Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    mtm написа:
    По наклон пали, защото веднага прави налягане и дюзата си разпръсква в цилиндъра.Да не пускам нова тема да попитам:Как се отразява разхода на гориво, като дюзата връща голямо количество нафта?Намалява, увеличава или не променя разхода на гориво???
    A защо не може да направи налягане от стартера.Излиза,че за два оборота на коляновия вал по нанадолнище може,а с 10-20 със стартера не може.Нафтата е несвиваем флуид и при най малко завъртане на помпата налягането се вдига,ако не може,то както и да завъртиш двигателя,пак няма да може.А на въпроса ти:зависи какво значи много връща.За един много,за друг-малко.Ако връща наистина много,тогава ще ти се отрази много благоприятно на разхода,защото няма да ти работи дюзата и няма да подава гориво в камерата и от това няма да ти работи въобще двигателя-100% икономия.Но ако връща някакво количество нафта,а няма дюза която да не връща и всичко си работи както трябва,разхода ти няма да се влияе от връщащата нафта.@chavetoМай че ти си се наложил като специалист по обратната нафта,защото всички проблеми в ЖТД ги обясняваш с нея,имаш направена установка за измерване и контрол,мине не мине седмица каране сваляш дюзите и мериш,имаш връзки със сервизи дето ходиш да си даваш парите и т.н.А кой е на всяка манджа мерудия,като си прегледаш постовете ще разбереш.

    Коментар


      #92
      Спазвайте добрия тон колеги.

      Коментар


        #93
        mtm написа:
        По наклон пали, защото веднага прави налягане и дюзата си разпръсква в цилиндъра.Да не пускам нова тема да попитам:Как се отразява разхода на гориво, като дюзата връща голямо количество нафта?Намалява, увеличава или не променя разхода на гориво???
        Интересен въпрос.Питах в сервиза относно разхода и ми казаха,че не дава голямо отражение на разхода завишеното количество обратно гориво.Казаха,че по-скоро разхода се увеличава от износени разпръсквачи.
        http://joro711.com

        Коментар


          #94
          Stefan Hadjov написа:
          mtm написа:
          По наклон пали, защото веднага прави налягане и дюзата си разпръсква в цилиндъра.Да не пускам нова тема да попитам:Как се отразява разхода на гориво, като дюзата връща голямо количество нафта?Намалява, увеличава или не променя разхода на гориво???
          A защо не може да направи налягане от стартера.Излиза,че за два оборота на коляновия вал по нанадолнище може,а с 10-20 със стартера не може.Нафтата е несвиваем флуид и при най малко завъртане на помпата налягането се вдига,ако не може,то както и да завъртиш двигателя,пак няма да може.А на въпроса ти:зависи какво значи много връща.За един много,за друг-малко.Ако връща наистина много,тогава ще ти се отрази много благоприятно на разхода,защото няма да ти работи дюзата и няма да подава гориво в камерата и от това няма да ти работи въобще двигателя-100% икономия.Но ако връща някакво количество нафта,а няма дюза която да не връща и всичко си работи както трябва,разхода ти няма да се влияе от връщащата нафта.@chavetoМай че ти си се наложил като специалист по обратната нафта,защото всички проблеми в ЖТД ги обясняваш с нея,имаш направена установка за измерване и контрол,мине не мине седмица каране сваляш дюзите и мериш,имаш връзки със сервизи дето ходиш да си даваш парите и т.н.А кой е на всяка манджа мерудия,като си прегледаш постовете ще разбереш.
          И аз точно това се опитвах два месеца да разбера.Как така със десетки завъртания на стартера не иска да запали,а по наклон си пали и то съвсем леко и без някакви кой знае какви обороти на коляновия вал.Дано поне сега след ремонта на дюзата вече нямам проблеми.
          http://joro711.com

          Коментар


            #95
            Joro711 написа:
            mtm написа:
            По наклон пали, защото веднага прави налягане и дюзата си разпръсква в цилиндъра.Да не пускам нова тема да попитам:Как се отразява разхода на гориво, като дюзата връща голямо количество нафта?Намалява, увеличава или не променя разхода на гориво???
            Интересен въпрос.Питах в сервиза относно разхода и ми казаха,че не дава голямо отражение на разхода завишеното количество обратно гориво.Казаха,че по-скоро разхода се увеличава от износени разпръсквачи.
            Много точно са ти отговорили.Изненадан съм,защото рядко се чуват точни и правилни отговори от нашите сервизи.Не го знам кой е,но като че ли на този сервиз може да се разчита.

            Коментар


              #96
              Joro711 написа:
              И аз точно това се опитвах два месеца да разбера.Как така със десетки завъртания на стартера не иска да запали,а по наклон си пали и то съвсем леко и без някакви кой знае какви обороти на коляновия вал.Дано поне сега след ремонта на дюзата вече нямам проблеми.
              Ами,извода е ясен.Причината е стартера,но не пряка,а косвена.Трябва да се проследи какво се случва с управлението на двигателя по време на работа на стартера.Било с компдиагностика,било с пряки измервания-което помогне.

              Коментар


                #97
                Стартера с какви обороти върти двигателя Веднага ли стартера започва да върти с ххх обороти или започва с по ниски и набира скорост Когато се пали на скорост, двигателя с по високи обороти ли се развърта от тези на стартера Случайно някой от форума да е ходил с ролетка................... да измери за колко пали по наклона На стартер помпата има Х дебит и Х налягане, след като има от къде да се губи това налягане.......................... е ясно и на децата от детската градина, че няма да запали...............................И отново ще ти го кажа защото ме дразниш с това. Завишената обратна нафта от дюза показва, че има проблем в нея, но това не значи, че не работи в норми.

                Коментар


                  #98
                  chaveto написа:
                  Стартера с какви обороти върти двигателя Веднага ли стартера започва да върти с ххх обороти или започва с по ниски и набира скорост Когато се пали на скорост, двигателя с по високи обороти ли се развърта от тези на стартера Случайно някой от форума да е ходил с ролетка................... да измери за колко пали по наклона На стартер помпата има Х дебит и Х налягане, след като има от къде да се губи това налягане.......................... е ясно и на децата от детската градина, че няма да запали...............................И отново ще ти го кажа защото ме дразниш с това. Завишената обратна нафта от дюза показва, че има проблем в нея, но това не значи, че не работи в норми.
                  1.Около 160 оборота.2.Не мисля,че се развърта с по-високи обороти.3.Никой от форума не е идвал с рулетка,но пали на около един метър.4.Явно няма Х налягане,щом не пали.Не съм се сетил да питам децата от детската градина.5.И последно,форума е да си помагаме.А не да се дразниш от него.След 3 качвания на стенд проблемната дюза нищо не показа и проблема беше решен едва след разглобяването й.
                  http://joro711.com

                  Коментар


                    #99
                    chaveto написа:
                    Завишената обратна нафта от дюза показва, че има проблем в нея, но това не значи, че не работи в норми.
                    Ейййййййй,браво,най после стигна до извода,който го повтарям от самото начало с тази обратна нафта.Да,има проблем естествено всяка стара дюза ще има завишена обратна нафта,защото механиката и се износва и не еднакво за всички дюзи,но това не значи че няма да си работи както трябва.А за паленето човека си го каза,ама ти си знаеш твоето.Пали му на еди метър бутане,а ти направи сметка за един метър колко оборота прави коляновия вал/а попата прави два пъти по-малко обороти/.А стартера прави 250-300 об/мин.Сметките оставам за теб.

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      Ейййййййй,браво,най после стигна до извода,който го повтарям от самото начало с тази обратна нафта.
                      Само да ти кажа, че извода не е от теб и не се гордей с тази обратна нафта. Като върнеш постовете назад и видиш на коя дата съм си носил дюзите на ремонт, бъди сигурен, че от тогава го знам и не е от ТЕБ.Аз проблем с паленето нямам :D Този който има проблем да си смята за един метър колко ще му се превърти коляновият вал. А и трябва да си сигурен, че е метър а не е 112см И ако иска да пусне в още няколко форума тема за въпросното палене, файда никаква. Преди един месец му беше казано да се гледа на диагностика когато не иска да запали, но колегата иска да я оправи с проба грешка.

                      Коментар


                        Това е толкова елементарен проблем, а вие го обърнахте на спор.В 99% от случаите съм посочил кое е проблем - или ГНП, или дюза, или датчик на колянов вал.Естествено, че съществуват и други сценарии, ама те граничат към частен, частен и супер частен случай.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          chaveto написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Ейййййййй,браво,най после стигна до извода,който го повтарям от самото начало с тази обратна нафта.
                          Само да ти кажа, че извода не е от теб и не се гордей с тази обратна нафта. Като върнеш постовете назад и видиш на коя дата съм си носил дюзите на ремонт, бъди сигурен, че от тогава го знам и не е от ТЕБ.Аз проблем с паленето нямам :D Този който има проблем да си смята за един метър колко ще му се превърти коляновият вал. А и трябва да си сигурен, че е метър а не е 112см И ако иска да пусне в още няколко форума тема за въпросното палене, файда никаква. Преди един месец му беше казано да се гледа на диагностика когато не иска да запали, но колегата иска да я оправи с проба грешка.
                          Аз написах,че съм карал колата на диагностика,ама ти си знаеш твоята песен.Проблема е,че нищо не откриха при тези диагностики.Няма записани грешки.Следователно тази диагностика се явява напълно непотребна.И не съм си и помислял да си оправям колата с проби-грешки.Само дето "майсторите" са толкова кадърни,че не можаха да разберат 2 месеца къде е проблема.
                          http://joro711.com

                          Коментар


                            BO написа:
                            Това е толкова елементарен проблем, а вие го обърнахте на спор.В 99% от случаите съм посочил кое е проблем - или ГНП, или дюза, или датчик на колянов вал.Естествено, че съществуват и други сценарии, ама те граничат към частен, частен и супер частен случай.
                            И аз мога така да "поправям" колите на хората.Или е ГНП,или е дюза,или е датчик...И като питам майстора кое е според него,вдига рамене и се свива като студентка на изпит.
                            http://joro711.com

                            Коментар


                              Joro711 написа:
                              BO написа:
                              Това е толкова елементарен проблем, а вие го обърнахте на спор.В 99% от случаите съм посочил кое е проблем - или ГНП, или дюза, или датчик на колянов вал.Естествено, че съществуват и други сценарии, ама те граничат към частен, частен и супер частен случай.
                              И аз мога така да "поправям" колите на хората.Или е ГНП,или е дюза,или е датчик...И като питам майстора кое е според него,вдига рамене и се свива като студентка на изпит.
                              Успех тогава
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                BO написа:
                                Joro711 написа:
                                BO написа:
                                Това е толкова елементарен проблем, а вие го обърнахте на спор.В 99% от случаите съм посочил кое е проблем - или ГНП, или дюза, или датчик на колянов вал.Естествено, че съществуват и други сценарии, ама те граничат към частен, частен и супер частен случай.
                                И аз мога така да "поправям" колите на хората.Или е ГНП,или е дюза,или е датчик...И като питам майстора кое е според него,вдига рамене и се свива като студентка на изпит.
                                Успех тогава
                                Същото му пожелаха на още няколко места :D Диагностиката не е четене на грешки.

                                Коментар

                                Working...
                                X