При въртене на сартер другите дюзи не изпускат нафта,само тази.Колата изобщо не иска да запали.Някъде бях чел,че като връща нафта пада налягането в рейла и не може да запали,но защо връща,запушва ли се или нещо друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сглобяване на CR дюза
Collapse
X
-
Ако таззи дюза връща много сравнено с останалите,значи не е в ред.Нормално трябва леко да протича,но не много както твърдиш.Чек-лампата на таблото да ти е светила?Вероятно ще ти трябва една диагностика в сервиз.Може да се измерят данните на сензора за налягнети в рейла по време на старт за да се види какво е положението с налягането.Има ли го,достатъчно ли е.
Коментар
-
chaveto написа:Когато умре дюза така се получава, може да захапе по някое време и да запали. През въпросната дюза се губи налягането в рейла. Опитай да извадиш кабела от нея и тогава пак да запалиш с един цилиндър по малко. Ще запише грешка за дюзата, но така или иначе двигателя не пали.
Коментар
-
emzo написа:E той chaveto e факир.
Коментар
-
В спокойно положение, без контакт дюзата не може да върне нафта. Тя връща, когато й се подаде напрежение. Т.е. ако въртиш при изключена от куплунга дюза, не трябва да връща никаква нафта.Колега, сигурно си отварял дюзата - най-вероятно сачмата ти е изпаднала от буренцето или не си затегнал добре гайката, която притиска буталото върху сачмата. Направи тест за обратна нафта само на контакт, без да въртиш. Не трябва да започва да извира нищо от дюзата.
Коментар
-
emzo написа:Не извира.На стартер съм пробвал, но със умишлено изваден иммо от ключа.Не капеше, но предполагам помпата в резервоара при тези условия не работи.
Коментар
-
Airfan написа:В спокойно положение, без контакт дюзата не може да върне нафта. Тя връща, когато й се подаде напрежение. Т.е. ако въртиш при изключена от куплунга дюза, не трябва да връща никаква нафта.
Коментар
-
Дюзата се регулира, това което аз видях е че шкуреше тази шайба(оградената на снимката) и гледаше височината, това чудо до шайбата го гледа с някакъв странен уред(мисля че гледа височина), сглобяваше дюзата, качва я на стенд, ако не е както трябва, пак я разглобява, шкури тази прословута шайба, пак слогбява и т.н.Аз си го обяснявам така, колкото е по тънка шайбата, толкова по добре и плътно затваря изхода за обратното гориво, но пък ако е прекалено тънка тая шайба, може да не уплътнява и при затворено положение да си пропуска нафта.Моята шайба(оградената на снимката) беше се разцелипа на две, и счупила на още много места.Както казах в другата тема нормалното върнато гориво трябва да е 43 мл, моята дюза върна 413 мл, след ремонта дюзата връща в норма.
Коментар
-
Това е гориво на стенд за CR дюзи но незнам за колко време, дюзата се слага на Хюндай Матрикс 1,5 CRDI. Единствената проба която направих, беше да откача маркучите за обратно гориво и само от тази дюза избликна фонтан от нафта(а другите не просълзяха), затова я отнесох на ремонт.Това е дюзатаhttp://www.dieselevante.it/injectors...101+0445110064
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар