Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

начало на теч при ГНП - консултация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Нека ви кажа и защо битува мнението че тези помпи са лоши.След време уплътнителите се предават.Лошото е че не наведнъж.
    Само това ли е било ? аз пък си мислех че има някакъв друг проблем ! Ами БОШ помпите като че ли не протичат аз и на БМВ-то ми беше Бош и протече сега и на Фиата пак БОШ и пак протече ! Е за сега след ремонта още не е протекла :D :D :D ама много ръждяса чугуна от задната част на помпата така че и да не тече пак лошо
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #17
      spooni написа:
      така и ще направя, но къде това някъде??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
      В твоя случай най-добре е да идеш при колегата specialista, защото ти е наблизо (Ямбол) и мисля, че може да се разчита на него.

      Коментар


        #18
        Да си съживя малко темата... Някой може ли да ми намери изображение с напречно сечение на помпа Лукас... или поне някоя на която се вижда вътрешността на помпата. Гледах в Manual-а, но намерих картинка само на самата помпа и не ми върши работа.
        Fiat Brava TD100

        Коментар


          #19
          Имам въпрос към колегите с познания в областта. Понеже нямам нужните парични средства, а ГНП-то ми продължава да тече искам да попитам. Какво точно се намира под (това което съм очертал) и има ли опасност при развиването нещо да изпадне и да се прецакам? Има ли там "О" пръстен, който да подлежи на смяна? Да споделя само, че съответния "болт" съм го "лашвал", но никога не съм го доразвивал до край от страх, за това и питам преди да направя някоя глупост.Снимките са от Лукас на Форд 1.8ТД и Рено 1.9Д, неможах да намеря задна снимка на помпа на фиат, но ми изглеждат идентично.п.с. на 1-ва страница има снимка точно на същият "болт" на моята помпа от където тече.
          Прикачени файлове
          Fiat Brava TD100

          Коментар


            #20
            Fiat Brava TD100

            Коментар


              #21
              spooni написа:
              Имам въпрос към колегите с познания в областта. Понеже нямам нужните парични средства, а ГНП-то ми продължава да тече искам да попитам. Какво точно се намира под (това което съм очертал) и има ли опасност при развиването нещо да изпадне и да се прецакам? Има ли там "О" пръстен, който да подлежи на смяна? Да споделя само, че съответния "болт" съм го "лашвал", но никога не съм го доразвивал до край от страх, за това и питам преди да направя някоя глупост.Снимките са от Лукас на Форд 1.8ТД и Рено 1.9Д, неможах да намеря задна снимка на помпа на фиат, но ми изглеждат идентично.п.с. на 1-ва страница има снимка точно на същият "болт" на моята помпа от където тече.
              Здравей,колега имах същия проблем.Имаш 2 тапи за ключ 32 и 36 и една пластмасова тапа зад тях има О пръстени.Развиваш и сменяш.Не се плаши ,зад едната има клапан с пружина.Внимавай и всичко ще е ОК!Това е временно.След време ще се износят и другите О пръстени вътре в помпата,но до тогава лека и безаварийна.
              Човекът е човек когато е на път.

              Коментар


                #22
                Благодаря колега, това означава , че ако развия съответната тапа от която ми тече няма опасност нещо да изпадне? Ясно ми е, че е временно , но просто нямам в момента паричната възможност за по обстоен ремонт. За това и питам дали бих могъл да се справя сам...
                Fiat Brava TD100

                Коментар


                  #23
                  spooni написа:
                  Най-добре я дай на колегата specialista. Хем ще ти смени пръстените, хем ще я настрой професионално и ще избиеш парите откъм икономия на гориво. Пеавилните настройки на стара помпа, са от голямо значение за разход и мощност. Ето все пак една снимка на твоя проблем, но съвета ми е - иди при колегата или му я прати.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    iuly_vn напълно съм съгласен с теб. Имам най-голямо желание да го направя това, но както казах нямам паричната възможност точно в момента.
                    Fiat Brava TD100

                    Коментар


                      #25
                      днес реших да поразгледам тая помпа... та свалих пластамасовия капак и запалих колата, за да видя от къде тече..И за мой ужас освен от старото място е почнало да сълзи и от пластмасовата тапа отпред явно цялата помпа си плаче за обслужване... Ужас направо не ми се мисли.
                      Fiat Brava TD100

                      Коментар


                        #26
                        колеги тая помпа има ли "мембрана на турбото" или нещо такова... защото ходих при един майстор тук в Бургас. И ми каза, че тази мембрана ако била скъсана струвала около 50лв. съответно ще респектира в/у цената..????
                        Fiat Brava TD100

                        Коментар


                          #27
                          spooni написа:
                          колеги тая помпа има ли "мембрана на турбото" или нещо такова... защото ходих при един майстор тук в Бургас. И ми каза, че тази мембрана ако била скъсана струвала около 50лв. съответно ще респектира в/у цената..????
                          Колега тази помпа наистина има,но се казва Турбо коректор или нещо такова.Неговото предназначение то е мембрана на която действа налягането в смукателните тръби и според него подава повече гориво.На тази помпа можеш да смениш само 3 броя О-пръстени и нищо друго.Другото е за майстор и стент.Между другото за цената не съм сигурен в руски сайт съм срещал замяна на тая мембрана с мембрана от помпа на ЗИЛ ? Провери си маркуча от изпусквателните тръби до коректора.Моята мембрана беше пълна с масло от турбо пътищата след като го почистих,а имаше и до някаде в маркуча.Колата реагира по съвсем различен начин на педала.Смятам се сещаш защо ? Просто мембраната реагира след като няма това запушване.Мисля,че съм помогнал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                          Човекът е човек когато е на път.

                          Коментар


                            #28
                            благодаря колега за отговора.
                            Fiat Brava TD100

                            Коментар


                              #29
                              lionov_1965 написа:
                              Между другото за цената не съм сигурен в руски сайт съм срещал замяна на тая мембрана с мембрана от помпа на ЗИЛ ? Провери си маркуча от изпусквателните тръби до коректора.Моята мембрана беше пълна с масло от турбо пътищата след като го почистих,а имаше и до някаде в маркуча.Колата реагира по съвсем различен начин на педала. Просто мембраната реагира след като няма това запушване.Мисля,че съм помогнал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                              Добра идея, колега. Я дай линк към тоя руски сайт. Руснаците не са като нас. Там просто обясняват всичко и то подробно. Затова им чета мненията с удоволствие.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #30
                                spooni написа:
                                днес реших да поразгледам тая помпа... та свалих пластамасовия капак и запалих колата, за да видя от къде тече..И за мой ужас освен от старото място е почнало да сълзи и от пластмасовата тапа отпред явно цялата помпа си плаче за обслужване... Ужас направо не ми се мисли.
                                хаха колега и аз съм на същия хал... направо си мисля да съберем още една 2 помпи и по еконт на Specialista и да договорим колективна цена, хахах

                                Коментар

                                Working...
                                X