Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне пистов ремък,как???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне пистов ремък,как???

    Здравейте колеги и ЧНГ! Някой може ли да ми каже как да сваля пистовия ремък, трябва ми просто за тест. Коя ролка трябва да разхлабя и т.н. До ся гледах в канала но нещо не се сетих.Колата е Мареа 1.9 jtd.

    #2
    Най-добре става с ключ лула номер 15 или пък вложка 15 с рамо.С едната ръка свиваш ролката ,а с другата освобождваш ремъка от шайбата на компресора на климатика ако няма такъв от друга шайба.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: Сваляне пистов ремък,как???

      j_105 написа:
      Здравейте колеги и ЧНГ! Някой може ли да ми каже как да сваля пистовия ремък, трябва ми просто за тест. Коя ролка трябва да разхлабя и т.н. До ся гледах в канала но нещо не се сетих.Колата е Мареа 1.9 jtd.
      ролките са две едната паразитна другата която е под алтернатора от страна на купето е обтяжна и се върти обратно на часовниковата стрелка като каза колегата с ключ 15 но е хубаво да е с по дълго рамо че пружината е доста серт успех с теста !!!
      Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
      ----------------------------
      Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
      ____________________

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Най-добре става с ключ лула номер 15 или пък вложка 15 с рамо.С едната ръка свиваш ролката ,а с другата освобождваш ремъка от шайбата на компресора на климатика ако няма такъв от друга шайба.
        В какъв смисъл свивам ролката-натягам или отпускам,дефакто с нормална или с обратна резба е ролката?За компресора разбрах,имам климатик.Благодаря за бързите отговори!!!

        Коментар


          #5
          j_105 написа:
          Tornado написа:
          Най-добре става с ключ лула номер 15 или пък вложка 15 с рамо.С едната ръка свиваш ролката ,а с другата освобождваш ремъка от шайбата на компресора на климатика ако няма такъв от друга шайба.
          В какъв смисъл свивам ролката-натягам или отпускам,дефакто с нормална или с обратна резба е ролката?За компресора разбрах,имам климатик.Благодаря за бързите отговори!!!
          не се развива ами има пружина на обтегача която трябва да се свие както ти казах обратно на часовниковата стрелка около четвърт оборот и ремъка се отпуска и мож е да се свали
          Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
          ----------------------------
          Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
          ____________________

          Коментар


            #6
            Това е ролката и обтегача,болта на ролката (ограден в червено)е с обратна резба и глава 15,обратна за да може като искаш да освободиш ремъка да не може да се отвие болта,т.е. за да свалиш ремъка трябва да завъртиш ключа обратно на часовниковата стрелка.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички за разясненията. Утре се захващам с ремачетуууу.

              Коментар


                #8
                Вдигаш колата на крика и сваляш колелото откъм ремъците. Отвиваш предпазната пластмаса и обтяжната ролка ти лъсва в ляво от демпферната шайба. Бодваш ключ 15 и напъваш обратно на часовниковата стрелка. Сменях я сам за тва ми беше по лесно да отворя предният капак и докато отдолу напъвах ролката отгоре с дясната ръка свалих ремъка от шайбата на климатика. Но тва си е въпрос на лечен избор.
                Прикачени файлове
                Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  Да използвам тая тема и да питам за ТД100 мотора нещата по същия начин ли стават? Климатик нямам.
                  НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                  Коментар


                    #10
                    Валентино_88 написа:
                    Да използвам тая тема и да питам за ТД100 мотора нещата по същия начин ли стават? Климатик нямам.
                    Да по същия начин. Мисля че само на 1.6 е различно.
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      Да не отварям нова тема, предстои ми смяна на ремъка и обтяжната ролка с механизма. Свалянето на ремъка ясно, камък 15, обратно на часовниковата стрелка. Самата ролка се сваля, като се развие другият болт (ограден в синьо на прикаченият файл). С нормална резба ли е? Гледах в епер ремъка трябва да е с дължина 1795мм. Такъв и ще търся, дайко примерно. Препоръка за ролка с механизъм?Освен това ще проверя всички останали ролки и шайби, алтернатор хидравлична помпа, компресор,... Някакви препоръки и/или тънкости при проверката им, освен луфтове и шумове?При монтирането на новият обтяжен механизъм, има ли някаква настройка или позиция в която трябва да застане, или няма как да се обърка поставянето?Благодаря!
                      Прикачени файлове
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Има фиксиращ щифт който не позволява да се монтира във друго положение!Болта е с нормална резба! Само не се сещам можеше ли да излезе механизма без да се демонтира шайбата на коляновия вал.Там са много близо една до друга и като че ли пречеше малко.Забравил съм скоро не съм го правил това,но общо взето това е!Успех!

                        Коментар


                          #13
                          за да свалиш обтегача трябва да свалиш и демферната шайба-тя е на торксчета (непомня номер). Обтегача е с нормална резба и има белег отдолу (голяма пъпка) такаче няма да сбъркаш при постявянето му. Като развиеш болтовете на демфера може да ти потрябва чук щото може де е клеасал и ще трябва да го почукваш внимателно за да излезе. Успех! п.п. 20 мин за сваляне и 10 мин за качване
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #14
                            На бензиновите мотори излиза на дизеловите в повечето случаи не.
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              Демпферната шайба е сменяна преди 2 години, дано не е запекла много. Благодаря за включването момчета .А относно другият въпрос нещо да кажете. за другите ролки и шайби които ремъка движи? Какво да гледам, какво да очаквам?
                              00' Bravo 105 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X