Единствено мога да споделя, че тази част не е предвидено да се заменя, а камо ли някой да я търка на шкурка, поне в дюзата на JTD105. За мен това, което са ти направили на дюзата граничи с абсурда - да се търка на шкурка... всеки си преценя де и дано нямаш проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сглобяване на CR дюза
Collapse
X
-
Е как може да не е предвидена да се заменя като се продават комплекти с всякакъв размер шайби и това което е между пружината и иглата на разпръсквача. То според вашето четене и уплътнителите не трябва да се сменят, все пак се сменят след отваряне.http://www.diesel.kalisz.pl/images/S...Z0019-12CR.jpg
Коментар
-
Airfan написа:Единствено мога да споделя, че тази част не е предвидено да се заменя, а камо ли някой да я търка на шкурка, поне в дюзата на JTD105. За мен това, което са ти направили на дюзата граничи с абсурда - да се търка на шкурка... всеки си преценя де и дано нямаш проблеми.
Коментар
-
chaveto написа:Е как може да не е предвидена да се заменя като се продават комплекти с всякакъв размер шайби и това което е между пружината и иглата на разпръсквача. То според вашето четене и уплътнителите не трябва да се сменят, все пак се сменят след отваряне.http://www.diesel.kalisz.pl/images/S...Z0019-12CR.jpg
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:chaveto написа:Е как може да не е предвидена да се заменя като се продават комплекти с всякакъв размер шайби и това което е между пружината и иглата на разпръсквача. То според вашето четене и уплътнителите не трябва да се сменят, все пак се сменят след отваряне.http://www.diesel.kalisz.pl/images/S...Z0019-12CR.jpg
Коментар
-
Човека е лицензиран представител на БОШ, малко или много знае какво прави и как да го направи, това че при него имаше всякакви комплекти като шайби и това чудо до него (което бях заградил на снимката) ме навежда на мисълта че се сменят, а какво пише в бош незнам, дано разбира нещо :D :D :DНадявам се че днес ще сложим дюзата на колата и дано вече запали, защото невиждам от какво не пали, то бяха стартери, акумулатори, регулатори, помпи и сега дюзи ЕДИТ:Ясно и точно казано. Благодаря, Стефане. Но, в сервизното ръководство на Бош за дюза 0445110002 е подчертано изрично, че тази част не подлежи на замяна, освен това липсва всякакъв номер, по който може да се поръча. При износване на тази шайба, дюзата се заменя с нова.
Коментар
-
mtm написа:Човека е лицензиран представител на БОШ, малко или много знае какво прави и как да го направи, това че при него имаше всякакви комплекти като шайби и това чудо до него (което бях заградил на снимката) ме навежда на мисълта че се сменят, а какво пише в бош незнам, дано разбира нещо :D :D :DНадявам се че днес ще сложим дюзата на колата и дано вече запали, защото невиждам от какво не пали, то бяха стартери, акумулатори, регулатори, помпи и сега дюзи ЕДИТ:Ясно и точно казано. Благодаря, Стефане. Но, в сервизното ръководство на Бош за дюза 0445110002 е подчертано изрично, че тази част не подлежи на замяна, освен това липсва всякакъв номер, по който може да се поръча. При износване на тази шайба, дюзата се заменя с нова.
Коментар
-
mtm написа:При мен е дюза с номер 0445110101 и се слага на Хюндай, по тази логика той трябваше да ми каже да си купя нова дюза, а него направи, оправи моята дюза с разбира до неузнаваемеост шайба(счупена и разцепена на две)
Коментар
-
По някой път някои колеги са ми много интересни като се правят на..................... Хората от Бош са написали много неща които българина не ги спазва. Все още много хора не могат да си позволят нова дюза и затова се прибягва до всичките манипулации които се правят по една дюза за да започне да работи както трябва. Всичките ми се нахвърляхте и аз като ви казах, че............................ сега някой почват да си признават, че са грешели, но от време на време пак искате да се направите на по по................... Тук не сме седнали да се правим на ........ ами да си помогнем до колкото е възможно. Ето сега ще дам един пример. Бош казва, че ремонтирана дюза трябва да се маркира и след това повече не се ремонтира. Хайде сега някой да ми каже ако има маркирана дюза дали няма да я закара на ремонт и да иска да се ремонтира или сигурно като е минала 200к ще я изхвърли.Да на мен ми е много ясно, че когато се подменя с ново не е задължително на 100% да се регулира дюзата, но нищо не пречи да мине през стенд и тези шайби и всичките други неща не случайно се продават, не се продават от производителя защото той е казал, че не ремонтира и т.н.
Коментар
-
chaveto написа:По някой път някои колеги са ми много интересни като се правят на..................... Хората от Бош са написали много неща които българина не ги спазва. Все още много хора не могат да си позволят нова дюза и затова се прибягва до всичките манипулации които се правят по една дюза за да започне да работи както трябва. Всичките ми се нахвърляхте и аз като ви казах, че............................ сега някой почват да си признават, че са грешели, но от време на време пак искате да се направите на по по................... Тук не сме седнали да се правим на ........ ами да си помогнем до колкото е възможно. Ето сега ще дам един пример. Бош казва, че ремонтирана дюза трябва да се маркира и след това повече не се ремонтира. Хайде сега някой да ми каже ако има маркирана дюза дали няма да я закара на ремонт и да иска да се ремонтира или сигурно като е минала 200к ще я изхвърли.Да на мен ми е много ясно, че когато се подменя с ново не е задължително на 100% да се регулира дюзата, но нищо не пречи да мине през стенд и тези шайби и всичките други неща не случайно се продават, не се продават от производителя защото той е казал, че не ремонтира и т.н.
Коментар
-
Колега погледни от друг ъгъл на нещата. На запад сервизите за каквото и да било въобще не работят като нас. Там без значение какво е като се повреди и в много голям процент се изхвърля. Така е защото човека който ще ремонтира даденото нещо може да изгуби много време докато го оправи и за това време ще вземе примерно 5лв. За същото време обаче е можел да направи 25 други неща и да вземе по 5лв за всяко едно. Тогава той ще има 25Х5=125лв. Баща ми има сервиз за ел. техника и политиката е точно такава, в много малко случай може да се занимава с ремонти които биха отнели много време. По същият начин стоят и нещата с въпросните дюзи, нали се сещаш, че ако на стенд се качва само да се провери никой българин няма да си занесе дюзите и съответно от това няма да има пари. Не отричам, че има такива които правят точно това, но си има и хора които са купили въпросният стенд за да ремонтират и да изкарват пари. Приеми го, че всичко се износва с времето, дори и пружините отслабват и да сложиш нов разпръсквач ако не подмениш пружината може да се наложи да се промени шайбата...............................
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар