Привет колеги!Малко предистория на моя проблем.След светване на т.нар. "чек" лампа,последва диагностика.Грешката се оказа:"датчик на темп. на охлаждащата течност".След проверка по магазините и сравняване на цените се спрях на марката "EPS".Последва смяня и след около навъртяни 50 км отново светна лампата!Пак диагностика и отново същата грешка.Да вмъкна че след запалване на колата и изминаване на 10 км компютъра показва 56-57 градуса на охладителната течност!След питане тук-там ме посъветваха да сменя термостата!Преди да купя нов решихме след демонтажа му да проверим дали наистина е за смяна.Оказа се,че отваря и затваря нормално(мисля че на 83 градуса отвори)!Реших,че може да са ми пробутали дефектен датчик и за това взех друг оригинален-втора употреба!Махнахме EPS-a и сложихме оригиналния.Покарах около 20 км......отново светна лампата!За да се убедя,че и този датчик е дефектен го замерихме само него!Оказа се че датчика работи. .....Със сигурност се убедих,че термостата и датчика работят!.....Но пак се записва грешка ...Започвам да си мисля,че при мен се получава някакъв частен случай!П.П..Възможно ли е да е от самата букса на датчика или.......?Започвам да се виждам в чудо! ......Благодаря на всики отзовали се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за температурата на охлаждащата течност-Bravo JTD 105
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=0Според мен тази грешка за записва в комбинация от други датчици. Според мен и външната температуре оказва влияние.Провери дали ти показва коректно температурата на дисплея.Мисля че при мен това беше проблема.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
-
ogi28b написа:А случайно лампата да ти е светнала в най-студените дни, и още със запалването да си усилил отоплението да духа на 2 или 3? Или дори на 4? А навън да е било минус градуси? И да си карал колата съвсем леко, до 1600-1700 оборота?Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Колега този датчик има букса зад жапката погледни как е тя. И може да пробваш да я напръскаш с контактен спреи, както и тази на датчика. При мен се беше извадила.А абсълютно нъщия проблем имах преди година и се оказа че е термостат.Тук даже имаше спор може ли от неизправен термостат да светне чека.Колата ми загряваше нормално , но след като излезнах на околовръстното и я подкарах с 100-130 температурата падаше и непосредствено светваше чека.
Коментар
-
rosenmvr написа:Колега този датчик има букса зад жапката погледни как е тя. И може да пробваш да я напръскаш с контактен спреи, както и тази на датчика. При мен се беше извадила.А абсълютно нъщия проблем имах преди година и се оказа че е термостат.Тук даже имаше спор може ли от неизправен термостат да светне чека.Колата ми загряваше нормално , но след като излезнах на околовръстното и я подкарах с 100-130 температурата падаше и непосредствено светваше чека.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Малко развитие!След демонтажа и монтажа на стария и работещ термостат,лампата не е светела! Мисля си,че преди да свалим термоса,същият е бил зациклил в положение "затворен" и след като го топнахме в гореща вода за да проверим дали работи, се е "отприщил".Ама да не говоря много,че виж ли пак светне!Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
След като колегата "rosenmvr" спомена за букса зад жабката,днес я разглобих но ми е трудно да разбера коя точно букса е!?Прилагам и малко снимки:http://img651.imageshack.us/i/photo0...0233.jpg/П.П Чек лампата продължава да свети и реших да потърся тая букса и да я напръскам с контактен спрей!!Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар