Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отдавна определен процент от дизелът произвеждан от Лукойл е биодизел и това нито е тайно, нито е скришно. Това е определено от еди си какви директви на ЕС за горивата. Търси се евтина сензация с написаното в случая.

    Коментар


      Ква е била тая нафта?! Дюзите са станали на дъвка... интересно ми е - има ли възможност да се рециклира такава дюза или се заменя с нова, и колко г/д струва рециклиране или що горе читава дюза на старо ?
      FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

      Коментар


        Airfan написа:
        Отдавна определен процент от дизелът произвеждан от Лукойл е биодизел и това нито е тайно, нито е скришно. Това е определено от еди си какви директви на ЕС за горивата. Търси се евтина сензация с написаното в случая.
        Евтина сензация ? Не бих казал. При положение, че намерих истинската разлика и тази зима изпитах на свой гръб боклука. ( не съм се отказал да търся отговорност на ЕКО ). Оня ден си заредих от туба. За пръв път. Станах хамалин, но ще продължавам и занапред. Не знам този автор какво е целял с написаното, но е имал смелостта да каже неща, които отдавна се знаят. Не казвам нищо лошо за продукцията на ЛУКойл. В момента резервоара ми е с такова гориво - фул, но е пълнено от "извора". От там където си пълнят колите и шефовете им. Разликата е очеизвадна...Помните ли лятото, когато много хора прореваха от скапаното ЛУКойл - ско гориво, когато си го купувахме с 10-12 стотинки отстъпка ? Ей това гориво си го пълним редовно в Бургас. И от цялата работа идеята на написаното ми е: Хора, когато идвате в Бургас си пълнете колите на други места, защото шанса да си тръгнете доволни от бензиноментерстанция в града ни е нищожно малък.ПС: Жоре, пазя си източеното гориво от резервоара. В момента е сълза. На температура под -4 гр. помътнява и на -9 става на ледено сокче. Горивото е на ЕКО+, закупено е на цена 2,55 на 08.12.2010. Лампата за негорим продукт в нафтата накрая просветваше почти като мигач. изпитах трудности при сутрешния старт. Може би съм палил все пак заради подгрева на горивото. От запитванията ми стана ясно, че горивата им са и ЛУКойл-ски ( един господ знае ), а имат и допълнителна добавка против замръзване Що се касае за статията обърни внимание на потока горива, които тръгват към страната и които се разпределят за югоизтока...Та евтина сензация или не - на мен хич не ми излиза евтино и приятно, когато усещам разликите в горива заредени на различни от Бургас места. :D Впрочем още чакам отговор от КЗП.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          Напълно нормално е когато са монополисти да си правят каквото си искат. Точно заради това на техни бензиностанции............. не зареждам и не купувам нищо от тях. За последно съм се спрял на румънците и засега съм страшно доволен. Онзи ден си заредих и бензин за първи път от тях и направо фиестата ми полудя. Като се позатопли и започне да се излиза в гората с моторите се налива бензин само от туба Затова няма да е лошо да промените заглавието.

          Коментар


            Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела. Не е сензация, че в нафтата има биодизел. Трябва да има по спецификация, та дори наскоро увеличиха задължителното съдържание заради някаква директива на ЕС. За останалото не се наемам да коментирам.

            Коментар


              Airfan написа:
              Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела. Не е сензация, че в нафтата има биодизел. Трябва да има по спецификация, та дори наскоро увеличиха задължителното съдържание заради някаква директива на ЕС. За останалото не се наемам да коментирам.
              Жоро, аз не оспорвам горивата на ЛУКойл и всичките му там европейски директиви ( дрън-дрън та звън). Аз роптая срещу бензиностанциите, вероятно техните дистрибутори и скапаните печалбари, които на наш гръб мешат горивата, бъркат ни миксове разни и ей такива подобни зулуми. Всичко е на наш гръб. Току що се върнах от Созопол. Не мога да си позная колата с тубната нафта на ЛУК-а - снаряд е. Та мисълта ми е - ако ще и туба да е, ама да е пълна с качествено гориво. Не знам защо, ама и аз заобичах две туби от по 30 литра и моя "дистрибутор" . Намразих неизвестния и мущука, който ми е бълвал бълвочи на двойно по-висока цена на известна уж бензиноментърмошеникостанция. За съжаление откак съм имал колата съм наливал само от там и при по-дълги преходи от други места. ПС: Нека хора в кухнята на ЛУК-ойл споделят къде се зареждат шефските коли, автобусите и служебните такива и защо не ги пълнят на една от многото бензиностанции на фирмата в Бургас. За сега и от КЗП мълчат и никога няма да се обадят може би.Аз спирам до тук, че отново се разпалих. Изводите са ваши.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                Airfan написа:
                Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела.
                Сензацията е затова, че когато се добавят такива продукти цената на крайният продукт трябва да е по ниска. И понеже процента на био продуктите е по голям и затова и печалбата е още по голяма.Това е като да си купиш някакъв сок в който по рецепта трябва да има 10% вода а те реално слагат 50% вода и ти го продават на същата цена Онзи ден си купих течност за чистачки (готова за употреба) и при -5*С замръзва. Вече и дъвки няма да си купувам от тях

                Коментар


                  chaveto написа:
                  Airfan написа:
                  Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела.
                  Сензацията е затова, че когато се добавят такива продукти цената на крайният продукт трябва да е по ниска. И понеже процента на био продуктите е по голям и затова и печалбата е още по голяма.Това е като да си купиш някакъв сок в който по рецепта трябва да има 10% вода а те реално слагат 50% вода и ти го продават на същата цена Онзи ден си купих течност за чистачки (готова за употреба) и при -5*С замръзва. Вече и дъвки няма да си купувам от тях
                  Около поне 20 пъти съм казвал, но специално за теб ще го по 21-вя - цената се определя от пазара, а не от суровината.

                  Коментар


                    Airfan написа:
                    chaveto написа:
                    Airfan написа:
                    Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела.
                    Сензацията е затова, че когато се добавят такива продукти цената на крайният продукт трябва да е по ниска. И понеже процента на био продуктите е по голям и затова и печалбата е още по голяма.Това е като да си купиш някакъв сок в който по рецепта трябва да има 10% вода а те реално слагат 50% вода и ти го продават на същата цена Онзи ден си купих течност за чистачки (готова за употреба) и при -5*С замръзва. Вече и дъвки няма да си купувам от тях
                    Около поне 20 пъти съм казвал, но специално за теб ще го по 21-вя - цената се определя от пазара, а не от суровината.
                    Когато има картелно споразумение относно цената на петролните продукти,пазара няма нищо общо с цената.Почтените търговци разчитат на печалба от оборот,а не от цена.Но сега има търгаши,а не търговци!
                    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Airfan написа:
                      Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела.
                      Сензацията е затова, че когато се добавят такива продукти цената на крайният продукт трябва да е по ниска.
                      Цената на боинафтата е по-висока от нефтения продукт - http://www.biomasata.com/bionafta.php.Колкото повече се увеличава процентното отношение на бионафтата в дизеловото гориво, толкова по-скъпо ще става на колонките.Към този момент дизеловото гориво трябва да съдържа минимум 2% биогориво, а от 01.03.2011 - минимум 4%.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        ivannik написа:
                        Airfan написа:
                        chaveto написа:
                        Airfan написа:
                        Евтината сензация е, че има биопродукти в дизела.
                        Сензацията е затова, че когато се добавят такива продукти цената на крайният продукт трябва да е по ниска. И понеже процента на био продуктите е по голям и затова и печалбата е още по голяма.Това е като да си купиш някакъв сок в който по рецепта трябва да има 10% вода а те реално слагат 50% вода и ти го продават на същата цена Онзи ден си купих течност за чистачки (готова за употреба) и при -5*С замръзва. Вече и дъвки няма да си купувам от тях
                        Около поне 20 пъти съм казвал, но специално за теб ще го по 21-вя - цената се определя от пазара, а не от суровината.
                        Когато има картелно споразумение относно цената на петролните продукти,пазара няма нищо общо с цената.Почтените търговци разчитат на печалба от оборот,а не от цена.Но сега има търгаши,а не търговци!
                        Къде точно виждаш картелно споразумение?

                        Коментар


                          Oставете цената. Готови сме да я плащаме щом си караме колите. Готов съм и аз щом дадох с 12 стотинки повече за литър за добро уж( ах каква заблуда) гориво и бях... изклецан. Лошото е, че никой не може да ми каже от кого - от бензиностанцията ли, от нафтоколонката ли, от дистрибутора ли, от производителя ли, от шофьора на цистерната ли, от глупостта си да се доверявам истински на утвърдените бензиностанции ли, от кого ?...И понеже темата имаше заглавие свързано с риска да зареждаме от туби - аз ВЕЧЕ не вярвам на нафтоколонката, защото от нея може да потече ( дай боже да е рядко, но и един път стига) скъпо, некачествено и опасно за колите ни гориво. Предпочитам тубата с установен произход пълна с качествено и евтино гориво. И пак ще задам въпроса ( Итан 75 сигурно знае): Ако имате познати свързани с ЛУКойл. Питайте ги къде се зареждат служебните ( явно има и за личните )автомобили, автобусите им и шефските лица. Защо не зареждат на някоя от многото им фирмени бензиностанции в града ???...Аз опитах от истинското гориво и бих заплащал и 3 лева на литър, но да имам достъп и сигурност, че където и да хвана мущука ще си напълня колата с него. И накрая-Не си мислете, че ЛУКойл имат лоши горива. Аз вече съм сигурен, че са по-добри от всяко румънско или гръцко гориво, но...да случи човек от "извора", а не на бълвочи омесени не само с биодизел, а с всякакви отпадъчни и евтини продукти за повишаване на личната печалба за сметка на простосмъртния и доверен потребител плащащ прекалено много пари, но за боклук.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            [/quote]Къде точно виждаш картелно споразумение?[/quote]Навсякъде!Това,че не го виждаш си е твой проблем.Нима разликата от 1-2-3 стотинки в цената не е картелно споразумение?В Шумен Кастрол преди време бяха набарали някакви военновременни запаси и продаваха боклуците си с около 10-15 стотинки по-ниско.Познай от един път какво се случи?Защо сега няма бензиностанция от която да си купиш гориво на цена с 20-30 стотинки по-евтино?Мафиотското или картелното/което е едно и също/ споразумение между бандитите не позволява това.Държавата си трае,защото и тя е един от бандитите,даже е най-големият.По-високи цени,по-високи печалби от акцизи.Простолюдието да го духа!
                            Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                            "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                            Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                            Коментар


                              ivannik написа:
                              Навсякъде!Това,че не го виждаш си е твой проблем.Нима разликата от 1-2-3 стотинки в цената не е картелно споразумение?В Шумен Кастрол преди време бяха набарали някакви военновременни запаси и продаваха боклуците си с около 10-15 стотинки по-ниско.Познай от един път какво се случи?Защо сега няма бензиностанция от която да си купиш гориво на цена с 20-30 стотинки по-евтино?Мафиотското или картелното/което е едно и също/ споразумение между бандитите не позволява това.Държавата си трае,защото и тя е един от бандитите,даже е най-големият.По-високи цени,по-високи печалби от акцизи.Простолюдието да го духа!
                              Аз проблем нямам, можеш да си сигурен.В цитираните постове говорихме за горивата произвеждани от рафинерията в Бургас и ценообразуването им, а защо ти заговори за бензиностанциите и начинът, по който те определят цените - незнам.

                              Коментар


                                ntodorov написа:
                                Oставете цената. Готови сме да я плащаме щом си караме колите. Готов съм и аз щом дадох с 12 стотинки повече за литър за добро уж( ах каква заблуда) гориво и бях... изклецан. Лошото е, че никой не може да ми каже от кого - от бензиностанцията ли, от нафтоколонката ли, от дистрибутора ли, от производителя ли, от шофьора на цистерната ли, от глупостта си да се доверявам истински на утвърдените бензиностанции ли, от кого ?...И понеже темата имаше заглавие свързано с риска да зареждаме от туби - аз ВЕЧЕ не вярвам на нафтоколонката, защото от нея може да потече ( дай боже да е рядко, но и един път стига) скъпо, некачествено и опасно за колите ни гориво. Предпочитам тубата с установен произход пълна с качествено и евтино гориво. И пак ще задам въпроса ( Итан 75 сигурно знае): Ако имате познати свързани с ЛУКойл. Питайте ги къде се зареждат служебните ( явно има и за личните )автомобили, автобусите им и шефските лица. Защо не зареждат на някоя от многото им фирмени бензиностанции в града ???...Аз опитах от истинското гориво и бих заплащал и 3 лева на литър, но да имам достъп и сигурност, че където и да хвана мущука ще си напълня колата с него. И накрая-Не си мислете, че ЛУКойл имат лоши горива. Аз вече съм сигурен, че са по-добри от всяко румънско или гръцко гориво, но...да случи човек от "извора", а не на бълвочи омесени не само с биодизел, а с всякакви отпадъчни и евтини продукти за повишаване на личната печалба за сметка на простосмъртния и доверен потребител плащащ прекалено много пари, но за боклук.
                                Напуснах Лукойл 2007 г април месец.Дотогава т.е до февруари 2006г допреди работниците да минат на 12 часови смени зареждахме вътре на бензиностанцията преди трите пътя.Някъде лятото на 2006г бензиностанцията я направиха същата като Лукойлските в България,но без човек т.е с карти.В едно производство ЦЗЛ съм вземал нафта топла още от инсталацията-чисто бяла като вода,която е само за външния пазар.Е с това чудо как вървеше рейса няма ти кажа.Ти обаче не бързай да се радваш-ще ти кажа защо.Този твоя човек я меша тази нафта или с толуол или с малко бензин който е към 102 октана от новото сярно кисело алкириране,който също е като вода на цвят и няма мирис.Той няма последна обработка.Другия вариант,с който съм карал и върви като изстребител без грам да пуши е ако нафтата се меши 50/50 със керосин.96 год като взех ДЕ категория на 21г първата ми работа беше шофьор на автобус МАН в бившия "Балкантурист" Бургас.Та тогава карахме фатмаците в Равнец и те са давали керосин тогава от самолетите колкото си поискаш.Печката на автобуса беше с отделно резервоарче от 20л и като го напълнех само с керосин печката така бумтеше,че ставаше червена .Колега,който беше по навътре в нещата караше рейса само с керосин цели три години поред,а нафтата си шиткаше на черния пазар.В големите студове само неговия рейс палеше сутрин.Другите кой с етер,кой с факел и като запалят как чука и как мени обороти не е истина.Всички служебни коли,автобуси и всякаква техника си зареждат на вътрешната бензиностанция.Аз съм взимал от бивш колега нафта от автобус скоро,а и преди и честно не съм усетил никаква разлика както във вървежа така и в разхода на гориво от примерно на Ромпетрол откъдето си зареждам Ферарито винаги.Затова със сигурност ти казвам,че твоята нафта е омешана с нещо или са и сложили едни вълшебни капки,които ги имаше преди и някои оператори разполагаха с тях.Според мен следващия път като ти даде нафта остави си малко за проба или се свържи с мен да я погледна.
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X