Лесно я разглобих обаче изпадна една регулираща шайба от ел. магнита и обърка малко нещата. В ел. магнита и между клапанното бутало и иглата на разпръсквача има водещи/регулировачни шайби. говоря за двете шайби които са от дясно на двете пружинки.Проблема е такъв, че едната е по дебела с една десета и не знам коя е за ел. магнита и коя при разпръсквача. Ако някой знае коя за къде е да казва :D иначе трябва да правя опит да ги разменям. Аз лично съм решил да пробвам с по тънката при магнита а по дебелата при разпръсквача. Макар, че ако е правен някакъв реглаж с тези двете шайби едва ли някой може да каже коя за къде е Иначе днес си купих ултра звукова вана и сега си почистих една от старите дюзи, утре мисля да я сглобя и да видя какъв ще е резултата само от почистване. Дюзата като цяло стана като нова :D Във ваната сипах Меглио за почистването, след това под чешмата набързо и след това накисване в спирт за да дръпне водата. След това направо ще я сглобявам в спирта както си е потопена за да няма боклуци и да съм на повече проценти сигурен, че ще уплътни като хората.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сглобяване на CR дюза
Collapse
X
-
Re: Сглобяване на CR дюза
На първо време да ти кажа, че можеш спокойно да използваш машинно масло, тъй като такова е упоменато в инструкцията на Бош за сглабяне на дюзата. За съжаление никъде в нея не е упоменато коя дебелина къде се слага, само е отбелязано, че не трябва да им се разменят местата или да се въртят части между дюзите. Така като гледам, май ще ти се наложи да разглобиш втора дюза, за да провериш как е там положението.
-
chaveto написа:Определено така не могат да ми кажат коя за къде е, с размера се регулира.
Коментар
-
@Stefan Hadjov Дюзата я разглобих ей така да видя какво толкова има вътре. Това е дюзата която мина през стенд и ми беше казано, че не става да работи нормално. Съчмата е в това нещо което я държи и затова не се вижда на снимката. Двете шайби са различни само по дебелина. Преди малко отворих още една от старите ми дюзи които ги карах на стенд и там двете шайби са различни само по дебелина. На първата дюза при разпръсквача 1.2мм при ел. магнита 1.3мм. На втората 1.5мм при разпръсквача и 1.6мм при ел.магнита. Това мисля, че доказва регулирането на тези дюзи. Аз лично я сглобих с по дебелата при разпръсквача и по тънката при магнита, но нещо ме кара да си мисля, че трябва да ги разменя двете шайби. Все пак двигателя си заработи нормално, но при подаване на газ от време на време се чува като аванс на бензинов мотор. В други ден ще си играя с една дюза която връща 15мл за минута. Ще я почистя и ще след това ще видя дали ще има ефект само от почистване.@moni не съм дал 1к за вана защото нямам намерение да влизам вътре и да се къпя :D Купил съм си 100W вана която ще се използва за почистването на други неща. Все пак за около 60сек всичките чаркалъци стават като нови на външен вид, аз ги жабуркаш 10мин :D
Коментар
-
chaveto написа:@Stefan Hadjov Дюзата я разглобих ей така да видя какво толкова има вътре. Това е дюзата която мина през стенд и ми беше казано, че не става да работи нормално. Съчмата е в това нещо което я държи и затова не се вижда на снимката. Двете шайби са различни само по дебелина. Преди малко отворих още една от старите ми дюзи които ги карах на стенд и там двете шайби са различни само по дебелина. На първата дюза при разпръсквача 1.2мм при ел. магнита 1.3мм. На втората 1.5мм при разпръсквача и 1.6мм при ел.магнита. Това мисля, че доказва регулирането на тези дюзи. Аз лично я сглобих с по дебелата при разпръсквача и по тънката при магнита, но нещо ме кара да си мисля, че трябва да ги разменя двете шайби. Все пак двигателя си заработи нормално, но при подаване на газ от време на време се чува като аванс на бензинов мотор. В други ден ще си играя с една дюза която връща 15мл за минута. Ще я почистя и ще след това ще видя дали ще има ефект само от почистване.@moni не съм дал 1к за вана защото нямам намерение да влизам вътре и да се къпя :D Купил съм си 100W вана която ще се използва за почистването на други неща. Все пак за около 60сек всичките чаркалъци стават като нови на външен вид, аз ги жабуркаш 10мин :D
Коментар
-
Дюзите са ремонтирани и може затова шайбите да са еднакви. Долната шайба определено не беше върху пула, първо е шайбата после пружината, пула и разпръсквача. Някога може да са били както казваш, но след ремонта да са сложени шайби съвсем различни. Аз и заради това и отворих другата дюза за да видя как са там шайбите и по дебелата е при ел. магнита. А "правото и обратното гориво" определят как работи дюзата, смята се по някакви таблици, но не четох........................ защото нямам стенд и на този етап не ме интересува :D А горивото което е минало над иглата на разпръсквача и горивото което е преминало покрай клапанното бутало не минават през съчменият клапан ами се отвеждат директно при ел. магнита и това излишно гориво можем да го намалим само с подмяна..............но почнахме да се отклоняваме от темата и честно да ти кажа вече не ми се влиза в някакви спорове с който и да било защото няма смисъл.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:.........Но диаметрите вътрешни са различни така че не може да бъдат разменени,защото тази долу трябва да влезв в стержена и е с различен вътр.диаметър.Ако при тебе има възможност за взаимозаменяемост като монтаж,то мой съвет е по дебелата да я туриш отгоре при магнитния клапан за та го затваря с по голям натяг на пружината.Така обратната ти нафта за която толкова много си загрижен ще бъде евентоално по малко.Не е сигурно,но теоретично е възможно.Защото този клапан фактически включва и изключва налягането което затваря разпръсквача.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
2she написа:А какво ще кажеш за хермитизацията на дюзата по-точно на разпръсквача.Немислиш ли че по този начин ще "омекне" натиска на иглата?
Коментар
-
mtm написа:Само да попитам при изваден маркуч за обратната нафта на трети цилиндър и въртене на стартер тече яко гориво,какво се случва с дюзата,че става така-запушва ли се и каква е процедурата да се оправи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар