Здравейте колеги и ЧНГ! Някой може ли да ми каже как да сваля пистовия ремък, трябва ми просто за тест. Коя ролка трябва да разхлабя и т.н. До ся гледах в канала но нещо не се сетих.Колата е Мареа 1.9 jtd.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне пистов ремък,как???
Collapse
X
-
Най-добре става с ключ лула номер 15 или пък вложка 15 с рамо.С едната ръка свиваш ролката ,а с другата освобождваш ремъка от шайбата на компресора на климатика ако няма такъв от друга шайба.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Сваляне пистов ремък,как???
j_105 написа:Здравейте колеги и ЧНГ! Някой може ли да ми каже как да сваля пистовия ремък, трябва ми просто за тест. Коя ролка трябва да разхлабя и т.н. До ся гледах в канала но нещо не се сетих.Колата е Мареа 1.9 jtd.Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
Коментар
-
Tornado написа:Най-добре става с ключ лула номер 15 или пък вложка 15 с рамо.С едната ръка свиваш ролката ,а с другата освобождваш ремъка от шайбата на компресора на климатика ако няма такъв от друга шайба.
Коментар
-
j_105 написа:Tornado написа:Най-добре става с ключ лула номер 15 или пък вложка 15 с рамо.С едната ръка свиваш ролката ,а с другата освобождваш ремъка от шайбата на компресора на климатика ако няма такъв от друга шайба.Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
----------------------------
Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
____________________
Коментар
-
Вдигаш колата на крика и сваляш колелото откъм ремъците. Отвиваш предпазната пластмаса и обтяжната ролка ти лъсва в ляво от демпферната шайба. Бодваш ключ 15 и напъваш обратно на часовниковата стрелка. Сменях я сам за тва ми беше по лесно да отворя предният капак и докато отдолу напъвах ролката отгоре с дясната ръка свалих ремъка от шайбата на климатика. Но тва си е въпрос на лечен избор.Marea TD100
Коментар
-
Да не отварям нова тема, предстои ми смяна на ремъка и обтяжната ролка с механизма. Свалянето на ремъка ясно, камък 15, обратно на часовниковата стрелка. Самата ролка се сваля, като се развие другият болт (ограден в синьо на прикаченият файл). С нормална резба ли е? Гледах в епер ремъка трябва да е с дължина 1795мм. Такъв и ще търся, дайко примерно. Препоръка за ролка с механизъм?Освен това ще проверя всички останали ролки и шайби, алтернатор хидравлична помпа, компресор,... Някакви препоръки и/или тънкости при проверката им, освен луфтове и шумове?При монтирането на новият обтяжен механизъм, има ли някаква настройка или позиция в която трябва да застане, или няма как да се обърка поставянето?Благодаря!
Коментар
-
Има фиксиращ щифт който не позволява да се монтира във друго положение!Болта е с нормална резба! Само не се сещам можеше ли да излезе механизма без да се демонтира шайбата на коляновия вал.Там са много близо една до друга и като че ли пречеше малко.Забравил съм скоро не съм го правил това,но общо взето това е!Успех!
Коментар
-
за да свалиш обтегача трябва да свалиш и демферната шайба-тя е на торксчета (непомня номер). Обтегача е с нормална резба и има белег отдолу (голяма пъпка) такаче няма да сбъркаш при постявянето му. Като развиеш болтовете на демфера може да ти потрябва чук щото може де е клеасал и ще трябва да го почукваш внимателно за да излезе. Успех! п.п. 20 мин за сваляне и 10 мин за качванеBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар