Нека ви кажа и защо битува мнението че тези помпи са лоши.След време уплътнителите се предават.Лошото е че не наведнъж.
Само това ли е било ? аз пък си мислех че има някакъв друг проблем ! Ами БОШ помпите като че ли не протичат аз и на БМВ-то ми беше Бош и протече сега и на Фиата пак БОШ и пак протече ! Е за сега след ремонта още не е протекла :D :D :D ама много ръждяса чугуна от задната част на помпата така че и да не тече пак лошо
Да си съживя малко темата... Някой може ли да ми намери изображение с напречно сечение на помпа Лукас... или поне някоя на която се вижда вътрешността на помпата. Гледах в Manual-а, но намерих картинка само на самата помпа и не ми върши работа.
Имам въпрос към колегите с познания в областта. Понеже нямам нужните парични средства, а ГНП-то ми продължава да тече искам да попитам. Какво точно се намира под (това което съм очертал) и има ли опасност при развиването нещо да изпадне и да се прецакам? Има ли там "О" пръстен, който да подлежи на смяна? Да споделя само, че съответния "болт" съм го "лашвал", но никога не съм го доразвивал до край от страх, за това и питам преди да направя някоя глупост.Снимките са от Лукас на Форд 1.8ТД и Рено 1.9Д, неможах да намеря задна снимка на помпа на фиат, но ми изглеждат идентично.п.с. на 1-ва страница има снимка точно на същият "болт" на моята помпа от където тече.
Имам въпрос към колегите с познания в областта. Понеже нямам нужните парични средства, а ГНП-то ми продължава да тече искам да попитам. Какво точно се намира под (това което съм очертал) и има ли опасност при развиването нещо да изпадне и да се прецакам? Има ли там "О" пръстен, който да подлежи на смяна? Да споделя само, че съответния "болт" съм го "лашвал", но никога не съм го доразвивал до край от страх, за това и питам преди да направя някоя глупост.Снимките са от Лукас на Форд 1.8ТД и Рено 1.9Д, неможах да намеря задна снимка на помпа на фиат, но ми изглеждат идентично.п.с. на 1-ва страница има снимка точно на същият "болт" на моята помпа от където тече.
Здравей,колега имах същия проблем.Имаш 2 тапи за ключ 32 и 36 и една пластмасова тапа зад тях има О пръстени.Развиваш и сменяш.Не се плаши ,зад едната има клапан с пружина.Внимавай и всичко ще е ОК!Това е временно.След време ще се износят и другите О пръстени вътре в помпата,но до тогава лека и безаварийна.
Благодаря колега, това означава , че ако развия съответната тапа от която ми тече няма опасност нещо да изпадне? Ясно ми е, че е временно , но просто нямам в момента паричната възможност за по обстоен ремонт. За това и питам дали бих могъл да се справя сам...
Най-добре я дай на колегата specialista. Хем ще ти смени пръстените, хем ще я настрой професионално и ще избиеш парите откъм икономия на гориво. Пеавилните настройки на стара помпа, са от голямо значение за разход и мощност. Ето все пак една снимка на твоя проблем, но съвета ми е - иди при колегата или му я прати.
днес реших да поразгледам тая помпа... та свалих пластамасовия капак и запалих колата, за да видя от къде тече..И за мой ужас освен от старото място е почнало да сълзи и от пластмасовата тапа отпред явно цялата помпа си плаче за обслужване... Ужас направо не ми се мисли.
колеги тая помпа има ли "мембрана на турбото" или нещо такова... защото ходих при един майстор тук в Бургас. И ми каза, че тази мембрана ако била скъсана струвала около 50лв. съответно ще респектира в/у цената..????
колеги тая помпа има ли "мембрана на турбото" или нещо такова... защото ходих при един майстор тук в Бургас. И ми каза, че тази мембрана ако била скъсана струвала около 50лв. съответно ще респектира в/у цената..????
Колега тази помпа наистина има,но се казва Турбо коректор или нещо такова.Неговото предназначение то е мембрана на която действа налягането в смукателните тръби и според него подава повече гориво.На тази помпа можеш да смениш само 3 броя О-пръстени и нищо друго.Другото е за майстор и стент.Между другото за цената не съм сигурен в руски сайт съм срещал замяна на тая мембрана с мембрана от помпа на ЗИЛ ? Провери си маркуча от изпусквателните тръби до коректора.Моята мембрана беше пълна с масло от турбо пътищата след като го почистих,а имаше и до някаде в маркуча.Колата реагира по съвсем различен начин на педала.Смятам се сещаш защо ? Просто мембраната реагира след като няма това запушване.Мисля,че съм помогнал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
Между другото за цената не съм сигурен в руски сайт съм срещал замяна на тая мембрана с мембрана от помпа на ЗИЛ ? Провери си маркуча от изпусквателните тръби до коректора.Моята мембрана беше пълна с масло от турбо пътищата след като го почистих,а имаше и до някаде в маркуча.Колата реагира по съвсем различен начин на педала. Просто мембраната реагира след като няма това запушване.Мисля,че съм помогнал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
Добра идея, колега. Я дай линк към тоя руски сайт. Руснаците не са като нас. Там просто обясняват всичко и то подробно. Затова им чета мненията с удоволствие.
днес реших да поразгледам тая помпа... та свалих пластамасовия капак и запалих колата, за да видя от къде тече..И за мой ужас освен от старото място е почнало да сълзи и от пластмасовата тапа отпред явно цялата помпа си плаче за обслужване... Ужас направо не ми се мисли.
хаха колега и аз съм на същия хал... направо си мисля да съберем още една 2 помпи и по еконт на Specialista и да договорим колективна цена, хахах
Коментар