Здравейте колеги,Извинявам се предварително ако има подобна тема, та накратко ситуацията е следната:Имам Фиат Брава 1.9Д 1996г. 75 к.с и се държеше перфектно до преди седмица - в големия студ паля и отивам да зареждам на бензиностанция - махам ключа от таблото и мотора продължава да работи , след кратко чудене потеглих отново и отидох при един познат който разбира повече от мен, посъветва ме да дам газ на място след което колата ще изгасне сама както и стана. Според него е от студа и като се стопли времето няма да има проблеми. Интересното е че не гасне когато колата е минала малко разстояние 4-5 километра/толкова е от вкъщи до офиса/, когато поработи повече време няма проблем. Та така си карам няколко дни до днес когато започна да придърпва и да губи мощност, натискам газ до долу и не върви . Към момента не иска да запали дажеАко някой е имал подобен проблем ще бъда благодарен да сподели.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.9D не гасне
Collapse
X
-
Колега виж си клапана дето пуска нафтата в помпата най-верочтно там ти е проблема щом не иска да гасне ! Клапана стои в задната част на помпата там откъдето излизат тръбичките за дюзите ! Ако имаш чип на ключа обикновенно клапана е затворен в нещо като пластмасова кутия ?LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
-
Трябва да добавя едно уточнение:Купих я през 2003 година и досега проблеми с обслужване/масла, филтри, ролки и тн/ не съм имал.Смених трите филтъра и маслото преди 2 месеца, направи ми впечатление още тогава че трудно запали уж беше обезвъздушена добре но ми правеше подобен номер да не иска да върви добре, след като я закарах на друго място да извадят въздуха нещата се подобриха.Имам съмнения че ми пробутаха фалшив филтър, тъй-като майстора почна да ми носи вода че вакуум помпата/около 250.00 лева + труд/ ми е заминала и затова не иска да пали. Преди малко я пробвахме пак почти до припадък на акумолатора - скъсва се да върти и не иска да запали. Възможно ли е да има запушване на тръбата която идва от резервоара - пуска нафта направо на капки.
Коментар
-
Колеги, не съм много наясно ама вакуум помпа не е ли за спирачките нещо? Какво и е отношението към паленето?! Съвет: Проблема да се търси в нещата, които майсторите са пипали последно - филтрите и особено горивния. За да не гасне вероятно не работи клапана, който спира горивото. Има подобни теми във форума и не е нещо нечувано. За да не пали - 1. Няма подаване на гориво в цилиндъра (запушени маркучи, горивен филтър, задръстена сонда в резервоара или проблем в ГНП); 2. Въздух в горивната система - често от маркучите за обратна нафта, горивния филтър, други горивопроводи. Пробвай да напомпаш с ръчната подкачваща помпа (т. нар. круша) и тогава да въртиш да палиш, ако има въздух така ще изгониш част от него и ще запалиш по-лесно (при мен проблема бе теч от авансаторния клапан на помпата и следователно засмукване на въздух от там, палех по описания начин, докато не смених клапана).Успех с решаването на проблема!Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
kosta84bg написа:Колеги, не съм много наясно ама вакуум помпа не е ли за спирачките нещо? Какво и е отношението към паленето?! Пробвай да напомпаш с ръчната подкачваща помпа (т. нар. круша) и тогава да въртиш да палиш, ако има въздух така ще изгониш част от него и ще запалиш по-лесно (при мен проблема бе теч от авансаторния клапан на помпата и следователно засмукване на въздух от там, палех по описания начин, докато не смених клапана).Успех с решаването на проблема!
Коментар
-
vfilipov написа:Благодаря за съветите ще пробвам утре При мен няма така наречената круша или помпа, явно е претърпяла някаква модификация по пътя от Италия насам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар