареждам нито сега, нито на 2.60 лв преди година и половина.И сега, какво е имало в нафтата, че да разстопи така разпръсквачите?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:СИРЕЧ, НЕ ПРОБЛЕМА Е, да ограничаваме разходите за гориво, А В ТОВА КАК ДА УВЕЛИЧИМ ПРИХОДИТЕ!!!! СЪГЛАСЕН?!ПС..1 Кои двигатели не струват ?LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
maxuel82 написа:Първото изречение отговаря на всички въпроси и проблеми Напълно съм съгласен! :D Не казвам че не струват нещо съсм се изразил неправилно ! Исках да кажа че тези двигатели си искат своето !!! Не са за хора като мен който все още карат на олио ! И слагат масла от по 6 лв литъра ! Дано и аз да си надвия над мастрафа и тогава ще си купя мова кола и ще си зареждам на бензиностанция но за момента нямам възможност! А според мен от тези системи за олио няма кой знае какъва полза ! То такъв топлообменник мога и аз да си направя с електрожена и ъглошлайфа Има ефект зимата от него но не и лятото !SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
На мен олиото ми го даваха без пари и от едно място по 40-50л на седмица !Иначе ако трябва да го плащам и да обикаям да го търся изобщо няма да се занимавам! Ползвал съм и трансформаторно масло наистина е супер ама свърши а и то трудно се намира !Аз съм си правил топлообменик в една желязна кутия вътре със серпентина от медна тръба ф16 !За клапани използвах бензинови -тези дето ги монтират като слагат газови уредби само че не за газта а за бензина и ключе за превключване на "газ-бензин"(олио -нафта) Обаче неможах да усетя някаква разлика и разкачих системата !Бях си я монтирал на Форд фиеста 1.6 D 1987г!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
BO написа:chaveto написа:...имам карта с която не давам нито една стотинка за гориво и мога да зареждам без ограничение, но си сипвам старото олио в резервоара, надигам тубите от време на време и така като се замисля и аз не знам защо го правя...............
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар