Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.9D не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1.9D не гасне

    Здравейте колеги,Извинявам се предварително ако има подобна тема, та накратко ситуацията е следната:Имам Фиат Брава 1.9Д 1996г. 75 к.с и се държеше перфектно до преди седмица - в големия студ паля и отивам да зареждам на бензиностанция - махам ключа от таблото и мотора продължава да работи , след кратко чудене потеглих отново и отидох при един познат който разбира повече от мен, посъветва ме да дам газ на място след което колата ще изгасне сама както и стана. Според него е от студа и като се стопли времето няма да има проблеми. Интересното е че не гасне когато колата е минала малко разстояние 4-5 километра/толкова е от вкъщи до офиса/, когато поработи повече време няма проблем. Та така си карам няколко дни до днес когато започна да придърпва и да губи мощност, натискам газ до долу и не върви . Към момента не иска да запали дажеАко някой е имал подобен проблем ще бъда благодарен да сподели.Поздрави

    #2
    Колега виж си клапана дето пуска нафтата в помпата най-верочтно там ти е проблема щом не иска да гасне ! Клапана стои в задната част на помпата там откъдето излизат тръбичките за дюзите ! Ако имаш чип на ключа обикновенно клапана е затворен в нещо като пластмасова кутия ?
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #3
      Трябва да добавя едно уточнение:Купих я през 2003 година и досега проблеми с обслужване/масла, филтри, ролки и тн/ не съм имал.Смених трите филтъра и маслото преди 2 месеца, направи ми впечатление още тогава че трудно запали уж беше обезвъздушена добре но ми правеше подобен номер да не иска да върви добре, след като я закарах на друго място да извадят въздуха нещата се подобриха.Имам съмнения че ми пробутаха фалшив филтър, тъй-като майстора почна да ми носи вода че вакуум помпата/около 250.00 лева + труд/ ми е заминала и затова не иска да пали. Преди малко я пробвахме пак почти до припадък на акумолатора - скъсва се да върти и не иска да запали. Възможно ли е да има запушване на тръбата която идва от резервоара - пуска нафта направо на капки.

      Коментар


        #4
        Колеги, не съм много наясно ама вакуум помпа не е ли за спирачките нещо? Какво и е отношението към паленето?! Съвет: Проблема да се търси в нещата, които майсторите са пипали последно - филтрите и особено горивния. За да не гасне вероятно не работи клапана, който спира горивото. Има подобни теми във форума и не е нещо нечувано. За да не пали - 1. Няма подаване на гориво в цилиндъра (запушени маркучи, горивен филтър, задръстена сонда в резервоара или проблем в ГНП); 2. Въздух в горивната система - често от маркучите за обратна нафта, горивния филтър, други горивопроводи. Пробвай да напомпаш с ръчната подкачваща помпа (т. нар. круша) и тогава да въртиш да палиш, ако има въздух така ще изгониш част от него и ще запалиш по-лесно (при мен проблема бе теч от авансаторния клапан на помпата и следователно засмукване на въздух от там, палех по описания начин, докато не смених клапана).Успех с решаването на проблема!
        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

        Коментар


          #5
          kosta84bg написа:
          Колеги, не съм много наясно ама вакуум помпа не е ли за спирачките нещо? Какво и е отношението към паленето?! Пробвай да напомпаш с ръчната подкачваща помпа (т. нар. круша) и тогава да въртиш да палиш, ако има въздух така ще изгониш част от него и ще запалиш по-лесно (при мен проблема бе теч от авансаторния клапан на помпата и следователно засмукване на въздух от там, палех по описания начин, докато не смених клапана).Успех с решаването на проблема!
          Благодаря за съветите ще пробвам утре При мен няма така наречената круша или помпа, явно е претърпяла някаква модификация по пътя от Италия насам.

          Коментар


            #6
            koлега и аз имам същата кола 1.9d чис дизел и е 65 коня не 75.Оригинал си няма круша обаче да чукна на дърво нямямтвоите проблеми.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

            Коментар


              #7
              vfilipov написа:
              Благодаря за съветите ще пробвам утре При мен няма така наречената круша или помпа, явно е претърпяла някаква модификация по пътя от Италия насам.
              Предполагам, че колата ти е същата като моята. Аз имам такава гумена круша, но ми е трудно да ти обясня къде точно се намира. Ето в този пост има дори снимка, дано я откриеш http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EA%F0%F3%F8%E0

              Коментар


                #8
                кола

                погледни клапана при помпата това прави проблем другото после а пада ли ти акумулатора
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Явно е клапана на помпата, днес я разглобиха и ме насочиха към Супердизел Сервиз на околовръстното - 2 са нещата които ми казаха - о-пръстени и клапана. Някой ходил ли е там , ориентировъчни цени за тези ремонти?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    вярно питай първо за цени кое колко а не да е оставиш и да се изненадат новогодишно с някоя цифраче в лускозните сервизи не се знае
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X