Колеги и на моита и се потят фаровете и на други мк2 също съм виждал и не е дряно или правено нещо по фаровете .Калпави са им капаците отзат на фара дето се свалят за да сменяш крушка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Пунто JTD 85 к.с.
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Dodo 155 написа:bobitur написа:А турбината с променлива геометрия ли е?http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:На големите всезнайковци винаги им пречи нафтата и катализатора.............Не си единствен.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:Stefan Hadjov написа:Dodo 155 написа:bobitur написа:А турбината с променлива геометрия ли е?
Коментар
-
Dodo 155 написа:Stefan Hadjov написа:На големите всезнайковци винаги им пречи нафтата и катализатора.............Не си единствен.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Dodo 155 написа:Stefan Hadjov написа:Dodo 155 написа:bobitur написа:А турбината с променлива геометрия ли е?http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Dodo 155 написа:Stefan Hadjov написа:На големите всезнайковци винаги им пречи нафтата и катализатора.............Не си единствен.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
85 коня 2003,2004 е добър модел колега. Аз си купих и го правих много но като се замисля аз го правих щото частите са износени (бяха дроп сарма) и щото колата е на 270 000 км а не както пише 170 000 км, и като се замисля по двигателя нищо не съм правил освен чистене на ЕРГ клапана и чистене на интеркулера който нямаше никфо масло по него след тия 30 000 км които изминах.Колата е добра за работа, гори малко (ако всичко й е в час), върви прилично турбината тръгва от 1600 оборота.Катализатора никва промяна не усетих, като го махнах и сложих резонатор , освен половин литър по малко да гори. Само един съвет ще ти дам, не си копувай кола от автокъща ако е възможно и накарай тоя дето ти я продава да видите на колко КМ е срещу 20-30 лв.И естествено гледай да не пуши синьо, щото тва е по зле от 4ерното, 4ерното е нормално да пафка като й подадеш до долу Гледай километрите щото колата може и да е на 3 години ама ако е на 250 000 по добре да си вземеш повече години по малко карана.Копувай смело , модела е добър особено city режима е перфектен за жена п.п. Само да ви кажа , че 100коня пунтото е модел JTD Hgt MultiJet и е с 6 скорости и разхода е под 5 литра на 100 км лично карах но не можах да си намеря за мене такова , много е добро :D пп2. Колеги някой от вас има ли си на идея на тая кола на колко бара тряя да й работи турбината, понеже при диагностиката преди чистене на ЕРГ ми показа 1.7. след тва 1.9бар като я бях водил в сервиза ми казаха , че имало нещо на турбото да надува яко, ама тва няма ли да рече чип, или друга приставка ше да е сложил предишния
Коментар
-
То катализатора голямо животно явно си амка нафта. Много ми е интересно как като го махнеш разхода намалява. За мощност не знам дали се вдига ама на турбината и е по добре без него. За звука 100 процента е кефещ турбината вече се чува доста по добре. Само с тръба без резонаторно гърне няма разлика в шума. Поздрави на всички избора на автомобил вече е направен отдавна и е купен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар