Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сглобяване на CR дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Единствено мога да споделя, че тази част не е предвидено да се заменя, а камо ли някой да я търка на шкурка, поне в дюзата на JTD105. За мен това, което са ти направили на дюзата граничи с абсурда - да се търка на шкурка... всеки си преценя де и дано нямаш проблеми.

    Коментар


      #32
      Е как може да не е предвидена да се заменя като се продават комплекти с всякакъв размер шайби и това което е между пружината и иглата на разпръсквача. То според вашето четене и уплътнителите не трябва да се сменят, все пак се сменят след отваряне.http://www.diesel.kalisz.pl/images/S...Z0019-12CR.jpg

      Коментар


        #33
        Airfan написа:
        Единствено мога да споделя, че тази част не е предвидено да се заменя, а камо ли някой да я търка на шкурка, поне в дюзата на JTD105. За мен това, което са ти направили на дюзата граничи с абсурда - да се търка на шкурка... всеки си преценя де и дано нямаш проблеми.
        ДА,наистина не е предвидено да се заменя тази подложна шайба и прави каквито и да са регулировки,когато се заменя само разпръсквач.Но до колкото си спомням собствееника на тази дюза беше споменал че тази шайба е била счупена и е извадена от дюзата на парчета.Предполагам че майстора е приспособявал някоя подобна шайба,гонейки чрез пришлайфане размера на фабричната.

        Коментар


          #34
          chaveto написа:
          Е как може да не е предвидена да се заменя като се продават комплекти с всякакъв размер шайби и това което е между пружината и иглата на разпръсквача. То според вашето четене и уплътнителите не трябва да се сменят, все пак се сменят след отваряне.http://www.diesel.kalisz.pl/images/S...Z0019-12CR.jpg
          Когато се заменя само разпръсквач или се прави почистване,профилактика на дюзата не се предвижда замяна на тази шайба или реглаж на разпръсквача чрез нея.Тази подложна шайба се подбира само при първоначален монтаж от фирмата производител,като се регулира да отваря само при налягане над 150 бара за JTD/200 bara при HDI/ например.Справка Autodata.Ако си забелязал като си отварял дязата,че иглата на разпръсквача е винаги наравно с неговия корпус,а той лежи наравно с корпуса на дюзата.При това положение не се налага реглаж,освен при първоначална зборка.Ако обаче се налага подмяна на пружинката или пулчето,което натиска иглата,то тогава се прави подбор от нова шайба и това става на стенд подаващ необходимото налягане,като в същото време се подава и ел.импулс на електром.клапан за да отвори дюзата.В този момент се отчита и налягането при което отваря.Ако не отговаря на необходимото налягане,тогава се прави корекция с тази шайба.

          Коментар


            #35
            Stefan Hadjov написа:
            chaveto написа:
            Е как може да не е предвидена да се заменя като се продават комплекти с всякакъв размер шайби и това което е между пружината и иглата на разпръсквача. То според вашето четене и уплътнителите не трябва да се сменят, все пак се сменят след отваряне.http://www.diesel.kalisz.pl/images/S...Z0019-12CR.jpg
            Когато се заменя само разпръсквач или се прави почистване,профилактика на дюзата не се предвижда замяна на тази шайба или реглаж на разпръсквача чрез нея.Тази подложна шайба се подбира само при първоначален монтаж от фирмата производител,като се регулира да отваря само при налягане над 150 бара за JTD/200 bara при HDI/ например.Справка Autodata.Ако си забелязал като си отварял дязата,че иглата на разпръсквача е винаги наравно с неговия корпус,а той лежи наравно с корпуса на дюзата.При това положение не се налага реглаж,освен при първоначална зборка.Ако обаче се налага подмяна на пружинката или пулчето,което натиска иглата,то тогава се прави подбор от нова шайба и това става на стенд подаващ необходимото налягане,като в същото време се подава и ел.импулс на електром.клапан за да отвори дюзата.В този момент се отчита и налягането при което отваря.Ако не отговаря на необходимото налягане,тогава се прави корекция с тази шайба.
            Ясно и точно казано. Благодаря, Стефане. Но, в сервизното ръководство на Бош за дюза 0445110002 е подчертано изрично, че тази част не подлежи на замяна, освен това липсва всякакъв номер, по който може да се поръча. При износване на тази шайба, дюзата се заменя с нова.

            Коментар


              #36
              Човека е лицензиран представител на БОШ, малко или много знае какво прави и как да го направи, това че при него имаше всякакви комплекти като шайби и това чудо до него (което бях заградил на снимката) ме навежда на мисълта че се сменят, а какво пише в бош незнам, дано разбира нещо :D :D :DНадявам се че днес ще сложим дюзата на колата и дано вече запали, защото невиждам от какво не пали, то бяха стартери, акумулатори, регулатори, помпи и сега дюзи ЕДИТ:
              Ясно и точно казано. Благодаря, Стефане. Но, в сервизното ръководство на Бош за дюза 0445110002 е подчертано изрично, че тази част не подлежи на замяна, освен това липсва всякакъв номер, по който може да се поръча. При износване на тази шайба, дюзата се заменя с нова.
              При мен е дюза с номер 0445110101 и се слага на Хюндай, по тази логика той трябваше да ми каже да си купя нова дюза, а него направи, оправи моята дюза с разбира до неузнаваемеост шайба(счупена и разцепена на две)

              Коментар


                #37
                mtm написа:
                Човека е лицензиран представител на БОШ, малко или много знае какво прави и как да го направи, това че при него имаше всякакви комплекти като шайби и това чудо до него (което бях заградил на снимката) ме навежда на мисълта че се сменят, а какво пише в бош незнам, дано разбира нещо :D :D :DНадявам се че днес ще сложим дюзата на колата и дано вече запали, защото невиждам от какво не пали, то бяха стартери, акумулатори, регулатори, помпи и сега дюзи ЕДИТ:
                Ясно и точно казано. Благодаря, Стефане. Но, в сервизното ръководство на Бош за дюза 0445110002 е подчертано изрично, че тази част не подлежи на замяна, освен това липсва всякакъв номер, по който може да се поръча. При износване на тази шайба, дюзата се заменя с нова.
                При мен е дюза с номер 0445110101 и се слага на Хюндай, по тази логика той трябваше да ми каже да си купя нова дюза, а него направи, оправи моята дюза с разбира до неузнаваемеост шайба(счупена и разцепена на две)
                Ами аз ти казвам какво пише в сервизното ръководство на Бош за ремонт на дюза 0445110002, което ръководство се използва във фирмените сервизи на Бош. Предполагам се досещаш, че търкането на шкурка със сигурност не влиза като процедура при ремонт на комън рейл дюза, тъй като такава дюза е снабдена изключително прецизна механика, а при търкането с шкурка никога не можеш да получиш хомогенна и напълно права повърхнина. Да, човекът ти е приспособил нещо, за да можеш да караш, но това, което е направил не се предвижда да се прави.Не казвам, че няма да работи, но как точно ще работи и какви проблеми би могъл да имаш/нямаш (евентуално) за в бъдеще никой не може да ти каже. Гарантираните неща са само тези, описани в сервизното ръководство.А иначе ще видим какво пише и за въпросната дюза, но в рамките на няколко дни.Поздрави.

                Коментар


                  #38
                  mtm написа:
                  При мен е дюза с номер 0445110101 и се слага на Хюндай, по тази логика той трябваше да ми каже да си купя нова дюза, а него направи, оправи моята дюза с разбира до неузнаваемеост шайба(счупена и разцепена на две)
                  Колега недей да оставяш с впечатление че се отправя някакъв упрек към твоя маистор,напротив според мен е постъпил добросъвестно,защото не ти е казал да си купиш нова дюза а е направил всичко възможно за да ти възтанови старата с подмяна на тази счупена шайба.Надявам се дюзата да ти работи нормално.Успех ти желая.

                  Коментар


                    #39
                    Преди десет минути се върнах от майстора, дюзата е сложена, колата пали и работи нормално без да мени обороти и всякакви аномалии, засега

                    Коментар


                      #40
                      По някой път някои колеги са ми много интересни като се правят на..................... Хората от Бош са написали много неща които българина не ги спазва. Все още много хора не могат да си позволят нова дюза и затова се прибягва до всичките манипулации които се правят по една дюза за да започне да работи както трябва. Всичките ми се нахвърляхте и аз като ви казах, че............................ сега някой почват да си признават, че са грешели, но от време на време пак искате да се направите на по по................... Тук не сме седнали да се правим на ........ ами да си помогнем до колкото е възможно. Ето сега ще дам един пример. Бош казва, че ремонтирана дюза трябва да се маркира и след това повече не се ремонтира. Хайде сега някой да ми каже ако има маркирана дюза дали няма да я закара на ремонт и да иска да се ремонтира или сигурно като е минала 200к ще я изхвърли.Да на мен ми е много ясно, че когато се подменя с ново не е задължително на 100% да се регулира дюзата, но нищо не пречи да мине през стенд и тези шайби и всичките други неща не случайно се продават, не се продават от производителя защото той е казал, че не ремонтира и т.н.

                      Коментар


                        #41
                        chaveto написа:
                        По някой път някои колеги са ми много интересни като се правят на..................... Хората от Бош са написали много неща които българина не ги спазва. Все още много хора не могат да си позволят нова дюза и затова се прибягва до всичките манипулации които се правят по една дюза за да започне да работи както трябва. Всичките ми се нахвърляхте и аз като ви казах, че............................ сега някой почват да си признават, че са грешели, но от време на време пак искате да се направите на по по................... Тук не сме седнали да се правим на ........ ами да си помогнем до колкото е възможно. Ето сега ще дам един пример. Бош казва, че ремонтирана дюза трябва да се маркира и след това повече не се ремонтира. Хайде сега някой да ми каже ако има маркирана дюза дали няма да я закара на ремонт и да иска да се ремонтира или сигурно като е минала 200к ще я изхвърли.Да на мен ми е много ясно, че когато се подменя с ново не е задължително на 100% да се регулира дюзата, но нищо не пречи да мине през стенд и тези шайби и всичките други неща не случайно се продават, не се продават от производителя защото той е казал, че не ремонтира и т.н.
                        Сещаш се, че всеки сам си е сайбия. Аз лично никога не бих пристъпил към такава процедура с шкурене и напасване и не го одобрявам по никакъв начин. Това, че променяш работата на дюзата не значи, че я регулираш, защото регулиране не е предвидено.

                        Коментар


                          #42
                          Колега погледни от друг ъгъл на нещата. На запад сервизите за каквото и да било въобще не работят като нас. Там без значение какво е като се повреди и в много голям процент се изхвърля. Така е защото човека който ще ремонтира даденото нещо може да изгуби много време докато го оправи и за това време ще вземе примерно 5лв. За същото време обаче е можел да направи 25 други неща и да вземе по 5лв за всяко едно. Тогава той ще има 25Х5=125лв. Баща ми има сервиз за ел. техника и политиката е точно такава, в много малко случай може да се занимава с ремонти които биха отнели много време. По същият начин стоят и нещата с въпросните дюзи, нали се сещаш, че ако на стенд се качва само да се провери никой българин няма да си занесе дюзите и съответно от това няма да има пари. Не отричам, че има такива които правят точно това, но си има и хора които са купили въпросният стенд за да ремонтират и да изкарват пари. Приеми го, че всичко се износва с времето, дори и пружините отслабват и да сложиш нов разпръсквач ако не подмениш пружината може да се наложи да се промени шайбата...............................

                          Коментар

                          Working...
                          X