По въпроса за двутактово масло, копирам от друг форум:============================================ ============2-тактово масло и дизелБлагодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.Изследователските центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.С други думи, 2-тактовото масло е с много по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.До всички:Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово маслоМоже би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качество на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното! =================================================Н авсякъде препоръчват дозата от 5 мл 2Т масло / литър гориво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример
Collapse
X
-
u_bo
-
kimirai написа:u_bo написа:доста от познатите ми с ТДИ на ВАГ ползват 2Т масло, така че наистина не е нещо ново.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Аз от 15 години карам с нафта от туби...но просто знам произхода на дизела и никога съм нямал проблеми, трета година съм с марейката, а преди това карах 2,5 тдс на който навъртях 1,5 милиона километра и не съм барал мотора-смених само веригите на 2 пъти и гарнитури на гнп веднъж, което е напълно нормално...така, че не виждам какъв е проблема...Даже и след малко ще ида да си хакна 3-4 десятки, че светнах... :D
Коментар
-
saber1972 написа:Аз от 15 години карам с нафта от туби...но просто знам произхода на дизела и никога съм нямал проблеми, трета година съм с марейката, а преди това карах 2,5 тдс на който навъртях 1,5 милиона километра и не съм барал мотора-смених само веригите на 2 пъти и гарнитури на гнп веднъж, което е напълно нормално...така, че не виждам какъв е проблема...Даже и след малко ще ида да си хакна 3-4 десятки, че светнах... :D
Коментар
-
saber1972 написа:Аз от 15 години карам с нафта от туби...но просто знам произхода на дизела и никога съм нямал проблеми, трета година съм с марейката, а преди това карах 2,5 тдс на който навъртях 1,5 милиона километра и не съм барал мотора-смених само веригите на 2 пъти и гарнитури на гнп веднъж, което е напълно нормално...така, че не виждам какъв е проблема...Даже и след малко ще ида да си хакна 3-4 десятки, че светнах... :DRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:saber1972 написа:Аз от 15 години карам с нафта от туби...но просто знам произхода на дизела и никога съм нямал проблеми, трета година съм с марейката, а преди това карах 2,5 тдс на който навъртях 1,5 милиона километра и не съм барал мотора-смених само веригите на 2 пъти и гарнитури на гнп веднъж, което е напълно нормално...така, че не виждам какъв е проблема...Даже и след малко ще ида да си хакна 3-4 десятки, че светнах... :D
Коментар
-
Това ми напомня един виц:Обява във вестник: Млад, добре сложен, синеок, чаровен, финансово обезпечен, няколко имота, апартамент на Карибите, доходоносен бизнес, свободен, необвързан нищо не търси. Просто се хвали!----сори за оф топика, не се сдържах и колегата да не се сърди Yellow_Flash_Colorz_PDT_09Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Дай боже всекиму 1 500 000 безпроблемни километри...Ще добавя дай-боже и много, много живот за да ги изминем.ПС: По темата. Бях споделил, че сипах на предния си резервоар 2Т масло. Колата го изгори и някак си заработи по-меко. Сега отново напълних резервоара фул, но вече без 2Т масло. За сега не забелязвам разлика, но пък изгорих трети резервоар с гориво от "извора"...Допускам да съм жертва и на внушение за 2Т маслото. Едно обаче е сигурно - нямам индикации за вода или негорим продукт в горивото, паля от входа на жилището си :D ...и плащам много по-малко за много по-добро гориво. Тук е момента да кажа: ЛукОйл нямат лошо гориво, може би имат грешни дистрибутори, некачествено съхранение на горива и...неясна изберателност във веригата им от фирмени бензиностанции.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
u_bo
ntodorov написа:.. и...неясна изберателност във веригата им от фирмени бензиностанции.
Коментар
-
Виж съгласен съм за съхранението и доставките на горивата, но и лукойл не са за аплодисменти... Евродизела от завода си излиза на -15 градуса по целзий...говоря за зимния период, друг е факта, че всеки търговец слага добавки за да увеличи тези градуси, но има една малка подробност, че тези добавки успяват да се разтворят в дизела само при +5 градуса по целзий, което само по себе си говори, че при по-ниски температури не се получава химичната реакция...А съвсем друга тема е, че някой малки фирмички даже и някои големи компании не слагат такива добавки! Свидетел съм на следното: Тук в нашия край доста падат температурите особенно в делиормана...няколко дни подред нови трактори не палиха и филтрите им се здръстваха от парафина, който се събира във филтрите, въпреки, че температурата не е падала под -15, но си е факт, че нафтата по анализно свидетелство трябва да сие перфектна до тази температура...Та на кратко казано един съвет от мен!Преди да заредите в която и да е бензиностанция, просто попитайте служителите, къде можете да видите анализното на горивото там е опомената температурата на която би трябвало да издържа, но четете внимателно с каква дата е и дали има мокри печати вярно с оригинала, също така дали фирмата доставчик си е ударила печата, което не е от маловажно значение! Ако тази бензинстанция няма такива документи просто я зарежете!И още един съвет не карайте с червена нафта, която е за отопление-то мотора си бачка с нея, но тя е оцветена с изотоп, чийто разпад е 10 години, или казано по друг начин сипите ли си такава нафта то няма изчистване на резервоара, а проверките тепърва предстоят...
Коментар
-
saber1972 написа:Виж съгласен съм за съхранението и доставките на горивата, но и лукойл не са за аплодисменти... Евродизела от завода си излиза на -15 градуса по целзий...говоря за зимния период, друг е факта, че всеки търговец слага добавки за да увеличи тези градуси, но има една малка подробност, че тези добавки успяват да се разтворят в дизела само при +5 градуса по целзий, което само по себе си говори, че при по-ниски температури не се получава химичната реакция...А съвсем друга тема е, че някой малки фирмички даже и някои големи компании не слагат такива добавки! Свидетел съм на следното: Тук в нашия край доста падат температурите особенно в делиормана...няколко дни подред нови трактори не палиха и филтрите им се здръстваха от парафина, който се събира във филтрите, въпреки, че температурата не е падала под -15, но си е факт, че нафтата по анализно свидетелство трябва да сие перфектна до тази температура...Та на кратко казано един съвет от мен!Преди да заредите в която и да е бензиностанция, просто попитайте служителите, къде можете да видите анализното на горивото там е опомената температурата на която би трябвало да издържа, но четете внимателно с каква дата е и дали има мокри печати вярно с оригинала, също така дали фирмата доставчик си е ударила печата, което не е от маловажно значение! Ако тази бензинстанция няма такива документи просто я зарежете!И още един съвет не карайте с червена нафта, която е за отопление-то мотора си бачка с нея, но тя е оцветена с изотоп, чийто разпад е 10 години, или казано по друг начин сипите ли си такава нафта то няма изчистване на резервоара, а проверките тепърва предстоят...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Искаш да ми кажеш, че някой ще ме спре на пътя...ще ми разглоби половината кола за да ми свали резервоара...ще го отвори да гледа дали е боядисан в червено..!? И ще ме осъдят за това!? Че аз откъде да знам дали в Италия някой не я е карал на червена блажна боя!? Това никога няма да стане...а и на границата имат право и буталата на колата да ти изкарат....по какъв повод ще ти направят проблем че ти е оцветен в червено резервоара. Да сигурно е специално вещество което го няма никъде по света!? Ще се съдим до края на света ама няма да им мине номера А за лукойлската нафта неискам да коментирам...като видях преди около месец каква нафта пуснаха по веригата...не бих заредил от тях...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар