Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Пунто JTD 85 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги и на моита и се потят фаровете и на други мк2 също съм виждал и не е дряно или правено нещо по фаровете .Калпави са им капаците отзат на фара дето се свалят за да сменяш крушка
    Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

    Коментар


      #17
      Stefan Hadjov написа:
      Dodo 155 написа:
      bobitur написа:
      А турбината с променлива геометрия ли е?
      Не, но може да се приспособи Не е като да си смениш музиката, но се прави.Не знам защо ти трябва точно такава турбина? Колата няма мъртва зона или лаг С един хубав ремап и махане на катализатора започваш да усещаш, че кутията може и да не издържи на напъна
      Първо турбината е с променлива геометрия,Второ като махнеш катализатора нищо няма да получиш,освен по голям шум и по висок разход,а заради по голямия шум ще си въобразяваш че върви повече.Трето кулера не се зацапеа от променливата геометрия никога а самата тя може да се зацапа от неподходящо масло и не добре работещ двигател.И четвърто няма турбодизел без ЛАГ.Малък или голям винаги е в някаква степен налице.
      Пунто II 1.9 с променлива геометрия е мисля само 100 к.с. моторът и е в модификация HGT!!! Не съм много сигурен и за това!Мисля беше от 2003 г., след ФЛ!Променливите геометрии, които се монтират на италянските мотори 1.9 са ГАРЕТ 1749V - 115 к.с. и нагоре!На Пунто турбото е IHI Да! Кулерът, както и самият ЕГР, се зацапват много по-често и сериозно от променливата геометрията!Понеже понякога доста компетентно се изразяваш, бих желал да ти задам един въпрос - Как ще върви кола, когато сечението на тръбата за изгорелите й газове се намалило във времето 10 пъти и как би вървяла, ако премахнеш този казус?Надявам се с този мой въпрос да съм отговорил на това дали при премахване на катализатора колата става по-пъргава ... и не става по-шумна, защото след турбото шумът е в пъти по-слаб Това не е бензинова кола атмосферка Все пак за всичко говоря от личен пример и затова реших да се включа в темата на момчето п.с. А ти ... возил ли си се поне на ФИАТ Пунто 1.9 JTD 85 к.с. ... някога?
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        На големите всезнайковци винаги им пречи нафтата и катализатора.............Не си единствен.
        Баба ми казваше "Присмял се хърбел на щърбел" Явно ти си всезнайкото, щом слагаш ГАРЕТ V на Пунто II Това е правено само в гаражни условия и не от инженерите на ФИАТ :D Колкото до горивата ... явно не си излизал извън България и не си карал с гръцка или румънска нафта? За немска и италянска да не говорим.Няма нищо общо с тези лайна, които ни продават тук! Даже мога да кажа, че нафтата ни е по-добра от бензина, но въпреки това на запад не биха я сложили и в печки, заради опасност да гръмнат!
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #19
          Dodo 155 написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Dodo 155 написа:
          bobitur написа:
          А турбината с променлива геометрия ли е?
          Не, но може да се приспособи Не е като да си смениш музиката, но се прави.Не знам защо ти трябва точно такава турбина? Колата няма мъртва зона или лаг С един хубав ремап и махане на катализатора започваш да усещаш, че кутията може и да не издържи на напъна
          Първо турбината е с променлива геометрия,Второ като махнеш катализатора нищо няма да получиш,освен по голям шум и по висок разход,а заради по голямия шум ще си въобразяваш че върви повече.Трето кулера не се зацапеа от променливата геометрия никога а самата тя може да се зацапа от неподходящо масло и не добре работещ двигател.И четвърто няма турбодизел без ЛАГ.Малък или голям винаги е в някаква степен налице.
          Пунто II 1.9 с променлива геометрия е мисля само 100 к.с. моторът и е в модификация HGT!!! Не съм много сигурен и за това!Мисля беше от 2003 г., след ФЛ!Променливите геометрии, които се монтират на италянските мотори 1.9 са ГАРЕТ 1749V - 115 к.с. и нагоре!На Пунто турбото е IHI Да! Кулерът, както и самият ЕГР, се зацапват много по-често и сериозно от променливата геометрията!Понеже понякога доста компетентно се изразяваш, бих желал да ти задам един въпрос - Как ще върви кола, когато сечението на тръбата за изгорелите й газове се намалило във времето 10 пъти и как би вървяла, ако премахнеш този казус?Надявам се с този мой въпрос да съм отговорил на това дали при премахване на катализатора колата става по-пъргава ... и не става по-шумна, защото след турбото шумът е в пъти по-слаб Това не е бензинова кола атмосферка Все пак за всичко говоря от личен пример и затова реших да се включа в темата на момчето п.с. А ти ... возил ли си се поне на ФИАТ Пунто 1.9 JTD 85 к.с. ... някога?
          1.Не знам да има Пунто 2 ЖТД с 100 кс двигател За пръв път чувам.Такова чудо до сега не съм срещал.Ти ,съм сигурен че си срещал.2.Променливата геометрив не може да зацапва нито кулкера,нито ЕЖР-а.Това си въобразяваш или опита ти е оскъден.3.Сечението на изпускателната тръба никъде не е намалено 10 пъти.Явно не познаваш конструкцията на катализатора.В зоната на катализатора точно обратното-увеличено е!!!3.След премахване на катализатора колата става по пъргава единствено ако си въобразиш че това е верно.4.Това че говориш и ползваш резултати от личен пример го разбрах от самото начало,но това не значи че е достоверен фактически.Всичките ти твърдения са просто субективни впечатления и не значи че са верни.

          Коментар


            #20
            Dodo 155 написа:
            Stefan Hadjov написа:
            На големите всезнайковци винаги им пречи нафтата и катализатора.............Не си единствен.
            Баба ми казваше "Присмял се хърбел на щърбел" Явно ти си всезнайкото, щом слагаш ГАРЕТ V на Пунто II Това е правено само в гаражни условия и не от инженерите на ФИАТ :D Колкото до горивата ... явно не си излизал извън България и не си карал с гръцка или румънска нафта? За немска и италянска да не говорим.Няма нищо общо с тези лайна, които ни продават тук! Даже мога да кажа, че нафтата ни е по-добра от бензина, но въпреки това на запад не биха я сложили и в печки, заради опасност да гръмнат!
            На този пост няма да ти отговарям.Просто не си заслужава.Загуба на време........Все едно не съм го прочел.

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              Dodo 155 написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Dodo 155 написа:
              bobitur написа:
              А турбината с променлива геометрия ли е?
              Не, но може да се приспособи Не е като да си смениш музиката, но се прави.Не знам защо ти трябва точно такава турбина? Колата няма мъртва зона или лаг С един хубав ремап и махане на катализатора започваш да усещаш, че кутията може и да не издържи на напъна
              Първо турбината е с променлива геометрия,Второ като махнеш катализатора нищо няма да получиш,освен по голям шум и по висок разход,а заради по голямия шум ще си въобразяваш че върви повече.Трето кулера не се зацапеа от променливата геометрия никога а самата тя може да се зацапа от неподходящо масло и не добре работещ двигател.И четвърто няма турбодизел без ЛАГ.Малък или голям винаги е в някаква степен налице.
              Пунто II 1.9 с променлива геометрия е мисля само 100 к.с. моторът и е в модификация HGT!!! Не съм много сигурен и за това!Мисля беше от 2003 г., след ФЛ!Променливите геометрии, които се монтират на италянските мотори 1.9 са ГАРЕТ 1749V - 115 к.с. и нагоре!На Пунто турбото е IHI Да! Кулерът, както и самият ЕГР, се зацапват много по-често и сериозно от променливата геометрията!Понеже понякога доста компетентно се изразяваш, бих желал да ти задам един въпрос - Как ще върви кола, когато сечението на тръбата за изгорелите й газове се намалило във времето 10 пъти и как би вървяла, ако премахнеш този казус?Надявам се с този мой въпрос да съм отговорил на това дали при премахване на катализатора колата става по-пъргава ... и не става по-шумна, защото след турбото шумът е в пъти по-слаб Това не е бензинова кола атмосферка Все пак за всичко говоря от личен пример и затова реших да се включа в темата на момчето п.с. А ти ... возил ли си се поне на ФИАТ Пунто 1.9 JTD 85 к.с. ... някога?
              1.Не знам да има Пунто 2 ЖТД с 100 кс двигател За пръв път чувам.Такова чудо до сега не съм срещал.Ти ,съм сигурен че си срещал.2.Променливата геометрив не може да зацапва нито кулкера,нито ЕЖР-а.Това си въобразяваш или опита ти е оскъден.3.Сечението на изпускателната тръба никъде не е намалено 10 пъти.Явно не познаваш конструкцията на катализатора.В зоната на катализатора точно обратното-увеличено е!!!3.След премахване на катализатора колата става по пъргава единствено ако си въобразиш че това е верно.4.Това че говориш и ползваш резултати от личен пример го разбрах от самото начало,но това не значи че е достоверен фактически.Всичките ти твърдения са просто субективни впечатления и не значи че са верни.
              Отговарям ти кратко, защото нямам намерение повече да омазвам темата на момчето и да споря с теб!1. Има такава модификация, както написах е след 2003 г. (ФЛ). Според http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ageNumber=11и Е-пер, това е мотор 188B2.000 - 74 kW (току що си направих труда да проверя). Както сам виждаш, този модел е оборудван с ESP, въпреки че е дизел и има дори климатроник!!! Запомни това, за да не се излагаш в други теми 2. Нямам намерение да пиша едно нещо 3 пъти!!! Къде прочете, че съм написал това? Написах, че кулер и ЕГР се зацапват повече, отколкото променлива геометрия! Не ме разбираш или ... не знам какво да кажа!3. А какво става когато въпросната пита се запуши? Дали не намалява сечението на отворите?3. (това май е 4, но продължавам по твоя ред) Не е въображение, все пак това е мнение на всеки, който е махнал запушен катализатор или гърне! Ако си член на "Грийнпийс" или друга зелена организация - сори! Нямам нищо общо с този казус!4. Върни се в първия пост и прочети въпросът на момчето отново! Дано да го разбереш този път. Със сигурност твърденията ми имат повече фактически обстоятелства, отколкото твоите теории на вероятностите!Звучиш като онези "майстори", които не са виждали френска или италянска кола, но раздуват наляво - надясно, че за нищо не стават Към темата:Изразих мнение на собственик и човек, който ползва, ремонтира, зарежда и т.н. такъв автомобил.Собственик, който е доволен от модела и за миг не съм съжалявал, че го притежавам!По образование съм икономист, а не механик и не мога да дам професионална оценка на колата като инженер
              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
              FIAT Punto 99' 1.7 TD

              Коментар


                #22
                Stefan Hadjov написа:
                Dodo 155 написа:
                Stefan Hadjov написа:
                На големите всезнайковци винаги им пречи нафтата и катализатора.............Не си единствен.
                Баба ми казваше "Присмял се хърбел на щърбел" Явно ти си всезнайкото, щом слагаш ГАРЕТ V на Пунто II Това е правено само в гаражни условия и не от инженерите на ФИАТ :D Колкото до горивата ... явно не си излизал извън България и не си карал с гръцка или румънска нафта? За немска и италянска да не говорим.Няма нищо общо с тези лайна, които ни продават тук! Даже мога да кажа, че нафтата ни е по-добра от бензина, но въпреки това на запад не биха я сложили и в печки, заради опасност да гръмнат!
                На този пост няма да ти отговарям.Просто не си заслужава.Загуба на време........Все едно не съм го прочел.
                Недей ... няма смисъл от повече бисери ... все едно не съм го казал ...
                http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                FIAT Punto 99' 1.7 TD

                Коментар


                  #23
                  @Dodo 155Да,наистина има такава модификация след 2003 год,въпреки че аз не съм я срешал-има.С всичко останало,което си написъл,не съм съгласен и не го споделям.Но няма да споря,всеки си има право на собствено мнениве и си го устоява.

                  Коментар


                    #24
                    85 коня 2003,2004 е добър модел колега. Аз си купих и го правих много но като се замисля аз го правих щото частите са износени (бяха дроп сарма) и щото колата е на 270 000 км а не както пише 170 000 км, и като се замисля по двигателя нищо не съм правил освен чистене на ЕРГ клапана и чистене на интеркулера който нямаше никфо масло по него след тия 30 000 км които изминах.Колата е добра за работа, гори малко (ако всичко й е в час), върви прилично турбината тръгва от 1600 оборота.Катализатора никва промяна не усетих, като го махнах и сложих резонатор , освен половин литър по малко да гори. Само един съвет ще ти дам, не си копувай кола от автокъща ако е възможно и накарай тоя дето ти я продава да видите на колко КМ е срещу 20-30 лв.И естествено гледай да не пуши синьо, щото тва е по зле от 4ерното, 4ерното е нормално да пафка като й подадеш до долу Гледай километрите щото колата може и да е на 3 години ама ако е на 250 000 по добре да си вземеш повече години по малко карана.Копувай смело , модела е добър особено city режима е перфектен за жена п.п. Само да ви кажа , че 100коня пунтото е модел JTD Hgt MultiJet и е с 6 скорости и разхода е под 5 литра на 100 км лично карах но не можах да си намеря за мене такова , много е добро :D пп2. Колеги някой от вас има ли си на идея на тая кола на колко бара тряя да й работи турбината, понеже при диагностиката преди чистене на ЕРГ ми показа 1.7. след тва 1.9бар като я бях водил в сервиза ми казаха , че имало нещо на турбото да надува яко, ама тва няма ли да рече чип, или друга приставка ше да е сложил предишния
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #25
                      То катализатора голямо животно явно си амка нафта. Много ми е интересно как като го махнеш разхода намалява. За мощност не знам дали се вдига ама на турбината и е по добре без него. За звука 100 процента е кефещ турбината вече се чува доста по добре. Само с тръба без резонаторно гърне няма разлика в шума. Поздрави на всички избора на автомобил вече е направен отдавна и е купен.

                      Коментар

                      Working...
                      X